تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۶۵۴۹۱
کبنا گزارش می دهد؛

حسینی پور بست نشست تا معاون شرکت برق استان عزل شد! / تماس تلفنی نماینده گچساران با وزیر برای برکناری شمس

۴۱
۷
حسینی پور بست نشست تا معاون شرکت برق استان عزل شد! / تماس تلفنی نماینده گچساران با وزیر برای برکناری شمس
کبنا ؛
معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تحریک یک نماینده عزل شد.
به گزارش کبنا نیوز، گفته می شود سیدناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت با تماس مستقیم با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت برق استان خواستار عزل سید عبدالله شمس شده است. حسینی در شرکت استان حضور یافته و تا زمانی که عزل وی بطور رسمی اعلام شد، آنجا حضور داشت.
سید عبدالله شمس بیش از ده سال مسوولیت معاونت در این اداره را داشته و جزو مدیران پر کار و پر تلاش در این اداره بوده است.
مدیرعامل شرکت برق استان گویا مدیر نمایندگان است، یکبار موجبات استخدام نورچشمی های نمایندگان را فراهم می کند، یکبار نیروی پر کار و توانمند خود را به درخواست نماینده ای دیگر عزل می کند.
گویا جرم شمس این بوده که در همایش کوه گل غلامرضا تاجگردون شرکت کرده است و همین موجب کینه نماینده گچساران شده است.
شمس نیز در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز گفت: به دلیل مخالفت نظر، آقای حسینی نماینده گچساران با وزیر تماس گرفتند، و بعد از آن در شرکت برق از مدیرعامل خواستند که بنده را عزل کند، و همانجا ماند تا من را عزل کردند، در حالی که من و ایشان هر دو باشتی و هم ولایتی هستیم، مهم این است که فرد به کار خود تعهد داشته باشد، نه چیز دیگری.
یادمان نرفته گچساران هنوز به حق آلایندگی خود (حقی بیش از 1000 میلیارد تومان) دست نیافته و فراموش شده، اعتبار مسوولیت های اجتماعی گچساران سهم بهبهان شد، روزهای اخیر نیز درخصوص اعتبار یک سوم نفت گچساران شائبه بی عدالتی ایجاد شد، ولی حسینی پور بجای گرفتن حق و حقوق مردم از وزیران، برای تار و مار کردن نیروهای نماینده پیشین با وزرا تماس برقرار می کند!





 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
رئیس جمهورم بعد ۸ سال عوض میشه.دیگه خدایی بعد ۱۰ سال عوضش کردن چیز عجیبی نیست.این بلید خیلی زودتر عوض میشد
Romania
کمایی صبح خبر میزاری مدیران دولت قبل چرا عوض نشدن هنوز.شب خبر میزاری انتقاد میکنی فلانیو بعد ۱۰ سال معاونت نباید عزل میکردن.به کدوم سازت برقصیم ما؟
البته این مدیر دولت قبل نبوده، مدیر دولت خیلی قبل بوده🤣🤣🤣
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد خودش هم اذعان داره که میراث دولت قبلی بوده و در برنامه تبلیغاتی نماینده معزول و رقیب هم شرکت کرده بعد توقع داره پستش ابقا بشه...
دست آقای حسینی درد نکنه...
Iran, Islamic Republic of
کل خدمات حسینی و استاندار به اندازه سر سوزنی از زحمات مهندس شمس نیست
تهران
Iran, Islamic Republic of
مو خشم و حسینی نیا ولی کارش خوب بی یا زنکی زنگی یا رومی رومی
دارایی
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی پور کل عملکردش برمیگرده به غزل و نصب همشهریانش واقعا تاسف اوره که ایشون نمابنده شهرستان گچساران و باشت هستند
انشالله زودتر تشریف ببرید و استراحت کنند
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز همان طرفدار طیف افساد طلب هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرت می نویسید
ایشون شایستگی نداشت رفت
تمام
Iran, Islamic Republic of
سید جان ایشان غیر ازاین یعنی جابجایی نیرو کار دیگری باد نیست توانش از هیچ هم هیچ تر است
Iran, Islamic Republic of
کاربسیارخوبی انجام داد.مگر ارث پدرش بود که بعدازظهر سال هنوز ناراحته
Switzerland
درود بر غیرت و مردانگی و شهامت مهندس شمس عزیز یک بار توفیق حاصل شد با توجه به اینکه اصلا نمی شناسم و تا کنون سعادت زیارت حضوری ایشان را نداشته ام تلفنی با ایشان تماس گرفتم انصافا تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کردند مملکت و مردم به چنین مدیرانی نیاز و افتخار می کنند
United States
حسینی داره نفسهای اخررا میکشه
Iran, Islamic Republic of
آن شاالله در آینده نزدیک به امید خدا مدیر عامل خواهد شد
ایل بابکانی
Iran, Islamic Republic of
جناب داماد عزیز ایندفعه دیگه متوجه خواهی شد که دنیا دست کیست
United States
نون نسه ن ایخری پرس برافتو ن ایکنی، معاونی که بادولت مخالف است بایدعزل بشه
رادک
Iran, Islamic Republic of
ناصر اگر تو چشمت ده مجلسه دی خو مو اسممه عوض ایکنوم
بیژنی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه شورای محترم نگهبان.....!!!
