تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۴۷۰۲۶۷
با حضور جمعی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج / مدیرکل اسبق منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد: تاجگردون را انحصاری نکنید او متعلق به کل استان است / فرماندار اسبق کهگیلویه: هدف ما برنده شدن نیست، ما می‌خواهیم حق را سرجای خودش بنشانیم / محمدی‌تبار: توسعه نیروی انسانی در کنار توسعه امور زیربنایی اولویت جدی تاجگردون باشد

۲۷
۲
نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج / مدیرکل اسبق منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد: تاجگردون را انحصاری نکنید او متعلق به کل استان است / فرماندار اسبق کهگیلویه: هدف ما برنده شدن نیست، ما می‌خواهیم حق را سرجای خودش بنشانیم  / محمدی‌تبار: توسعه نیروی انسانی در کنار توسعه امور زیربنایی اولویت جدی تاجگردون باشد
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه باهنر برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه (دوشنبه 20 آذرماه 1402) نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌های مقیم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان مشارکت حداکثری در انتخابات و حمایت از غلامرضا تاجگردون نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد.
در این نشست سید ناصر رضایی (فرماندار اسبق گچساران و کهگیلویه) در این نشست، اظهار کرد: مردم یادشان نرفته که تاجگردون کی بود؟ آنها یادشان نرفته که با حضور تاجگردون چه اتفاقی افتاده و چه تاثیری بر جامعه داشته است.
وی افزود: ما نمی‌خواهیم که برنده شویم، برنده شدن هدف خرد است. اما ما می‌خواهیم که حق را سرجای خودش بنشانیم.
رضایی گفت: ما داریم شیر به میدان می‌فرستیم و برای ما فرقی ندارد که چه کسی در صحنه باشد. لذا باید حواسمان باشد که در برخورد و رفتارمان قانون، اخلاق و رفتار نیکو مدنظرمان باشد.
وی افزود: تاجگردون فردی ملی است و دامن زدن به اینکه با حضور تاجگردون سایر شهرستان‌ها در سایه قرار می‌گیرند، تبلیغ منفی است و باید حواسمان باشد. آقای تاجگردون را در بودجه خلاصه نکنید. ایشان شخصیت، شان و نماد وحدت و توسعه ما است. نباید این نماد را با بعضی از کج‌سلیقگی‌ها خدشه وارد کنیم.
بهشتی (مدیرکل اسبق منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد) نیز در این جلسه گفت: تاجگردون را انحصارگرایی نکنیم. او متعلق فقط به گچساران و باشت نیست. او متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است و اگر او در مجلس نبود، شاید اعتبارات شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه در آن دوره افزایش پیدا نمی‌کرد. لذا تاجگردون نگاه ملی و استانی داشت و باید او را متعلق به همه بدانیم.
اسدالله هاشمی (مدیرکل سابق محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد) در این جلسه بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: تاجگردون شخصیت بی‌نظیری در سطح کشور و استان دارد و این سرمایه را باید برای توسعه استان حفظ و حمایت کنیم.
بهاء‌الدینی(معاون سابق جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد) نیز گفت: باید کتابچه‌ای از قبل، حین و بعد از حضور تاجگردون در مجلس شورای اسلامی تهیه شود که همگان بدانند که چه بر سر گچساران و باشت در این سه مقطع گذشته است.
نصرالله مقیمی (معاون سابق آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد) نیز در این جلسه بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر حضور تاجگردون برای گچساران و باشت احساس می‌شود. تفاوت فاحشی بین سایر کاندیداها و تاجگردون وجود دارد. در گچساران و باشت مردم میزبان تاجگردون هستند، اما سایر نامزدها خودشان میزبان مردم هستند. مردم به صورت خودجوش میزبان تاجگردون هستند.
وی افزود: باید دو بعد را در انتخابات مجلس در نظر بگیریم. اولاً مشارکت حداکثری را مدنظر قرار دهیم و دوماً باید فردی همانند تاجگردون در مجلس حضور داشته باشد که حق استان در حوزه اعتبارات و کارهای عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها رونق بگیرد.
