تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۶۹۵۱۱
کبنا گزارش می‌دهد

مدیران انقلابی و رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد؛ خالی از عمل، انقلابی در شعار و حمله و‌ اتهام به رسانه‌ها / واژه‌های انقلاب، جهادی و... قداست دارند آن‌ها را به تباهی نکشانید! / معیار انقلابی بودن خدمت به خلق خدا و شایسته سالاریست نه‌فامیل گرایی، رفیق بازی و... / بفرمایید تا پایان مدیریت‌تان رسانه‌ها را تعطیل کنید!

۱۸
۲
مدیران انقلابی و رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد؛ خالی از عمل، انقلابی در شعار و حمله و‌ اتهام به رسانه‌ها / واژه‌های انقلاب، جهادی و... قداست دارند آن‌ها را به تباهی نکشانید! / معیار انقلابی بودن خدمت به خلق خدا و شایسته سالاریست نه‌فامیل گرایی، رفیق بازی و... / بفرمایید تا پایان مدیریت‌تان رسانه‌ها را تعطیل کنید!
کبنا ؛دولت سیزدهم با شعار مدیریت انقلابی، جهادی، پای کار و.. در استان کهگیلویه و بویراحمد حلول کرد و در راستا و همسو با این دولت، مدیرانی (به شیوه‌های گوناگون) منصوب شدند که به جرأت می‌توان گفت برخی از این مدیران عملاً با این شعار‌ها و مفاهیم بیگانه  هستند و با رویکرد انقلاب که خدمت به مردم بوده و می‌باشد، فاصله بسیار دارند و این شعار‌ها را سپری برای پنهان شدن قرار داده تا ضعف‌های خود را مخفی کنند و با توسل به این شعار‌ها خود را شایسته مدیریت بر جامعه بنمایانند!
به باور غالب مردم و انعکاس آنچه در جامعه دیده می‌شود، روش و سیره برخی دستگاه‌های اداری کما فی سابق بر مدار رابطه و‌ فامیل بازی و طایفه‍‌‌گرایی و منطقه‌گرایی در قاطبه مسائل از رتق و فتق امور تا استخدام‌های غیرقانونی و... است و مردم تغییری در امور ندیده و به بارو آن‌ها انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است؛ یعنی انگار نه دولتی رفته و نه دولتی جدید جایگزین شده است! البته برخی از مدیران نیز هستند که اهل عمل انقلابی و جهادی نیز هستند و شایسته تقدیر می‌باشند.
با توجه به این اوضاع و احوال دستگاه‌های اداری و آموزشی و دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد، رسانه‌ها همچون سابق از این دولت، که به نقد عملکرد‌ها و کم‌کاری و سهل‌انگاری و غیرقانونی‌های این دستگاه‌های می‌پرداختند، مدیران شعاری این دولت را که داعیه انقلابی‌گری آن‌ها گوش فلک را پر کرده را به نقد می‌کشند و مطالبات مردم که ولی نعمت انقلاب می‌باشند را گوشزد می‌کنند و متذکر می‌شوند که صندلی‌های ریاست متعلق به توده‌های محروم و بی‌پناه هستند که برای خدمت به آن‌ها در اختیار این مدیران قرار گرفته‌اند. اما این مدیران با سنگر گرفتن در پشت مفاهیم انقلابی، جهادی و... خود را مبرای از عیب و ایراد معرفی می‌کنند و با رویکرد تهاجمی با شکایت از رسانه‌ها سعی در خاموش کردن صدا‌های انتقاد و انعکاس صدای مردم شوند!
نمی شود خود را انقلابی و رهروی رجائی‌ها نامید و دستگاه‌های اداری را محلی برای استخدام و ارتقاء و انتصاب‌فامیل و بستگان و طایفه خود قرار داده و به صندلی و منافع آن چسپید و خدمت به مردم را پشت گوش انداخت. کرسی‌های مدیریتی محل خدمت به مردم و انقلاب است، نه جایی برای معامله و رفع و رجوع امور و مسائل‌فامیل، رفقا و طایفه است. حرمت این واژه‌ها باید حفظ شود و قداست آن‌ها شکسته نشود و مدیران اجازه ندارند مردم را از انقلاب و خدمات صادقانه آن مایوس کنند.