تخلف از این واضحتر؟
نماینده گچساران کار را به جایی رسانده که آشکارا بطور مستقیم و آشکار در عزل و نصبهای دشتگاههای اجرایی دخالت میکنه بنابراین شورای محترم نگهبان باید بدون هر گونه اغماضی در رابطه با تایید نماینده متخلف در انتخابات پیش رو برخوردی قاطع و قانونی صورت دهد / تایید ایشان در انتخابات توهین به شعور مردم و بر خلاف مشی است چرا که این نماینده جز به ماندن در مجلس به هرررررر قیمتی و با هر وسیله ای نمی اندیشد.
بویر احمدی
United States
تا جایی که من بعنوان همکار آب و فاضلاب نسبت به ایشان شناخت دارم و دیده ام در مدیریت رو دست ندارد و واقعا بعنوان یک برند شناخته شده است در سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان از نزدیک دیدم بعنوان متولی میز خدمت حوزه صنعت آب و برق استان چقدر با سلیقه و پای کار تا اتمام سفر زحمت کشید و مدیریت کرد بعنوان یک همکار بهش حسادت کردم چرا که آب و فاضلاب را تهی از همچنین شخصیتی می دیدم.
موسی
Iran, Islamic Republic of
فرزندان استان را نابود نکنید آقایان حسینی پور و ....
بویراحمد سربلند
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده چون تاجگردونی محض بودم ، حتی چشم دیدن تصویر سید ناصر رو در سایت ها نداشتم ولی در این مورد میگم درود بر شرف سیدناصر، درود بر شرف سید ناصر ، درود بر شرف سید ناصر به دو دلیل ۱-/کارمند برقی که تا به حال دیده ام یا از قبل ها سراغ گرفته ام این معاون محترم بود ، حقوق و اضافه کاری کارکنان رو تاجایی که درتوانش بود حذف می کرد مزایای کارگران شرکتی بدبخت رو اصلا نمی داد تا این مدیرعامل جدید که اومد خدا عاقبتش به خیر کنه دستور داد هر حق و مزایایی کارگر شرکتی داره باید پرداخت بشه اینها بیش از همه زحمت می کشن ؛
۲- به دلیل اینکه در ابتدا حدود ۱۰سال پیش نیروی کاری یا سیاسی نبود ولی با رانت یکی از بستگان ،خود رو به جناب دکتر تاجگردون معرفی کرد دکتر هم پیگیری کرد حکم معاونت مالی براش زدن از اون وقت شد لیدر تاجگردون ، شروع کرد به حق خوری کارکنان، و دخالت در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و یه شرکت خصوصی با نام خواهرزاده اش تشکیل داد که ادامه اش نمیدم و لازم است سازمان محترم بازرسی استان ورود کنن به مسائل مالی اداره برق طی سالهای گذشته و شرایط مالی بعضی کارکنان رو پیش از مسئولیت و انبوه سازی آنها و تجارت شان رو پس از مسئولیت ببینن , ایشون لیدر دکتر تاجگردون بودن به محض اینکه تاجگردون حذف شد ظرف همون هفته خود رو به خانواده ی محترم حسینی ها چسباند و دوباره به قول خودش شد لیدر سید ناصر حسینی ، خدا وکیل نقش اصلی رو در مدیرعاملی جناب معتمدی خود این معاون داشت و عملکردهای همین معاون باعث عزل شبانه ی جناب معتمدی پس از دوره ی کوتاه مدیرعاملی شد ، ایشون شام با دکتر تاجگردون بودن صبحانه و ناهار با سید ناصر حسینی ، شب لیدر اصلاح طلبان صبح لیدر اصولگرایان .