عالی‌پور (مدیرکل اسبق صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد) نیز به بیان ویژگی‌های شخصیتی تاجگردون پرداخت و او را فردی فرااستانی و ملی دانست.
وحید محمدی‌تبار (مدیرکل اسبق ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد) در این نشست با بیان اینکه مشارکت حداکثری اولویت اول است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری اولین هدف است. ما باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که همه افراد را به پای صندوق‌های رأی تشویق و ترغیب کنیم. حتی کسانی که به هر دلیلی گلایه‌مند هستند باید آن‌ها را هم دعوت کنیم به حضور در انتخابات. چرا که فرمایش مقام معظم رهبری هم همین است.
وی افزود: در کنار انتخابات مجلس، نباید انتخابات خبرگان رهبری را فراموش کنیم. آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی دانشمند فاضل و‌ اندیشمندی است. او شخصیت قابلی هستند و همه ما باید تلاش کنیم تا این شخصیت بی‌نظیر را با رأی بالایی به مجلس خبرگان رهبری بفرستیم.
محمدی تبار در پایان گفت: توسعه نیروی انسانی در سطح استان و کشور و مراکز قدرت باید در کنار توسعه امور زیربنایی و عمرانی اولویت جدی آقای تاجگردون است. چرا که وقتی ابر پروژه‌های تاجگردون در منطقه نهایی شد همه دیدیم که بعلت نداشتن نیرو در ساختار وزارتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ و مادر تخصصی، عملاً نیرو‌های تحصیل کرده و بیکار بومی پشت فنس‌های بی‌صحابی حتی آروزی شرکت در آزمون‌های پتروشیمی و... دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این اقایانی که اسم بردبن و سخنرانی کردن قبلا همگی امتحانشون رو پس دادن و رفوزه شدن حالا حس میکنن تاجگردون قبول میشه دنبال پستن باز
Iran, Islamic Republic of
يه تار مو اين بقولا ادماي امتحان پس داده به تمامي مديران اقاي احمدزاده مي ارزه، اينا حداقل سواد و مديريت دارن ولي مديران احمدزاده چي؟؟
Iran, Islamic Republic of
انشاالله دوباره دکتر تاجگردون قبول میشه و پست میگیرن شما اگه میخای رفوزه نشی پست نگیر
Iran, Islamic Republic of
حس نمیکنن مطمئن هستند چند ساله نماینده عوض میکنی پست نمی‌گیری آقای....‌
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق فرماندار دولت احمدی نژاد وحمایت از تاجگردون !آبروی هرچه سیاستمدار را بردید.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
نان به نرخ روز می خوره
وای خدا خدا خدا
Iran, Islamic Republic of
وای خدا خدا ..عالی پور و تاجگردون ..پست عالی پور مدیون بزرگواریه..کل عمرش اصولگرا ..خدایا به داد استان ما برس
باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای //حالا هم‌گپ گپو ایزنی
علی
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر که///دوباره زنده شد! ان شاء الله در این دور جدید هم مالکیت خانه های سازمانی به شما برسد
محمد
Iran, Islamic Republic of
کاشیکی چند کاندیدای تراز تاجگردون در استان داشتیم تا ایقد خلا نبود تاجگردون حس نمیشد بخدا حقیر به عنوان یک بویراحمدی از همین الان نگران و دلواپس رد صلاحیت ایشان هستم دوباره ای کاش مردم استان و گچساران چه اصلاح طلب چه اصول گرا اط تاجگردون به عنوان یک فرصت برای استان نگاه می کردند تا زره ای از زخم های مردم استان التیام می بخشید ولی حیف که عده ای برای منافع زود گذر خویش نه برای رضای خدا این مرد را عرض اندام در سپهر سیاسی این مرزبوم حذف می کنند نمی رانم چرا مبارزه با فساد زاکانی و داردشته اش فقظ به فرزاندان این استان مثل افشانی شهزدار سابق تهران و تاجگردون گل می کند ودر نگاه دیگز چرا هدایت خواه که یکی از چهره هاس واقعا اثر گزار مجلس بودند باند قالیباف در لیست اصول گرایان تهران قرار ندادند نه این هست که مافیای ثدرت حاضر نیستند که کسی غیر از خودشان در عرصه سیاسی و اقتصادی این مرزبوم فعال باشد یادتون باشه کع هداست خواه کسی بود که در مجلس مافیای لارسجانی را به چالش می کشید و وکیلی هم فارغ از تعلثات سیاسیش روحانی را واجد شرایط ریاست جمهوری نمیدانست چرا مزدم این استان تک توک نخبگان خویش را اینچنین حذف می کنند ی سوال دیگه چرا باند زاکانی در حالیکه مردم درصد بالایشون از سیر کردن شکم بچشان عاجز هستند و اقایان برای تهیه سیسمونی نوه شان در ایران که نه باید از ترکیه تهیه نمایند یادشون نیومد با فساد مبارزه نمایند
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم خودش را نشان داد وانحصارطلبی اش محض استان ما نیست
Iran, Islamic Republic of
وحید محمدی‌تبار (مدیرکل اسبق ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد) در این نشست با بیان اینکه مشارکت حداکثری باید اولویت دولت و نهادهای نظارتی باشد و انتخابات خوب انتخاباتی است که امکان رقابت همه گروه‌های درون نظام فراهم باشد. انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید امنیت ، مشارکت ، سلامت باشد.