از باکری‌های انقلابی که شب‌ها بیدار بودند و در حالیکه مردم در خواب بوده، آن‌ها به امور شهر و جامعه می‌پرداختند و خود در مقام مدیر، حتی جدول خیابان را پاک می‌کردند تا برخی از مدیران امروزی که خود را انقلابی و جهادی مینامند و هیچ دغدغه‌ای از آن‌ها برای امور جامعه نمی‌بینیم، فاصله بسیار است. متأسفانه درباره برخی از مدیران اخبار و گزارش‌هایی حتی مبنی بر عدم توجه به نماز (بماند که چه چیز‌هایی نقل شده است) هم شنیده می‌شود و اما در تریبون و جلسات چنان داد انقلابی و جهادی سر می‌دهند و پشت این تعابیر مقدس خود را مخفی می‌کنند!
در هیچ دوره و در هیچ دولتی این حجم از شکایت رسانه‌ای دیده نشده است؛ کارنامه دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد حمله و‌ اتهام و هجوم به رسانه‌ها و شکایت از آنهاست که تصویری ضدرسانه و ضد گردش شفاف اطلاعات از آن‌ها در حافظه تاریخی مردم و اهل فرهنگ و رسانه به جای خواهد گذاشت تا فرداروزی در مناظرات سیاسی و انتخاباتی در رسانه‌ها و تریبون‌ها به آن توجه شود و نمره‌های منفی این تفکر مدیریتی حاکم بر قوه مجریه را برای آن‌ها ثبت کند!
به عنوان مثال رسانه‌ها از دستگاه‌های مسئول در باب ساخت مسکن ملی انتقاد می‌کنند و کارنامه خالی آن‌ها را در مقایسه با سایر استان‌ها برملا می‌کنند. قابل ذکر است که دولت در حال سپری کردن سال سوم است و در استان ما هنوز آن تعداد واحدی از مسکن ملی که وعده داده بود، برای مردم ساخته و تحویل نشده است! از دستگاه‌های آموزشی و دانشگاهی و ضعف و کم کاری‌ها و رابطه بازی‌ها و استخدام‌های آن‌ها می‌نویسند که با خیل فشار و شکایت از این رسانه‌ها مواجه می‌شوند و این مدیران، رسانه‌ها را متهم به ضدیت با اتقلاب و نیرو‌های انقلابی و.... می‌کنند! از مدیرانی دیگر نوشته می‌شود که پروازی هستند و بخشی از وقت خود را در استان نیستند و خانواده‌هایشان در تهران مستقر هستند و در مقابل دیده می‌شود که این دستگاه‌ها از رسانه‌ها شکایت می‌کنند تا مانع گردش شفاف اطلاعات شوند! با این توصیف بفرمائید رسانه‌ها دیگر از هیچ ضعف و کاستی و کاهلی و سوءاستفاده ننویسند تا ببینیم فرجام چه شود، اما لازم  است مردم بدانند بر رسانه‌ها در استان چه می‌گذرد!
رویه رسانه‌ها در همه دوره‌ها، نقد و بررسی عملکرد کلیه مدیران و دستگاه‌ها در کلیه دولت‌ها بوده است که این روند نقادی در دولت قبل در استان کهگیلویه و بویراحمد با شدت و حدت بیشتری صورت می‌گرفت، اما مدیران دولت گذشته در استان با این رویکرد و وظیفه مسئولیت و پاسخگویی خود به مردم و رسانه‌ها آشنا بودند و میدانستند که لازمه مدیریت در نظام اسلامی پاسخگویی است و با توسل به برخی از امور و بهانه‌ها همچون انقلابی و جهادی و.... خود را مصون و معصوم قلمداد نمی‌کردند و رسانه‌ها را متهم به سیاه نمایی نمی‌کردند! (حتماً آرشیو رسانه‌ها در انتقاد از کلیه دستگاه‌ها و مقامات و نمایندگان دیده شود)
با همه این توصیفات، رسانه‌ها در کنار و همراه مردم و همگام با افقهای دوردست انقلاب تا فتح قله‌های بلند (به تعبیر رهبر معظم انقلاب)، به رسالت و وظیفه خویش عمل خواهند کرد و در سوت‌زنی که همواره مورد تأکید رؤسای قوه قضاییه بوده، پیشگام خواهند بود تا بتوانند بر تقویت رویکردهای خوب در این دستگاه‌ها برای خدمت به انقلاب و مردم مثمر ثمر باشند. ‌امیدواریم کما فی سابق، دستگاه‌های مربوطه همراه و همگام با مردم و مطالبات رسانه‌ای آن‌ها باشند و اجازه ندهند نقد‌های مدیریت و سیاسی به مقوله‌های قضایی مبدل شوند و رسانه‌ها حتی اجازه پیدا نکنند که از مسائل مدیریتی همچون چرایی پروازی بودن مدیران، استخدام‌های فله‌ای، ‌فامیل بازی‌ها، طایفه گرایی و.... ننویسند!!!