در پایان اضافه کنم یه نیروی دیگه هم از دهدشت وجود داره که طی یه حرکت انقلابی و گذاشتن یه محاسن (ریش) بسیار زیبا و انگشتر عقیق به دست نظر جناب سید محمد موحد رو جذب و یه پست معاونت گرفت ، به قران قسم ایشون هم شام با حاج عدل رفیق است صبحانه و ناهار با سید محمد موحد به امید تحقیق و تجدید نظر جناب سید محمد موحد عزیز و دوست داشتنی البته جناب عادلی رو منظورم نیست چون انگار حکم قائم مقامی ایشون رو هم حذف کردن.(در کل آدم باید مرد باشه و ثابت قدم نه اینکه دوچهره و ظالم به زیردست ، پست وفا نمی کنه برااااااادر ، اما جوانمردی وفا می کنه )

جناب کمایی خداوکیل منتشر کنید به مذهب تون منتشر کنید .
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کمایی عزیز مثل اینکه آقای شمس خیلی به کام شما شیرین نشسته، به حضرت عباس قسم هر مدیر عاملی که ایشون معاون مالی اش بود نقاط قوت مدیرعامل از خود مدیرعامل بود و نقاط ضعفش از معاون مالی اش بود ، آقای کمایی مگه یه کارمند چقد حقوق می گیره ، شما برین پیگیری کنید املاک ودارایی رو 10سال پیش یعنی روزی که معاون شد و وضعیت مالی الان ایشون رو که خدا رو شکر خدا رو شکر تا 20نسل دیگه اولاد بر اولادش بخورن الحمدلله زحمت کشیده به دست اورده.
شرتو
Iran, Islamic Republic of
کذب محض ایگی
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
شمس چون گردن خم نکه گردن زده وابی چون لایی کشیدن بلد نبی، چون پی اعتقادش ویسا و ره بی تاجگردون کوه گل.
لایی رو افرادی کشیدن که سه شنبه پست گروهتن، اونگلی که...
Switzerland
همین بک مورد برای رد صلاحیت یک نماینده کافی هست آقای سخنگوی شوارای نگهبان این مشاوره هست یا دخالت
هدایت. باشت
Iran, Islamic Republic of
من هیچ صنمی با حسینی پور ندارم ولی این آقا به مدت ده سال معاون مالی شرکت برق بود ولی کاری برای گچساران نکرد و تلاشش در استخدام اقوامش بود . به زیر ساخت های گچساران کمکی نکرد الان که برداشتند بعد از ده سال با وصل کردن خودش به تاجگردون زمینه سازی برای برگشت خودش را می کند وگر نه ایشان در موقع قدرت بدترین برخورد ها را با گچساران و باشت داشت. اصولاً چرا در این دوسال گذشته با حسینی پور کار کرد؟ افرادی که با هر جریانی سازگار می‌شوند و در دولت های مختلف به پست میچسبند اصولاً به آن جریان فکری تعلق ندارند و فقط مواقعی که منافعشان به خطر می افتند با فریاد وا مصیبتا از جریان آقای تاجگردون سو استفاده می کنند و مظلوم نمایی می‌کنند. جریان فکری تاجگردون برای شکوفایی نیاز به هرس کنده هایی که ثمر ندارند دارد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان غیر از بست نشستن برای جابجایی یه نیرو دیگه کار از ایشان برنمی آد
هدایت
United Kingdom
لطفااخرت خودتان را به دنیای دیگران ارزان نفروشید . ایشان و یکی دیگر از معاونین شرکت بدلیل تخلفات گسترده به قول خودتان در ده سال خدمت که همه چیز بی در و پیکر بود و مستقیما از بازرسی وزارت نیرو و بازرسی استان برای عزل و برخورد با انها مکاتبه صورت گرفت و در دستور کار بود که عزل سوند و حتی قبل از سفر رییس جمهور به استان باید انجام می شد که بدلیل اهمیت سفر رییس جمهور و هیات دولت به تاخیر افتاد و اصلا تلفن وزیر و همه اینها .....دروغ و کذب محض هستند.لطفا اگر ازاد نیستید ازاده مرد باشبد .