اظهار کرد: مشارکت حداکثری اولین هدف است چون هر چه مسارکت بالاتر باشد اولا ضریب امنیت ملی بالاتر می‌رود‌. دوما فاصله ملت و دولت کمتر میشود و سوما هر چه میزان مشارکت مردم بالاتر باشد کاندیدای مورد حمایت ما با آرای بالاتری به مجلس خواهد رفت.. ما باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که همه افراد را به پای صندوق‌های رأی تشویق و ترغیب کنیم چرا که ضرر رای ندادن بیشتر ایت برای مردم چرا که برخی جریانات تمایلی به مشارکت بالای مردم ندارند و میخواهند انتخابات سرد باشد تا افراد مورد نظر خودشان پیروز شود . حتی کسانی که به هر دلیلی گلایه‌مند هستند و انتقادات به نظام و دولت دارند نباید نسبت به سرنوشت خویش و جامعه در انتخابات بی تفاوت باشند.و  فرمایش مقام معظم رهبری هم همین است.
وی افزود: در کنار انتخابات مجلس، نباید انتخابات خبرگان رهبری را فراموش کنیم. آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی دانشمند فاضل و اندیشمندی است که شخصیت علمی و فقهی و مردمداری ایشان در بین علمای جنوب بی نظیر است .شخصیت قابلی هستند و همه ما باید تلاش کنیم تا این شخصیت بی‌نظیر را مثل دکتر تاجگردون که قوی ترین نماینده در طول تاریخ استان بوده اند؛ با رأی بالایی به مجلس خبرگان رهبری بفرستیم.


محمدی تبار در پایان گفت : توسعه نیروی انسانی در سطح استان و کشور و مراکز قدرت باید در کنار توسعه انور زیربنایی و عمرانی اولویت جدی آقای تاجگردون باشد. چرا که وقتی ابر پروژه های تاجگردون در منطقه نهایی شد همه دیدیم که بعلت نداشتن نیرو در ساختار وزارتخانه ها و شرکت های بزرگ و مادر تخصصی ، عملا نیروهای تحصیل کرده و بیکار بومی پشت فنس های بی صحابی حتی آروزی شرکت در آزمون های پتروشیمی و .. . دارند
Sweden
با وحید محمدی تبار بامیرشیخی بزرگ طایفه بختیاری ها
حسن
Iran, Islamic Republic of
برای هر پست، در گچساران ۵۰ نفر منتظرن تاجگردون بیاد بذارتشون رئیس.. تو پتروشیمی کار می‌کنم هرکیو میبینم میگه بدار تاج بیاد ..
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
چقدر مدیر سابق ...رد صلاحیت یا عدم تایید اعتبار نامه نشود مسبوق به سابق
خشم فرو خورده
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون

گل سر سبد مدیران تاجگردون نورمحمدی و مظاهری بود........
دیگه خودتان قضاوت کنید که چه بود...
