کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستاورد یکساله شهرام مهدوی مطلق در توسعه زیرساخت‌ها تشریح شد؛

افتتاح کم‌سابقه ۲۲۳ پروژه شهرستان بویراحمد در دهه فجر

22 بهمن 1402 ساعت 10:19

در دهه فجر ۱۴۰۲ با تلاش‌های برجسته شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد ۲۲۳پروژه مهم در توسعه زیرساخت‌های این شهرستان افتتاح شد.


در دهه فجر امسال، شهرستان بویراحمد با افتتاح ۲۲۳ پروژه، شاهد وقایعی کم‌سابقه بود که بدون شک به تلاش و پیگیری‌های فرماندار بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق، برمی‌گردد. این پروژه‌ها که از اعتبار کلی حدود ۱۳۸۹ میلیارد تومان برخوردارند، شامل انواع زیرساخت‌ها و خدمات اساسی برای مردم این منطقه می‌باشند.
از جمله پروژه‌های برجسته که در راستای سیاست‌های کلان دولت به افتتاح می‌رسند، می‌توان به زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری بیش از ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان اشاره کرد. همچنین، پایدارسازی بیش از ۸۰ درصد شبکه برق شهرستان و تأمین آب نقاره‌خانه از جمله پروژه‌های اصلی این دوره است که باعث بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و رفاه اجتماعی مردم شهرستان خواهد شد.
با تلاش و همت فرماندار بویراحمد و تیم اجرایی، این پروژه‌ها با موفقیت اجرا شده و به توسعه و پیشرفت این منطقه کمک می‌کنند. این اقدامات نه تنها برای بهبود شرایط زندگی مردم این منطقه خوب است، بلکه نقش مهمی در توسعه و رشد اقتصادی منطقه ایفا خواهند کرد.
    
فرماندار بویراحمد گفت: در دهه فجر ۲۲۳ پروژه به افتتاحیه و بهره‌برداری می‌رسند و کلنگ‌زنی آن‌ها شروع می‌شود از این تعداد نیز ۲۰۳ پروژه در راستای سیاست‌های کلان دولت در دست پروژه‌های نیمه تمام افتتاح می‌شود و ۲۰ پروژه دیگر گنگ زنی خواهد شد.
اعتبار این پروژه‌ها هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان است بالغ بر هزار میلیارد آن در بحث افتتاح است و بقیه نیز در بحث پروژه‌های گنگ زنی است.
از مهترین پروژه‌های که افتتاح می‌شود بحث زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری بالغ بر ۷۰۰ هزارمترمتر مربع در معابر روستایی شهرستان است.
با وجود محدودیت‌های اعتبارات یک انقلاب در زیرسازی و مناسب‌سازی معابر روستای و حاشیه شهر یاسوج است.
درمجموع به نظر می‌رسد؛ این اقدامات و پروژه‌ها نشان از توجه و تلاش دولت برای توسعه و پیشرفت شهرستان‌های روستایی و کم‌توسعه می‌باشد. ‌امیدواریم که این تلاش‌ها به موفقیت و رضایت مردم شهرستان بویراحمد منجر شود و زمینه‌های جدیدی برای توسعه و پیشرفت ایجاد شود.


کد مطلب: 472408

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472408/افتتاح-کم-سابقه-۲۲۳-پروژه-شهرستان-بویراحمد-دهه-فجر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1