بسیج عدل علی
Iran, Islamic Republic of
اینهم از نماینده ای که ادعای پیروی داره/
سئوال اساسی این است که آیا نظارت شورای نگهبان این همه موارد تخلف اشکار نماینده را خواهید دید و شرعا و قانونا اینهارو در تایید یا عدم تایید ایشان لحاظ خواهد کرد یا با چشم پوشی از اینهمه تخلفات اشکار، پا بروی حق الناس و خون شهیدان خواهد گذاشت؟!!!!
مطلع گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
نماینده ی گچساران و باشت که ادعای انقلابی بودن دارد چرا به فرمایش صریح رهبری مبنی بر عدم دخالت در عزل و نصب ها عمل نمی‌کند
پس بدانند که قطعا نهادهای امنیتی و شورای نگهبان این موارد را ثبت و ضبط می‌کنند و در زمان لازم مورد استناد قرار میدهند!!!!
از طرف دیگر عملکرد مطلوب مهندس شمس واضح و مشخص بوده و نیاز به هیچ گونه تفسیری نداره و عزل سیاسی و اعتراض دسته جمعی و حضوری پرسنل برق استان به دخالت و حضور نماینده ی گچساران و باشت در اداره کل توزیع برق جهت انجام این جابجایی موید این مطلب می باشد!!!!
آقای حسینی بدانید که این کار ناسنجیده ی شما ضربه ی بزرگی به وضعیت مالی توزیع برق خواهد زد واین عین حق الناس است چون نه تنها پرسنل بلکه کل مشترکین برق استان ضرر می‌کنند. وهیچ جایگزینی نمی‌تواند مثل ایشان بودجه بیاورد.
شما مهمترین معاون یک شرکت خدماتی یک سازمان را فدای پست گرفتن نیروی خودتان آنهم با یک پست بدون اختیارات و تشریفاتیه قائم مقامی کردید؟؟؟؟؟
پس فردای قیامت باید جوابگوی این حق الناس باشید.
وسلام
سایه
United States
خودت رو خسته نکن.
تخلفات رو رو کنم مستقیم میره آب خنک بخوره.
نمونه بارز جهت جذب نیروهای خودش استفاده از شرکت پیمانکاری خواهر زادش هست.
اجازه بدین سکوت کنیم.
مطلع دو
Iran, Islamic Republic of
تمام اختلافات این شرکت را مطلعینی گذاشتند که شایستگی را فدای لجبازی سیاسی کردندوبه توانیر کوچ کردندویک مشت کارشناس ضعیف را انتصاب سیاس کرده مدیری که ده سال مدیر بوده ودونفر نیرو نکاشته باشد خودش نگاه وعامل سقوط اهداف سازمانست...
مطلع گچسارانی ۲
Russian Federation
خدمت مطلع عزی یک سوال دارم مگه پست معاونت ارث پدری آقای شمس بوده که الان عزل شده از ارث قانونیش محروم شده باشه .آقای شمس چجور نیروی پرتلاشی و توانمندی بود که در دوره مهندس راهزادی شرکت هفتاد میلیارد بدهی داشت؟!خلاف واقع حرف نزنید و نظر ندید
United States
نماینده گچساران مواظب باشید پستهاپستتان نکند
کارمند برق .
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام - پاسخ مطلع گچسارانی ، اولا شمس مهندس نیست یا اطلاع از رشته ی تحصیلی اش نداری یا اصلا نمی دونی چه کسی رو مهندس میگن و چه کسی رو دکتر دوم اینکه به قول اون پاسخگوی شما مگه هر پستی ارث خاله ی کسی هست که بعد از ۳ دوره نمایندگی هنوز باید جناب شمس معاون باشن ، سوم اینکه به خدا قسم اگه مراجع ذیصلاح در شرکت برق استان عادلانه حساب رسی کنن طبق ضرب المثل خودمون پل اون دست رود ه . (شمس قبل از معاونت و شمس بعد از معاونت)
چهارم اینکه آمار بگیرین از کارکنان شرکت توزیع برق استان و شهرستان بویراحمد اگه حتی ۵ درصد کل کارکنان برق از ایشون راضی بودن و یا ایشون رو خدایی تأیید کردن به قرآن یک سال برا شرکت برق کار می کنم ومجانی و حقوق نمی گیرم ،در پایان اینکه در تمام تاریخ انقلاب همه ی مدیران با هماهنگی نمایندگان عزل و نصب می شدن الان جناب شمس چه
حسنی نسبت به کل مدیران کشور داره که به قول شما شورای محترم نگهبان بخواد به خاطر شمس( کوهنورد کوه گولی ) کسی که خودش خیلی ها رو تعیین صلاحیت میکرد رد صلاحیت کنن .
