تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۶۹۳۸۵
در خطبه های نمازجمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

امام جمعه کبگیان: درب کتابخانه قفل و بی‌صحاب رها شده است

۱۹
۳
امام جمعه کبگیان: درب کتابخانه قفل و بی‌صحاب رها شده است
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: کتابخانه‌‌ای که در بی توجهی مسئولان علیرغم اهداء زمین ساخت بیش از ۱۱ سالۀ، رها شده و اکنون با رفتن مسئولش درب آن را قفل کردند و بی صاحب مانده نشان از بی اهمیتی مسئولان ذیربط به منطقه کبگیان و چیتاب بوده و این برای مردم این دیار زیبنده نیست. 
به گزارش کـبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان، امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مراحلِ سخت انسان در قبض روح، یوم الموت ( ازدنیا رفتن)، قبض روح، تراقی( رسیدن جان به دو استخوان زیرگلو)، حُلقُوم ( اِتمامِ کار)، دیدن ملائکه و کارنامهٔ اَعمال خود ( روئیتِ وعدهای الهی درکانونِ حمله آخر شیطان جهتِ به شک انداختن انسان نسبت به خدا، رُسُل وکتب آسمانی)، دیدن عزرائیل و میزان عملکرد دردنیا، و در مرحلهٔ آخر گزاشتن روح در طبق اخلاص ( مُسلمین در وادی السَلام و کفار در برهوت) را از مهمترین لحظات سکرات مَوت انسان برشمرد.
سید فرج الله پژمان در فرازِ دوم از خطبه های این هفته با تَبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: مقام و ارزش پرستار ازجایگاه بسیار والائی در اسلام برخوردار است. 
وی افزود: امیـد است ویژگیهای شاخص آن حضرَت برای همه امت اسلام خاصه خانمها سرمشقی برای زمینه تحول روحی آنان باشد. 
این خطیب جمعه با اذعان به اینکه پرستاران مجاهدانه در راه خدا خط مقدم خدمت به خلق مونس بی کسیهای مریض منظوری که روی تخت نیاز به محبت و حرمت می باشند تصریح کرد: برآوردن نیازهای بیماران توسط پرستاران در نهایت رآفت و عطوفت از وظایف این قشر و تامین نیازهای پرستاران توسط دولت از وظایف دولت نسبت به این قشر می باشد که اگر هر دو محور همزمان فعال باشند موفقیت عدیده ای حاصل خواهد شد. 
امام جمعه چیتاب در ادامه فراز دوم از خطبه های این هفته با تبریک فرارسیدن هفته بسیج خطاب به حاضرین گفت: امروز بیش از هر زمان بسیجیان کم توقع و بی ادعا در کشور با قدرت ایمان، عزم و اراده محکم و خلل ناپذیر، در گسترش اسلام ناب محمدی و تحقق عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلابت ایستادگی کرده و الگویی نمونه و بی نظیر در این عصر و نسل برای همه جهانیان هستند. 
وی ادامه داد: وقتی امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و همه بزرگان نظام، افتخارشان این است که خود یک بسیجی اند ما هم خود مفتخریم و هم به شماها افتخار می کنیم فلذا فرا رسیدن این روزهای میمون را بر تمامی بسیجیان بخش کبگیان، فرماندهان محترم و همه همکاران عزیزشان در ناحیه های مقاومت پایگاههای بسیج تبریک و از خداوند منان موفقیت و پیروزی بزرگواران را در همه عرصه ها خواهان و خواستارم. 
امام جمعه چیتاب در پایان خطبه های این هفته ضمن تشکر از شهردار و شورای شهر چیتاب در آسفالت خیابانها و معابر شهر گفت: جوان انقلابی در قاموسِ شهردار یک شهر نوپا، در نهایت تلاش با دست خالی که ماههای مُعَوِقَه پرداخت حقوق خود و کارکنانش را فدایِ آبادانی منطقه خود می کند لایق تقدیر و تشکر است. 
وی با اذعان به اینکه جدول گزاری زیرسازی و آسفالت تمام خیابان و کوچه های شهر چیتاب مرهون پیگیری شورا و شهردار منطقه در یک بازه زمانی کمبود اعتبار یک موفقیت بسیار خوب در کانون عمران یک نهاد نیمه دولتی است تصریح کرد: مهندس نجاتبخش با تلاش و پیگیری خود با آسفالت بیش از ۹۰ درصدی خیابانها و معابر شهر چیتاب توانسته با احیاء نهضت آسفالت در محدوده استحفاظی خود یک شهردار موفق هم در عمل هم در رضایتمندی مردمی کارنامه درخشانی از خود در تاریخ خدمت جهادی انقلابی ثبت کند. 
وی در پایان با اشاره به راکد ماندن وضعیت ساخت کتابخانه چیتاب خطاب به مدیرکل کتابخانه های استان و مسئولان ذیربط گفت: کتابخانه ای که در بی توجهی مسئولان علیرغم اهداء زمین ساخت بیش از ۱۱ سال رها شده و اکنون با رفتن مسئولش درب آن را قفل کردند و بی صاحب مانده نشان از بی اهمیتی مسئولان ذیربط به منطقه کبگیان و چیتاب بوده و این برای مردم این دیار زیبنده نیست. 
لازم به ذکر است در بین الصلاتین از طرف بخشدار کبگیان از محدثه سامان پور دختر بچه پایهٔ چهارم ابتدائی که در برنامه های فرهنگی، پاسداشت ارزشهای اسلام انقلاب و دفاع مقدس و نمازجمعه بصورت خودجوش دیکلمه و اشعار مربوطه می سراید تجلیل بعمل آمد.