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی انتخاب مدیران صرفا از طایفه نماینده میباشدو در بین این مدیران از اصلاح طلب بگیر تا اصول گرا میانه رو و حتی نوادگان خوانین قبل انقلاب دیده میشه پس دیگه این مدیران طایفه ای هستند و نه انقلابی.
Germany
مدیران انقلابی؟🤣🤣🤣
کدخدایی که ظلم و ستمش قبل انقلاب دمار از روزگار مردم محروم و مستضعف درآورده بود و مردم از ترسش جرات نداشتن//حالا فرزندان همون در دولت انقلابی رئیسی شدن مدیر و معاون.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به به
مدیران انقلابی و جهادی
چقد به این واژه ها در این دوره جفا شددددددد
Iran, Islamic Republic of
جز مدیران فامیلی و بستگان /و استاندار و موحد در این دولت در استان به هیچ مدیر انقلابی و شایسته توجهی نشد و این دور کمترین رای را رئیسی در این استان خواهد آورد
سوال
Romania
اگر رسانه ها این قدر آزاد هستند مطالبه نمایند
نیروهایی که در دانشگاه یاسوج بکارگرفته شده است؟
چرا معاون سازمان بازرسی فاملیش را دانشگاه علمی کاربردی استان بکارگرفته است؟!
چرا دانشگاه علمی کاربردی استان درانحصار کامل دوطایفه است؟!
چرا؟؟؟؟
مخابرات ؟!
تامین اجتماعی؟
بیمارستان جلیا؟
بانکها؟
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه / مثل آب خوردن حق مصاحبه شوندگان برای مدرسی که از طایفه ی خودشون نیستند را مثل آب خوردن ضایع می کنند و هیچ نهاد و ارگان نظارت کننده ای هم نیست که پیگیر این حق کشی های آشکار طایفه ای باشد تقاضا داریم سازمان اطلاعات سپاه به موضوع اجحاف های دانشگاه /ورود کند
Romania
دانشگاه یاسوج ودانشکده هایش در چرام وگچساران چطور نیرو جذب می کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
وقتی کارهای کوچک و نا کار جهاد کشاورزی استان را که با آمار ها نقاب بر چهره می کشند تا مسئولان بالا دستی از جمله استاندار را اغفال کنند و همه ما تولید کنندگان را نابود کرده اند را بلد می کنید حقتون همین است.
Iran, Islamic Republic of
سلام عیب از استان نیست هر وقت کل دولت کشور به این شیوه اداره میشه اینم عاقبتشه هر وقت دولت پشتوانه قوی ومردمی نداشته باشه این هم یکی از عواقبشه هروقت میزان آرای سفید بیشتر از نفر دوم انتخابات باشه اینم یکی از عواقبشه هر وقت برنامه وراه روش درستی نباشه وهرقت با شعار وکارای نشدنی بیان جلو همین طور میشه هر وقت صدا وسیما جرات نداشته باشه نقاط ًضعف دولت رو بگه به مردم خودش اینم اثراتش تو مملکته ولی دیواری کوتاه تر از دولت روحانی نبود براشون🤫
عسکرزاده
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا
یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به دیگران.
اولا رسانه شما هم همچین در برابر شعارهای پوپولیستی که این رسانه در باب صدای مردم بودن سر میدید صادق نبوده و همواره با عدول از اخلاقیات به انحا مختلف و منفعت طلبانه سعی در تخریب افراد دارید این موارد به کرات در مطالب مکرر و مغرضانه شما دیده شده.
