تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۶۷۰۱۱

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار «رنجبر»

۰
پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار «رنجبر»
کبنا ؛
سرهنگ «خواست‌خدایی» در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «محمدباقر رنجبر» مسئول امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش کبنا نیوز، سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» در پیامی عروج شهادت‌گونه‌ سردار «محمدباقر رنجبر» مسئول امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام وی به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي»
روح بلند و آسمانی جانباز فداکار سپاه اسلام و سردار همیشه پیروز عرصه‌های دفاع مقدس و جبهه مبارزه با تروریست‌های تکفیری، سرتیپ پاسدار حاج «محمدباقر رنجبر»، در سالروز رحلت پیامبر اکرم و شهادت نوه مکرمش امام حسن مجتبی (ع) به ملکوت اعلا پیوست و عموم رزمندگان و هم‌رزمان سپاهی خود را غرق ماتم و اندوه نمود.
اینجانب عروج شهادت‌گونه این سردار رشید سپاه اسلام و جانباز عالیقدر و از فرماندهان پیشتاز سنگرهای هشت سال دفاع مقدس، که سال‌ها در کسوت مسئول امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تکیه‌گاهی برای پیشکسوتان سال‌های حماسه و خون بود، را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معظم و همرزمان دلاور وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
رزمندگان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس هرگز رشادت‌های این سردار بی‌ادعا و مجاهد مخلص، متواضع، خستگی‌ناپذیر و معلم اخلاق در جنگ تحمیلی از مسئولیت بسیج مستضعفین فارس تا فرماندهی گردان، محور، تیپ و لشکر را فراموش نخواهند کرد.
بی‌شک همت سترگ و مجاهدت‌های بی‌وقفه این برادر شهید و سردار سرافراز که سال‌ها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول فعالیت بود و پس از بازنشستگی هم دست از تلاش برنداشت و تدریس درس علوم و معارف دفاع‌ مقدس در دانشگاه، ریاست اداره امور پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، پیگیری امور سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با حوزه ایثار و شهادت، مدیریت، تدوین و جمع آوری اسناد مجموعه اسناد لشکر ۱۹ فجر در هشت سال دفاع مقدس و انجام پژوهش در باب شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بخشی از فعالیت‌های وی بود، باقیات‌الصالحات و ذخیره ارزشمندی برای آن فقید سعید می‌باشد.
به روح بلند آن تربیت‌یافته مکتب عاشورا و ولایت درود می‌فرستم و با گرامیداشت نام، یاد و نقش‌آفرینی‌های افتخارآمیز آن سردار شجاع و جانباز گرانقدر، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با برادر شهیدش و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معظم و عموم مصیبت‌دیدگان و بازماندگان مکرم صبر، شکیبایی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می‌نمایم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
1