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی تبار
حواست باشه به خاطر ترک فعل و ناتوانی در دولت روحانی برکنار شدید

خیلی جوگیر نشوید
تاجگردون کی بود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ضد نخبگان بود
ضد بویراحمدی و دهدشتی و سی سخت بود
تاجگردون انشالله هیچ وقت برنگردد
دانلود
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون تایید شود
دلیل رد صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد را چه کسی پاسخگو است؟؟؟؟
خدایی هم هست


روز جزایی هم هست....
پرواز
Iran, Islamic Republic of
تاجگردونو بگیم نماینده روشنفکرو هم بگیم نماینده
دنا
Iran, Islamic Republic of
پروازکن وچناربرم واحمدغریب ...سیاست نه کارتنه😅
اریا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون رو ما به بی عدالتیهاش و رانت و ... میشناسیم .
Netherlands
در انتخابات دور ششم در رقابت با موحد زمانی که گچساران جز کهگیلویه بود اون زمان با خانواده مسعود ظفری شهردار سابق عمو عمو می کرد در سال های پایانی با دکتر محمودی رئیس دانشگاه آزاد گچساران عمو شد با اینم میشنایسمش به آرزوش رسید یه شجره نامه پروین پیدا کرده گویا بر پوست آهو اسم خانواده تاجگردون نوشته مربوط به ۴۰۰ سال پیش زمان صفویه در حال حاضر در شیراز فعالیت دارند قیر و کازین عمو پیدا کردند.
راما
Iran, Islamic Republic of
فرماندار سابق دهدشت ۲ ماه فرماندار بود و ۱ ماه هم سرپرست فرمانداری باشت و نه گچساران چون اصلا نه به لحاظ سو در این حده/ این تاجگردونی شده والا!!!
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اقیان که جلسه گرفتید مگر انتخابات دست شماست که میگوید اقای تاجگردون بهتر از همه کاندیدهاست این حرف درست نیست مگر این کاندیها طرفدار ندارند چرا بین مردم کینه توزی میکنیند اقایان اگر تاجگردون به شماها پست نداده بود حالا این همه طرفداری میکنید نه بخدا شماها چه کردید در صورتیکه کاری نکردید بگزارید مردم هرکه را خواستند انتخاب میکنند نگوید کی بهتر است تکلیف برای مرده نزارید شماها کارمند دولت هخستید نه باید جانبداری کنید شماها الی اسم رهبر فرزانه را نیاورید اگر اعتقاد به رهنمودهای رهبر عزیز دارید رهبر میگوید انهای که در دولت وجایگاه دارد نباید تبلیغ کند شماها نمیخواهد در رابطه با اقای ملک حسینی حرف بزنید اقای ملک حسینی مورد اعتماد مردم این استان انقلابی است اقای تاجگردون ریس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود دولت روحانی با تمام وزرا با اقای تاجگردون دوست بود چند کارخانه یا پالایشگاه یا چند شرکت بزرگ هماننده استانها در استان ماه زد میتوانست با این موقعیتی که داشت که تا ابد نه برای اقای تاجگردون یا کاندید دگر این موقعیت دگر برای این استان نخواهد امد اما اقای تاجگردون نتوانست از این موقعیت استفاده کند میتوانست کارخانه بافندگی شیر صنعت معدن پالایشگاه دو پتروشیمی حتیا میتوانست گچساران را مثل عسلویه کند اما نکرد نمایندگان ماه فقط میتوانند در طول چهارسال این ریس عوض کند به همه انها که نماینده در این استان مستضعف میشوند کارشان این است که این استان محرم است تا زمانی که این خط بازی وباند بازی عللخصوص شهرستان گچساران وباشت خدا کند کسی نماینده شود که به فکر این جوانان بیکار باشد
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون ، شخصیت ملی
فرهیخته صاحب نظر
Iran, Islamic Republic of
اگر حق خوری دور گذشته نبود الان این استان خیلی جلوتر بود / نذارید شما را « مفت بفروشن» یا «مفت بخرند» هر عقل سلیمی می‌دونه دکتر تاجگردون لیاقتش بیشتر از نمایندگی مجلس هست ،،، حالا که اومده غلام باشه و خدمت کنه کوته نظری نکنید
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1