تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۴۶۷۴۵۶

شهروندان یاسوجی چه نظری درباره عملکرد شهرداری دارند؟

۲۱
۰
شهروندان یاسوجی چه نظری درباره عملکرد شهرداری دارند؟
کبنا ؛
امروزه، شهرداری نهادی است که تأثیر عمده‌ای بر کیفیت زندگی شهروندان دارد. از این‌ر‍و رضایتمندی شهروندان یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش عملکرد شهرداری است. احساس رضایت از محیط شهر و خدمات شهرداری موجب ایجاد حس مشارکت در اداره امور شهر و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات شهری خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز، وقتی به شهرهای همجوار سفر می کنیم با خدمات گسترده شهری مواجه می شویم، مبلمان های شهری متنوع، فضای سبز، تغییر وضعیت معابر و خیابان ها، احداث زیرگذر و روگذر و کاشت گل ها در فصول مختلف سال و ... ، وقتی در یاسوج قدم می زنید چه تغییر و تحولی را متوجه می شوید؟ کدام فعالیت شهرداری برای شهروندان یاسوجی قابل توجه بوده است؟ نمایندگان چه توجهی به شهرداری داشته اند و در جهت تغییر و تحول و توسعه شهری چه فعالیتی داشته اند؟ شهروندان محترم شهر یاسوج نظرات خود را بر اساس مشاهدات یا نگاه کارشناسی خود در بخش نظرات اعلام بفرمایند، مجموعه این نظرات تبدیل به یک گزارش مردمی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
افتضاحه باید بگیم روستای یاسوج نه شهر ،البته گله ای نیست شوراها و شهردار و نمایندگانی ک داشتیم و داریم در گذشته همه از روستا اومدن و دور هم جمع شدیم آشنایی با شهر و ویژگی هاش نداریم بسنده میکنیم به همین مقدار چون بهتر از سکونتگاه قبلیمون بوده، هر وقت یه غیربومی اومد امید به تغییر هست.
Iran, Islamic Republic of
این نظر نظر دزستی هست شهردار و نماینده باید بچه خود یاسوج باشند تا بتوانند دلسوز خوبی باشند وه گرنه کسی از روستا بیاد شهر بشه شهردار اولویت اصلی و اساسیش روستاست فقط ضرف گذراندن دوران شهرداریش میباشد که من شهردار بودم در صورتیکه اول شهر را تحیل بگیرد با این مشخصات و روزی که رفت بگه اینچنین و با این تغیرات تحویلش دادم
موسی
Iran, Islamic Republic of
شهر یاسوج نابود شده با ندانم کاری شهردار و شورای شهر
Iran, Islamic Republic of
یاسوج یه روستای بزرگ هست همین
ا . بیات
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق خدمت جناب مهندس آشنا .
بزرگترین معضل شهر و شهرداری؛ اول ترافیک بسیار سنگین در بعضی از ساعات شبانه روز هست که بیشتر مکانهای ترافیکی با تغییر و اصلاح بلوارها , دور برگردان ها و میدان ها به راحتی و با کمترین هزینه قابل حله ( اینجانب هیچ گونه صمت و شغل دولتی ندارم ولی تعهد می دهم اگه مسئولین ذیربط میدان ها ، دور برگردان ها و بلوار ها رو کارشناسانه اصلاح کنند به یقین بیشتر مشکل ترافیکی شهر حل میشه البته بعضی جاها هم نیاز ضروری به چراغ راهنما داره که باید این مورد هم در نظر گرفته بشه )
و جای تعجب است ، آیا مسئولین شورای ترافیک روزانه با این ترافیک سنگین روبرو نمی شن که اعصاب شون به هم بخوره تا تلاش برای حل این معضل کنند ؟!
معضل دوم شهر، آسفالت خیابان ها ست که این مورد بستگی به اوضاع اقتصادی شهرداری داره و امیدواریم جناب مهندس آشنا و همکاران ایشان با توجه به سوابق و تجربیات شان در شورای شهر بتونن این معضل بزرگ و مهم رو در حد توان حل کنند .
