کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار «رنجبر»

25 شهريور 1402 ساعت 12:42

سرهنگ «خواست‌خدایی» در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «محمدباقر رنجبر» مسئول امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس را تبریک و تسلیت گفت.


سرهنگ «خواست‌خدایی» در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «محمدباقر رنجبر» مسئول امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش کبنانیوز، سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» در پیامی عروج شهادت‌گونه‌ سردار «محمدباقر رنجبر» مسئول امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام وی به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي»
روح بلند و آسمانی جانباز فداکار سپاه اسلام و سردار همیشه پیروز عرصه‌های دفاع مقدس و جبهه مبارزه با تروریست‌های تکفیری، سرتیپ پاسدار حاج «محمدباقر رنجبر»، در سالروز رحلت پیامبر اکرم و شهادت نوه مکرمش امام حسن مجتبی (ع) به ملکوت اعلا پیوست و عموم رزمندگان و هم‌رزمان سپاهی خود را غرق ماتم و اندوه نمود.
اینجانب عروج شهادت‌گونه این سردار رشید سپاه اسلام و جانباز عالیقدر و از فرماندهان پیشتاز سنگرهای هشت سال دفاع مقدس، که سال‌ها در کسوت مسئول امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تکیه‌گاهی برای پیشکسوتان سال‌های حماسه و خون بود، را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معظم و همرزمان دلاور وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
رزمندگان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس هرگز رشادت‌های این سردار بی‌ادعا و مجاهد مخلص، متواضع، خستگی‌ناپذیر و معلم اخلاق در جنگ تحمیلی از مسئولیت بسیج مستضعفین فارس تا فرماندهی گردان، محور، تیپ و لشکر را فراموش نخواهند کرد.
بی‌شک همت سترگ و مجاهدت‌های بی‌وقفه این برادر شهید و سردار سرافراز که سال‌ها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول فعالیت بود و پس از بازنشستگی هم دست از تلاش برنداشت و تدریس درس علوم و معارف دفاع‌ مقدس در دانشگاه، ریاست اداره امور پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، پیگیری امور سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با حوزه ایثار و شهادت، مدیریت، تدوین و جمع آوری اسناد مجموعه اسناد لشکر ۱۹ فجر در هشت سال دفاع مقدس و انجام پژوهش در باب شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بخشی از فعالیت‌های وی بود، باقیات‌الصالحات و ذخیره ارزشمندی برای آن فقید سعید می‌باشد.
به روح بلند آن تربیت‌یافته مکتب عاشورا و ولایت درود می‌فرستم و با گرامیداشت نام، یاد و نقش‌آفرینی‌های افتخارآمیز آن سردار شجاع و جانباز گرانقدر، از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با برادر شهیدش و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معظم و عموم مصیبت‌دیدگان و بازماندگان مکرم صبر، شکیبایی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می‌نمایم.»


کد مطلب: 467011

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467011/پیام-مدیرکل-حفظ-آثار-دفاع-مقدس-کهگیلویه-بویراحمد-پی-شهادت-سردار-رنجبر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1