تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۷۲۳۵۳
در جمعی از بانوان کهگیلویه بزرگ مطرح شد

فیلم| آیت‌الله نبوی‌زاده: خیلی از حوزه‌های انتخابیه با فرستادن نماینده کارآمد، دانا و شجاع توانستند منطقه خود را متحول و آباد کنند

۱
۱
فیلم| آیت‌الله نبوی‌زاده در جمع بانوان: خیلی از حوزه‌های انتخابیه با فرستادن نماینده کارآمد، دانا و شجاع توانستند منطقه خود را متحول و آباد کنند
کبنا ؛فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۴۰ سال است که از عمر انقلاب می‌گذرد ما یک نماینده ملی نداشتیم و نماینده‌ای که یک بار در مجلس حرف ملی بزنید و از تریبون مجلس درد‌ها و محرومیت‌ها مسائل و مشکلات دغدغه‌ها منطقه را بیان کند، نداشتیم.
آیت‌الله نبوی‌زاده در جمع بانوان حامی خود با اشاره به اقدام برخی در خصوص هزینه‌های میلیاردی، اظهار کرد: آن‌هایی که میلیارد‌ها میلیارد خرج می‌کنند آیا پرسیده‌اید این‌ها از کجا باید تأمین بشود. وقتی که باید گذاشته شود برای جذب سرمایه‌گذار برای تخصیص بودجه برای آبادانی و شکوفایی این منطقه برای صرف این‌ها شده است.
  
نبوی‌زاده افزود: فلسفه حضور بنده در این عرصه این بوده است و گرنه اگر می‌خواستم عافیت طلبی بکنم و اگر می‌خواستم آرامش خودم را بخواهم هرگز پا به این عرصه نمی‌گذاشتم ولی وضعیت مشکلات و مسائلی منطقه با آن مواجه است من را وادار کرد تا در این عرصه پا بگذارم می‌دانم که در این عرصه کسانی هستند که اراده رای حیثیت و شرأفت را می‌خواهند با پول بخرند مردم را تطمیع می‌کنند وعده می‌دهند وعده‌هایی که هزار و یکشان عملی نمی‌شود.
وی اضافه کرد: همه شما مستحضرید که در این ایران وضعیت بغرنج‌تری نسبت به ما داشتند مناطقی بوده است که از نظر توسعه وضعیت بدتری نسبت به ما داشتند ولی ظرف ۴ سال یا ۸ سال با فرستادن نماینده کارآمد و نماینده‌ای دانا و جسور شجاع و با نماینده‌ای با اخلاص توانستند منطقه خود را متحول کنند و آباد کنند. روزی با مردم بهمئی صحبت کردم در فقر و فلاکت و بیچارگی با اینکه ۸۰ حلقه چاه دارند ولی آب آشامیدنی ندارند. در دیشموک کهگیلویه به همین شکل سرفاریاب به همین شکل، در قلعه رئیسی به همین شکل.
   
نبوی‌زاده ادامه داد: شما بهبهان و گچساران را نگاه کنید. همین یاسوج خودمان را نگاه کنید به شهرستان‌های اطراف‌تان نگاه کنید از نظر شاخص توسعه خیلی از ما جلوترند. چرا ما باید آخرین باشیم؟ از خودمان پرسیده‌ایم که چرا!؟ این ننگ و عار است. ما باید مسامحه را کنار بگذاریم. باید تابو‌ها را بشکنیم. ما باید بت‌هایی که ساختیم و ضعیف بودند و برای منطقه کاری نکردند را بشکنیم و کنار بگذاریم.
   
وی افزود: ما هنوز در نیاز‌های ابتدایی‌مان مانده‌ایم، همچون برق، آب، گاز و جاده. این‌ها نیاز‌های ابتدایی هستند. بیش از ۴۰ سال بعد از انقلاب هنوز در تأمین این نیازها در بعضی مناطق ناتوان هستیم و نتوانستیم آن‌ها را تأمین کنیم و کسانی هستند که برای نعمت‌های خداوند بر مردم منت می‌گذارند و کسانی هستند که کار نکرده‌ای را که نکردند را منت می‌گذارند ما باید آن‌ها را کنار بگذاریم. آیا این قوم بزرگ این منطقه بزرگ وسیع کهگیلویه مرد غیور یا زن غیور دیگری در آن وجود ندارد.
   
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: کسانی ناکارآمدی خود را اثبات کردند، مجدداً بخواهند خودشان را بر ما تحمیل کنند. این‌ها ۴۰ سال است که خودشان را بر ما تحمیل کرده‌اند و بر گرده مردم سوار شده‌اند.
وی معتقد است که بیش از ۴۰ سال است که از عمر انقلاب می‌گذرد ما یک نماینده ملی نداشتیم و نماینده‌ای که یک بار در مجلس حرف ملی بزنید و از تریبون مجلس درد‌ها و محرومیت‌ها مسائل و مشکلات دغه‌ها منطقه را بیان کند، نداشتیم.
   
نبوی‌زاده با اشاره به هزینه‌های غیرمتعارف، گفت: آن‌هایی که میلیارد‌ها میلیارد خرج می‌کنند آیا پرسیده‌اید این‌ها از کجا باید تأمین بشود. وقتی که باید گذاشته شود برای جذب سرمایه‌گذار برای تخصیص بودجه برای آبادانی و شکوفایی این منطقه برای صرف آن کار‌هایی که برای این‌ها شده است.
آیت‌الله نبوی‌زاده در انتها تاکید کرد: آیا هر کسی که بیشتر پول هزینه کند، بایستی وارد مجلس بشود و آن کسی که بیشتر پول هزینه می‌کند باید در دوران نمایندگی به دنبال جبران باشد متأسفانه این رویه ادامه پیدا کرده است ما در سطح ملی هم مشکلاتی داریم. من برنامه‌هایی دارم که حتی در سطح ملی به وسیله طرح‌های قانونی در مجلس شورای اسلامی مطرح بشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این کیه؟
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1