احسان
Iran, Islamic Republic of
با احترام به کبنا، مگه شورای شهر در مورد رای شهروندان و نظرشان هم احترامی قائل است؟ زمانی که سجاد بهرامی عملکرد خوبی داشت مگه اون موقع نظر مردم مورد تایید شورای شهر بود؟ البته که میزان رای ملت است
مسعود
Iran, Islamic Republic of
شهروندان چکاره هستن هدایت خواه ووحیدی به زور گذاشتن شهردار
رنگینک
Iran, Islamic Republic of
غیر از دکتر جاوید یاسوج از بدو تاسیس تاکنون شهردار خوب به خود ندیده است میگن دکتر بهرامی کار کرد چه کاری کرد بلوار شصت متری شهید سلیمانی قبلا هم مالکین منطقه خود رعایت حریم شصت متری را کرده بودند و شهرداری هم با توجه به وضعیت فروش نفت کشور درآمد بسیار خوبی داشت و شهرداری با این درآمد خیلی کارها میتوانست انجام دهد زمان جاوید شهرداری فعال بود بطوریکه ایشان شبانه روز پای کار بود چون تجربه و تخصص داشت و بیشترین تجربه اش در زمان همیاری شهرداریش بود که به کمکش آمد و پارکهای خوبی در مناطق احداث شد اما اوج فلاکت زمان بهرامی بود که هیچ تغیری ولو محسوس در یاسوج ایجاد نشد و شهر همچنان که هست پر است از اشکالات عدیده که سرآمد این مشکلات ترافیک حجیم بالاخص در زمان بازگشایی مدارس هست و شورای ترافیک استان باید اولویت کاریش را این مهم قرار دهد یک نقشه خوب و ندادن پروانه به ساختمانهای مرتفع در مناطقی که بیشترین تردد را دارند هم از لحاظ بافت شهری و هم از لحاظ بلایای طبیعی امری است بسیار نیکو و پسندیده ،یکپارچه سازی مشاغل مناسب در مکان واقعی خود گره ترافیکی را باز میکند نمونه اشتباه این کار ساختمان مالیاتی استان در پرترافیک ترین منطقه یاسوج میباشد نمونه بعدیش خیابان فردوسی خیابان اقتصاد و خیابانهای شهداء ۱تا۶میباشد که سه تا چهار مدرسه به فاصله کمتر از ۱۰۰متر این گره ترافیکی را ایجاد کردند و در ساعتهایی از روز تا اوایل شب عملا رانندگی را سخت کرده که واقعا وقتگیر میباشد و نمونه بعدیش نحف آباد تا میدان آریو برزن تا میدان هفت سین میباشد تا برسد به پل دوم و سوم بشار و بارزتر از این مناطق کلینیک واقع بر خیابان ارتش در اوایل صبح تا ساعت ۲۲شب بوده که بسیار خطر ناک میباشد به هر صوزت شهردار جدید باید این معضلات و مشکلات فرا روی خود را با تدبیر و چاره انریشی منظم و منسجم حل و فصل نماید.
Man
Iran, Islamic Republic of
وقتی موقع انتخابات جو بالاده و پایین ده شعار و معیار انتخاب اهالی این شهر باشد نباید اکنون از اهالی این شهر سوالی پرسید
شهریار
Iran, Islamic Republic of
لطفا کوچه مدرسه فرزانگان ابوذر8 رو آسفالت کنین.
این همه دانش آموز نخبه وبا استعداد تو این مدرسه درس میخونن امام خیابونش افتضاحه.
