تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۴۶۵۴۹۲
کبنا گزارش می‌دهد

فرماندار شهرستان بویراحمد در کارگاه سد تنگ سرخ: قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار خدمات عمرانی، یک سرمایه اجتماعی برای ملت و کشور هست

۰
تصاویر جدید از سد تنگ سرخ یاسوج
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از کارگاه عمرانی سد تنگ سرخ بازدید کردند.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ به همراه مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر امور آب شهرستان بویراحمد، به طور سرزده در کارگاه عمرانی سد تنگ سرخ حضور پیدا کردند و در جریان آخرین فعالیت‌ها وروند‌های اجرای سد قرار گرفتند.
مهدوی_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در نشست با رئیس کارگاه و مشاور طرح در سالن جلسات کارگاه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران، گفت، قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار خدمات عمرانی، یک سرمایه اجتماعی برای کل نظام هست.
فرماندار شهرستان بویراحمد که خود از پرسنل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه هست، گفت: اراده‌های بزرگی در قرارگاه خاتم هست که کار‌های بزرگی را فراتر از رقم‌ها اعتباری و مادی رقم زده‌اند و در این پروژه نیز کارگاه فراتر و جلوتر از قرارداد و اعتبارات در حال کار هست و بنا به دستور فرمانده محترم قرارگاه بعد از سفر ریاست محترم جمهور به صورت دو شیفت کار می‌کنند.
مهدوی مطلق، از اقدامات مردمی قرارگاه در منطقه تنگ سرخ و خدمت‌رسانی و مساعدت به مردم منطقه در شرایط بحران و... تقدیر کردند و گفتند استقرار کمپ‌های قرارگاه در هر منطقه‌ای فراتر از خود پروژه به محرومیت زدایی منطقه کمک خواهد کرد.
آرش مصلح_ مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز گزارش کاملی از آخرین وضعیت جبهه‌های کاری پروژه و بحث پیشرفت تملک اراضی و رضایت‌مندی مردم را ارائه دادند و گفتند تبریک سال گذشته بیشترین تملک صورت گرفته و حقوقی شرکت در حال بررسی و قیمت‌گذاری و تملک هست.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از لزوم پای کار آمدن همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای فراهم کردن مقدمات برخی جابه جایی‌ها گفت که فرماندار بویراحمد تأکید کرد کهخ در این خصوص با هماهنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری جلسه‌ای را با دعوت از دستگاه‌های اجرایی مرتبط هم برای برخی مشکلات پروژه و هم موضوعات مربوط به جابه جایی‌ها برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
 سد تنگ سرخ یاسوج


 سد تنگ سرخ یاسوج

 سد تنگ سرخ یاسوج


 سد تنگ سرخ یاسوج

 سد تنگ سرخ یاسوج

 سد تنگ سرخ یاسوج


 
نام شما

آدرس ايميل شما

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1