تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۶۵۱۳۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

سد تنگ سرخ در سه شیفت کاری در حال احداث است

۱
سد تنگ سرخ در سه شیفت کاری در حال احداث است
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل پیشرفت فیزیکی سد تنگ سرخ در کهگیلویه و بویراحمد شتاب می گیرد.
به گزارش کبنا نیوز، علی محمد روستا با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم و اساسی در حال احداث استان سد تنگ سرخ است، گفت: بعد از سفر دور دوم رئیس جمهور به استان مسائل سد را پیگیری کردیم و با افزایش ماشین آلات سنگین شامل لودر و بیل مکانیکی علاوه بر کار روزانه دستور دادیم کار در شیفت شبانه هم دنبال شود تا به نتیجه برسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به ضرورت تسریع در کار، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل آب منطقه ای و سرپرست کارگاه کار برگزار شد که در این جلسه معضلات بررسی و تصمیمیاتی اتخاذ شد.
وی عنوان کرد از جمله تصمیماتی که برای سد اتخاذ شد پیگیری مطالبات پیمانکار و رفع معضلات و مشکلات محلی در تملک اراضی بود که باید انجام شود.
روستا ادامه داد در دو سال اخیر ۲۵۰ میلیارد تومان پول به سد تنگ سرخ پرداخت شد که ۵۰ میلیارد آن صرف تملک اراضی شده است.
روستا عنوان کرد: عملیات احداث پروژه سد تنگ سرخ در سال ۱۳۹۰ آغاز شد اما اعتباری که طی این دو سال تخصیص داده شد پنج برابر سال‌های گذشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مخزن سد ۱۷۵ میلیون مترمکعب ظرفیت دارد که ۱۱۰ میلیون مترمکعب آب این سد برای مصارف شرب، کشاورزی و بخش صنعت مرکز استان است.
وی عنوان کرد: آنچه باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در وزارت نیرو هم جلسه ای در این خصوص برگزار می شود شبکه پایین دست سد است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد: در همین خصوص از مشاور خواستیم شبکه پایین دست سد را بررسی و طرح اراده دهد تا بتوانیم در فاصله ۲۴ کیلومتری از شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد را آبرسانی کنیم.
روستا با اشاره به اینکه بیشترین تخصیص آب در حوزه استان مربوط به محیط زیست و بستر طبیعی رودخانه به میزان ۳۴ میلیون متر مکعب است عنوان کرد:  روان سازی و آزادسازی آب باعث می شود که ظرفیت آب دو برابر گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1