کاربر
Iran, Islamic Republic of
سلام
انقد ناراضی نباشین
یاسوج شهر خوبیه
قدر طبیعت و داشته های یاسوج را بدونین
خوب باشین و از یاسوج لذت ببرین
همش نقد نکنید
داریوش
Iran, Islamic Republic of
تعین تکليف الحاق روستاهای اطراف به شهر
بهسازی معابر و زیباسازی شهر
احداث زیر گذر روگذر
تکمیل تلکابین آبشار و تنگ مهریون
تقسيم بندی شهر به چند ناحیه برای خدمات رسانی بهتر
Iran, Islamic Republic of
بنده ساکن شیرازم به اقتضای شغلم هر هفته وارد شهر یاسوج که میشوم از همان بد ورود(سرابتاوه با راننده‌هایی مواجه میشوم که بسیار بی تربیت روبرومیشم که بسیار باعث رنجش خاطر میشه جاده های بی کیفیت سرعت گیرهای غیراستاندارد فضاهای بی روح پیاده روهای خراب روح آدمی را خراش میده که نشان از بی کفایتی مسئولین شهردار و شورای شهر و مسئولین فرهنگی داره
Iran, Islamic Republic of
ترقی اندر این شهر محال است چون قحط الرجال است همه از یکدیگر دنبال مال ومنال
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس محمد محمدی شهردار نمونه ،پاک ،مردمی ،خدا ترس،کاردان متخصص و حداکثر نیروش به صدتا نمیرسید ،حیف شد حیف شد،که ایشون را شورای شهر نخواست
خفته در دامان دنا
Iran, Islamic Republic of
اولین کار برا حل معضل ترافیک شهری یاسوج اتصال پل امام سجاد و راه اندازی ۴۵ متری هتل آزادی به سمت سروک هست که کمک شایانی برای بهبود ترافیک شهری انجام می شود.
وضعیت کوچه های یاسوج در حد روستا هم نیستن مگه میشه تو مرکز استان هنوز کوچه ها خاکی باشن.
عالی عالی - همه چیز خوب . خدا خیرشون بده .
شهرداری نمونه در کل دنیا !!!!!!!

وضعیت خیابان ها و کوچه ها عالی!!
فضای سبز فوق العاده !!
سرویس های بهداشتی در سطح شهر بی نظیر!!
وضعیت جمع آوری زباله و دفع آن حرف نداره!!
ماده 100 که کلا انجام نمیشه و فقط تخریب برای ساخت سازهای غیرمجاز!!
عدم استفاده از ایزوگام بجای نما در سطح شهر!!
عدم اجرای ساختمان سه طبقه در انتهای کوچه ها و نظارت دقیق بر ساخت سازها !!!! و بن بست کردن کوچه ها !!!
عدم وجود چاله چوله در سطح شهر و فرعی ها!!
آسفالت کلیه نقاط شهری !!

حتی آسفالت خود مردم البته دهن مون رو آسفالت کردن !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط جای تاسف داره اشنا خودش به زور تایید صلاحیت شد برای شورا این اوج هرج و مرج و بی عدالتی در این شهره
United States
باید بفرمایید بنگاه معاملاتی شورا و شهرداری …
پایتخت طبیعت رو به زباله دان طبیعت تبدیل کردند
از ماست که بر ماست …تا موقع انتخابات شورا برسه ببینید مردم چه میکنند …
ای خدا کسی هست به داد مردم برسه …
Iran, Islamic Republic of
برخلاف نظر بقیه به نظرم شورا و شهرداری عالی بودن چون وقتی یه مشکل و ایراد اساسی میدیم که حل نمیشد به خودم میگفتم مگه از این خرابتر و بدتر داریم و ممکنه!!!ولی فرداش با یه گندکاری جدید و بدتر مواجه میشدم تو این زمینه همیشه سورپرایز میشدم.ونشون میدادن بله برای خرابی سطح و حدی نمیشد متصور شد
Romania
بیست بیست هست شهر عزیزمان
هیچ کس هیچ اعتراضی نداره
حتی کار به جایی رسیده که دهانمان را هم آسفالت کرده اند
...
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1