دوم شما که خودتون رو صدای مردم مینامید(البته این نوشابه ایست که خودتون برای خود باز میکنید و نظر اکثریت مردم این نیست) فراوان دیده شده که حتی اخلاقی ترین کامنتهارو به صرف مخالفت با نظر شما یا سانسور و قیچی کردید یا به کلی از نمایش دادن آن امتناع ورزیدید و با این وجود فریاد عدالت و آزادی اطلاعات و شفافیت میدید.
در اخر اینکه
رسانه شما بعضا بجای پرداختن به مستندات متقن در یک مسئله و موضوع، با ناجوانمردی به حوزه خصوصی افراد ورود کرده و بجای بیان یک حقیقت، شخصیت افراد رو هیچ ربطی به حوزه شما نداره با بی اخلاقی تحلیل نابجا و معرفی میکند و با حاشیه سازی بیمورد اصل ماجرا رو ول کرده به موضوعی میپردازید که نه شرعا و نه قانونا بشما ربطی ندارد و به همین خاطره که اینهمه شاکی دارید زیرا قائل به حرمتها نیستید و حریم شخصیتی و خصوصی افراد رو با حوزه شغلی و عملکرد مسئولیتی قاطی میکنید و فراوان دیده شده که تهتمهای ناروا و ناراست به افراد زده و با حیثیت آنان برای جذب مخاطب بیشتر یا باجگیری بازی کرده اید..
پس لطفا اینجا مظلوم نمایی نکنید و بدانید رسالت خبری هوچیگری و بازی با آبروی افراد نیست بلکه در جامعه دینی ما خبر باید مستند باشه نه تحلیلی و نیت خوانی.. شما قرار نیست ذهن خوانی کنید شما رسالتتون انعکاس یک خبر واقعیست.
اخبار کذب و توهین به شخصیت افراد در هر جامعه ای بار قانونی داره و براش مجازات تعیین شده و شما هم ورای قانون نیستید و طوری وانمود نکنید که این را نمیدانید.
اگر همین کامنتو بدون کم و کاست نمایش دادید
خرزو
Iran, Islamic Republic of
احتمالا این عسکرخان از ذینفعان همین مدیران است
میسوزه
احسان
Iran, Islamic Republic of
رسانه همیشه زبان مردم بوده و هست و کسانی مثل حضرتعالی معلوم نیست با چه منطقی به خودتان اجازه می دهید و می گویید به شما ربطی ندارد. مطمئن باشید به شما هیچ ربطی ندارد که رسانه، شما و دوستانتان را بدجوری سوزانده
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عزتخواه به دلیل ضعف مدیریتی ونا کار آمدی شما قومیت گرایی محض حاکم درتفکر مجموعه مدیریتی شما نظام رابدنام نمودیدوامیدمان به ناامیدی مبدل کردی و نابسامانی هرروز بیشتر وبیشتر می شود ...
Iran, Islamic Republic of
اینا کارشون سانسور هست
نباید مانع نقد و انتقاد در جامعه شد
رسانه‌ها را آزاد بگذارید
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
مدیر انقلابی 😂 دلشاد عزت خواه
India
واقعا مدیران بسیار ضعیف و قوم گرا در استان کهکیلویه و بویراحمد احمد باعث شدند تا مردم بدبین و حتی هتاکی بکنند عامل اصلی این هتاکی دولت صعیف و حداقلی سیزدهم که شعار انقلابی‌گری میزند ولی در عمل هیچ سنخیت انقلابی و مردمی ندارند
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
رسانه ها سخن ونظرات ملت را حضوری وغیر حضوری منعکس می کنند:::: وقتی ملت دولت را شعاری ونا کار امد و قوم گرا وانحصاری میدانند:::::: چرا بازور نه با منطق علیه سخن مردمه ؟؟؟؟؟ تاریخ در اینده ظالم وخادم را معرفی میکند:::: اون دنیا که خدای قهار و واحده:::: عمل وعمل وحرف وسخن راست
کارمند
Iran, Islamic Republic of
حیف کلمه انقلابی که روی این مدیران نخبه و جهانی میگذارند
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1