کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور جمعی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج / مدیرکل اسبق منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد: تاجگردون را انحصاری نکنید او متعلق به کل استان است / فرماندار اسبق کهگیلویه: هدف ما برنده شدن نیست، ما می‌خواهیم حق را سرجای خودش بنشانیم / محمدی‌تبار: توسعه نیروی انسانی در کنار توسعه امور زیربنایی اولویت جدی تاجگردون باشد

20 آذر 1402 ساعت 22:39

نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه باهنر برگزار شد.


نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه باهنر برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه (دوشنبه 20 آذرماه 1402) نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌های مقیم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان مشارکت حداکثری در انتخابات و حمایت از غلامرضا تاجگردون نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد.
در این نشست سید ناصر رضایی (فرماندار اسبق گچساران و کهگیلویه) در این نشست، اظهار کرد: مردم یادشان نرفته که تاجگردون کی بود؟ آنها یادشان نرفته که با حضور تاجگردون چه اتفاقی افتاده و چه تاثیری بر جامعه داشته است.
وی افزود: ما نمی‌خواهیم که برنده شویم، برنده شدن هدف خرد است. اما ما می‌خواهیم که حق را سرجای خودش بنشانیم.
رضایی گفت: ما داریم شیر به میدان می‌فرستیم و برای ما فرقی ندارد که چه کسی در صحنه باشد. لذا باید حواسمان باشد که در برخورد و رفتارمان قانون، اخلاق و رفتار نیکو مدنظرمان باشد.
وی افزود: تاجگردون فردی ملی است و دامن زدن به اینکه با حضور تاجگردون سایر شهرستان‌ها در سایه قرار می‌گیرند، تبلیغ منفی است و باید حواسمان باشد. آقای تاجگردون را در بودجه خلاصه نکنید. ایشان شخصیت، شان و نماد وحدت و توسعه ما است. نباید این نماد را با بعضی از کج‌سلیقگی‌ها خدشه وارد کنیم.
بهشتی (مدیرکل اسبق منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد) نیز در این جلسه گفت: تاجگردون را انحصارگرایی نکنیم. او متعلق فقط به گچساران و باشت نیست. او متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است و اگر او در مجلس نبود، شاید اعتبارات شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه در آن دوره افزایش پیدا نمی‌کرد. لذا تاجگردون نگاه ملی و استانی داشت و باید او را متعلق به همه بدانیم.
اسدالله هاشمی (مدیرکل سابق محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد) در این جلسه بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: تاجگردون شخصیت بی‌نظیری در سطح کشور و استان دارد و این سرمایه را باید برای توسعه استان حفظ و حمایت کنیم.
بهاء‌الدینی(معاون سابق جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد) نیز گفت: باید کتابچه‌ای از قبل، حین و بعد از حضور تاجگردون در مجلس شورای اسلامی تهیه شود که همگان بدانند که چه بر سر گچساران و باشت در این سه مقطع گذشته است.
نصرالله مقیمی (معاون سابق آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد) نیز در این جلسه بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر حضور تاجگردون برای گچساران و باشت احساس می‌شود. تفاوت فاحشی بین سایر کاندیداها و تاجگردون وجود دارد. در گچساران و باشت مردم میزبان تاجگردون هستند، اما سایر نامزدها خودشان میزبان مردم هستند. مردم به صورت خودجوش میزبان تاجگردون هستند.
وی افزود: باید دو بعد را در انتخابات مجلس در نظر بگیریم. اولاً مشارکت حداکثری را مدنظر قرار دهیم و دوماً باید فردی همانند تاجگردون در مجلس حضور داشته باشد که حق استان در حوزه اعتبارات و کارهای عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها رونق بگیرد.
عالی‌پور (مدیرکل اسبق صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد) نیز به بیان ویژگی‌های شخصیتی تاجگردون پرداخت و او را فردی فرااستانی و ملی دانست.
وحید محمدی‌تبار (مدیرکل اسبق ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد) در این نشست با بیان اینکه مشارکت حداکثری اولویت اول است، اظهار کرد: مشارکت حداکثری اولین هدف است. ما باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که همه افراد را به پای صندوق‌های رأی تشویق و ترغیب کنیم. حتی کسانی که به هر دلیلی گلایه‌مند هستند باید آن‌ها را هم دعوت کنیم به حضور در انتخابات. چرا که فرمایش مقام معظم رهبری هم همین است.
وی افزود: در کنار انتخابات مجلس، نباید انتخابات خبرگان رهبری را فراموش کنیم. آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی دانشمند فاضل و‌ اندیشمندی است. او شخصیت قابلی هستند و همه ما باید تلاش کنیم تا این شخصیت بی‌نظیر را با رأی بالایی به مجلس خبرگان رهبری بفرستیم.
محمدی تبار در پایان گفت: توسعه نیروی انسانی در سطح استان و کشور و مراکز قدرت باید در کنار توسعه امور زیربنایی و عمرانی اولویت جدی آقای تاجگردون است. چرا که وقتی ابر پروژه‌های تاجگردون در منطقه نهایی شد همه دیدیم که بعلت نداشتن نیرو در ساختار وزارتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ و مادر تخصصی، عملاً نیرو‌های تحصیل کرده و بیکار بومی پشت فنس‌های بی‌صحابی حتی آروزی شرکت در آزمون‌های پتروشیمی و... دارند.
 


کد مطلب: 470267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470267/نشست-هم-اندیشی-گچسارانی-ها-باشتی-های-مقیم-یاسوج-مدیرکل-اسبق-منابع-طبیعی-کهگیلویه-بویراحمد-تاجگردون-انحصاری-نکنید-او-متعلق-کل-استان-فرماندار-هدف-برنده-شدن-نیست-می-خواهیم-حق-سرجای-خودش-بنشانیم-محمدی-تبار-توسعه-نیروی-انسانی-کنار-امور-زیربنایی-اولویت-جدی-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1