------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا برمدیران جوان وجهادی وشجاع وروراست که بدون چشمداشتی به پست ومقام به مشکلات مردم میرسند ودرعمران ابادی شهر کوشا هستند واین پستها پستشان نمیکند وتشنه پست ومقام نیستند ودرهرپستی باشند تلاش خودشان را میکنند مدیران جهادی وانقلابی
۱۳۴۰
Iran, Islamic Republic of
درود بر تک تک پرسنل شهرداری ودرود برشورای شهر درود برهمه شما اجرتان باخداباد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج مسعود درود بر کربلایی مهندس مطلب درود برموحدی وکاشفی دادگستر وجاوید خدایی این مسیولیتها به کسی وفا نمیکنه لذت داشتن پست ومقام اینه که دلی راشاد وخدمتی به خلق خداکنید انوقت لذت بخش است. ما زیادلذت می بریم ازخدماتی که به چیتاب میکنید خودتان چقدرلذت می برد
۱۳۴۰
Iran, Islamic Republic of
پرسنل محترم شهرداری وشورای محترم لطف کنید هرچه سریعتر جداول خیابانها لایروبی شود ودوم جاده اسفالت به قبرستان جدید دیوارحفاظ ان دردستورکار قرارگیرد تازحماتتان هدرنرود باتشکر
رادین
United States
درود بر شهردار جوان و بی ریا
شاهدی
Iran, Islamic Republic of
نمونه مدیر جوان و جهادی انشاالله در همه شئونات زندگی و مدیریتی موفق باشند
دختر ایل
Iran, Islamic Republic of
جناب رسام اغراق نکردی؟
شهردار وظیفه اش چیه؟
هلما
Iran, Islamic Republic of
والا آقای رسام هرکنه بخه ایزنه وزمین
هرکنه هم بخه ایبره من عرش؟
مسئول وظیفش خدمت کردنه پ ده باید چه کنه
پایبرجا
Iran, Islamic Republic of
شهرداری میلی کار ایکنه
بریت سیل سر بونه ریا شهرداری بکنیت؟.
پ ار راس ایگی اینگلنه هم بنویس رسام.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز خدایی خونه بنده انطرفا نیست ولی کاربه جایی کرده دیگه شهره باید کوچه ها وخیابانهاش اسفالت بشه اگر معارضات نباشه خیلی بیشازاین کارمیکنند.
عاملی
Iran, Islamic Republic of
سیچه شهردار خورزوته تعریفشه ایی
انکنی امام جمعه وی داغی نگوهتش؟
موحدی
Iran, Islamic Republic of
اگر رسام تعریفشونه نیه خه کسی نیشناسشو؟
عملکردشو چنه چه کردنه منه در قبال کاری وشو محول وابیه وظیفشونه انجام این.
محمد رسام
Iran, Islamic Republic of
شهردار چیتاب خوش کاربلده کاردانه وارده
هرکاری هم انجام ایه براساس مهندسی شده و آینده نگری انجام ایه بجای این همه هجمه یبار هم وش بگیت دست مریضاد تا خدا خشش بیا.
سیما
Iran, Islamic Republic of
ماشالله به شهردار جوان و پرتلاش چیتاب
کسانیکه برعلیه شهردار چیتاب کامنت اینیت اگر جرات دارید اسم اصلی ختونه بنویسید.
فتانه
Iran, Islamic Republic of
ما که در له شوهری خونه داریم
اما انصافا برید در چیتاب قدم بزنید ببینید نسبت به تراکم جمعیت و هجم مساحت چقد زیاد کار شده بیایید با شرف آباد یاسوج مقایسه ش کنید؟
الهام
Iran, Islamic Republic of
آغی رسام سیچه هرکنه در حد عملکر و وجودش نینویسی
شهردار قومته دروس، عملکردش بد نی، اما ایقد پیازداغشه زیاد کردیی که یکی فکر ایکنه شهردار لس آنجلسه؟.
فقط خدا
United Kingdom
مهندس نجات بخش سراسر تلاش و پشتکار در جهت آبادانی
در پناه ایزد منان باشند کشور ما نیاز به افراد دلسوزی چون ایشون دارند
Iran, Islamic Republic of
درود برشهردار پرتلاش بیایید انصاف رارعایت کنید شهردار بادست خالی اینهمه زیبایی و آبادانی شهرراببینید خدا پشت وپناهش ودرود می‌فرستیم به شورای کارآمد خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
برای مسولین فقط اقتصاد و پول و بیزنس مهم هست.اخلاق ادب انسانیت خداپرستی خداترسی پارسایی تدین تقوی راستی کار و تلاش و کوشش پاکی وجدان و انصاف برابری برادری جزء اولویت ها و برنامه‌ها و اهداف نیست.همه چیز شده پول
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1