جناب کمایی چرا مطالبی رو عادلانه نیست و آدم می خواد بترکه منتشر می کنید ولی پاسخ اونا رو منتشر نمی کنید ؟ شما هم در کارتون خدا رو در نظر بگیرید .
جناب کمایی یه بار تشریف بیارین شرکت برق به طور ناشناس و مخفیانه نظر کارکنان رو در مورد عزل جناب شمس بپرسین. روز شنبه اگه ماه محرم نبود ساز و نقاره میاوردن شرکت برق.
در پایان جناب شمس بای بای ، عمر سیاسی شما هم مثل اونایی که لیدرشون بودی به پایان رسید .
Iran, Islamic Republic of
بنظروم چون و پارتی بازی و جعل بازی رسمی نوابی مهلی دق من دلته... ایشناسمت
فرحی
Iran, Islamic Republic of
بسیار جای تاسف است که این بنده خدا بدون لحاظ ملاحظات کاری چنین اقدام نسنجیده ای کردند .معاونت مالی در شرکتهای توزیع برق مهمترین معاونت در حال حاضر هست .چه بسا اگر جایگزین جناب آقای شمس نیروی ضعیفی باشد فلاکت و بدبختیش در وهله اول به مردم مظلوم استان و در مرتبه بعد به پرسنل زحمتکش شرکت توزیع خواهد رسید.به اذعان مسولین توانیر یکی از بهترین معاونهای مالی کل شرکتهای توزیع جناب شمس بودند .این نوع بست نشینی به نظر صرفا نمایانگر این موضوع هست که قافیه رو باختن و دنبال چنگ انداختن هستند .ان شاالله که خدا از سر تقصیراتشون بگذره ولی مطمینا خدا از حق الناس نخواهد گذشت .
مطلع گچسارانی 3
Iran, Islamic Republic of
تو خوت دونی مو کی اَم.
مو هم دونوم تو کیَ ی!!!!!!!!!!
باش
Iran, Islamic Republic of
دونی مو کیم توکیی از اول انقلاب تا الان نمایندگان استان در این چند حوضه فقط دنبال منافع شخصی وقوم وقبیله خود بوده اند وهستند وخواهند بودچه خونهای ناحقی که ریخته نشد از دهدشت تا گچساران وباشت ازیاسوج تابویراحمد چه فتنهای که درست نکردند طایفهای که به خاطر موحدوبزرگواری وبهرام تاجگردون از گرمسیرتا سردسیراواراه نشدند
/ دراستان ریخته شدنوددرصدش نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی درسطح استان بوده به خاطرفقر فرهنگی این مردم بوده اگه دروغه بگید
تواناپور
Iran, Islamic Republic of
په مه انتظار داشتید نماینده حق آلایندگی زنده کنه
ده انتظاری بیش از یو نبی
تاریخ آینده مشخص ایکنه شمس کیه
پاک و مقتدر و کاردان و بازم مقتدر
یادمه وقتی بچه بیدیم ایخواستیم بازی کنیم و بازیمون نیدادن ایرفتم ککامه ایبردم سفارشمه ایکه بازیم ایدادن
ایسو انتصاب سه شنبه قائم مقام یاد دوران بچگیم انداختم
Iran, Islamic Republic of
اگه فقط عزل باشه اشکال نداره چون ده سال کافیه براش، ممکنه بحران پس از عزل ادامه داشته باشه و حسینی ول بکن نباشه.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
اولا اصلا هیچ نسبتی به ایشون ندارم ولی انسانی پاکدست و توانمند وپای کار مردمی و کار بلد بود در یک کلام مدیر و‌مدبر بود
ایران
Iran, Islamic Republic of
نونوم فیلم استاندار و هوشتو رهته یا ختونه زیت و نفهمی
هر سمتی آقای شمس داشت توانش رو هم داشت
خوده دولت 80 میلیون ایرانینه گسنه کرده اوسو هنی و دین ای چییل مسخره یت واقعا حقمونه همیشه محروم و گسنه بیم
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1