تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۷۰۰۴۱
یادداشت؛

برتری گفتمان دانشگاهی و مردمی خرامین بر هیاهو‌ها

۳
۲
برتری گفتمان دانشگاهی و مردمی خرامین بر هیاهو‌ها
کبنا ؛ شیرعلی خرامین، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون از ابتدای ورود خود به صحنه انتخابات بر نگاه علمی و دانشگاهی و برنامه محور مبتنی بر خواست و همراهی مردم تأکید داشته است و هر چه به جلو آمدیم در عمل نیز ثابت شد این ادعا‌ها نه شعار بلکه کاملاً واقعی و برآیند نگاه کارشناسانه و بلند مدت بوده‌اند.
در روز‌هایی که صدای اعتراض رسانه‌ها و مردم نسبت به برخی رفتار‌ها و هیاهو‌ها بلند شده است و لشکرکشی و نمایش‌های دون‌شان مردم حوزه انتخابیه را به یک میدان نازیبا و دلهره‌آور تبدیل کرده است خرامین با همان آرامش و نگاه ابتدایی خود در حال تبیین شعار‌ها و برنامه‌هایی است که کاملاً متناسب با نیاز جامعه و مورد پذیرش مردم است که در این مورد می‌توان به سخنان و دادخواهی خرامین در جلوی معاون رئیس جمهور در رابطه با سد خرسان و همچنین نامه دادخواهی وی به رئیس جمهور در حمایت از نیرو‌های شایسته استان و جلوگیری از برخورد‌های سلیقه‌ای با این نیرو‌ها در تهران اشاره کرد.
انتخابات و انتخاب نماینده مجلس معبر و فرصتی است برای مردم تا با انتخاب شایسته‌ترین نیرو‌ها به رشد و توسعه استان یاری رسانند اما در عمل انتخابات به محلی برای «کَل کَل کردن» و رقابت برای کم نیاوردن در مقابل همدیگر تبدیل شده است و آنچه در این میدان و کارزار نایاب است طرح، برنامه و دغدغه مردم داشتن است.
با مردم بودن موفقیتی پیشا انتخاباتی است و نتیجه انتخابات هرگز نمی‌تواند از ارزش این کار و رفتار بکاهد، هر چند با مردم بودن ارتباط مستقیمی با نتیجه خواهد داشت و یقیناً مردم ترجیح می‌دهند در نهایت به کسی اعتماد نمایند که از آن‌ها باشد و برای آن‌ها برنامه و طرح داشته باشد. مردم این روز‌ها با رصد و تحلیل عملکرد نامزد‌ها متوجه‌اند که شعار قانون و توسعه دادن راحت است اما باید این شعار‌ها با عمل و رفتار نامزد‌ها نیز منطبق باشد و در این صورت است که صداقت نامزد‌ها برای مردم روشن خواهد شد و متناسب با این صداقت مردم تصمیم خواهند گرفت.
خرامین در یکی از سخنرانی‌های اخیر خود و همچنین برخی تولیدات محتوایی بر توجه به نخبگان تأکید داشت و گفته بود که برخلاف برخی از نامزد‌ها که به پشتوانه‌های غیر علمی و دانشگاهی روی آورده‌اند کل سرمایه وی در این میدان‌اندیشه و تجربه کاری‌اش می‌باشد و بر روی مردم و نخبگان مردمی حساب ویژه باز کرده است.
سپردن امور به مردم از همان ابتدا شعار اولیه و اصلی انقلاب اسلامی بود که متأسفانه در طول زمان توسط برخی دولت‌ها و صاحبان قدرت به فراموشی سپرده شد و این شعار از مسیر اصلی‌اش منحرف گردید. اینک در میانه دهه چهارم انقلاب اسلامی چهره‌های جدید و انقلابی بر همان گفتمان اصیل انقلاب اسلامی تأکید دارند و در این مسیر خود را فارغ از نتیجه پیروز می‌دانند چرا که هدف اصلی احیاء شعار‌های اصیل انقلاب اسلامی است و یقیناً مطرح شدن این شعار‌ها در سطح جامعه به مطالبه‌گری مردم منجر خواهد شد و بعید است مردم بیش از این اجازه سوءاستفاده از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در بازی‌ها و سهم خواهی سیاسی و جناحی دهند.
گفتمان علمی، دانشگاهی، مردمی و انقلابی خرامین یک نقطه عطف‌اندیشه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود که از دل این‌اندیشه عمل و کنش آن نیز بیرون خواهد تراوید و مردم در زندگی روزمره و تحولات ملی و بین‌المللی ثمره آن را خواهند دید.
نام شما

آدرس ايميل شما

حق بین
Iran, Islamic Republic of
یک سرو گردن در تمام معیارها از رقبایش بالاتر است
علمی ، باصداقت ، متخصص ، دارای نطق و بیان بالاو .....
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1