کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

حسینی پور بست نشست تا معاون شرکت برق استان عزل شد! / تماس تلفنی نماینده گچساران با وزیر برای برکناری شمس

11 مرداد 1402 ساعت 18:47

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تحریک یک نماینده عزل شد.


معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تحریک یک نماینده عزل شد.
به گزارش کبنانیوز، گفته می شود سیدناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت با تماس مستقیم با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت برق استان خواستار عزل سید عبدالله شمس شده است. حسینی در شرکت استان حضور یافته و تا زمانی که عزل وی بطور رسمی اعلام شد، آنجا حضور داشت.
سید عبدالله شمس بیش از ده سال مسوولیت معاونت در این اداره را داشته و جزو مدیران پر کار و پر تلاش در این اداره بوده است.
مدیرعامل شرکت برق استان گویا مدیر نمایندگان است، یکبار موجبات استخدام نورچشمی های نمایندگان را فراهم می کند، یکبار نیروی پر کار و توانمند خود را به درخواست نماینده ای دیگر عزل می کند.
گویا جرم شمس این بوده که در همایش کوه گل غلامرضا تاجگردون شرکت کرده است و همین موجب کینه نماینده گچساران شده است.
شمس نیز در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز گفت: به دلیل مخالفت نظر، آقای حسینی نماینده گچساران با وزیر تماس گرفتند، و بعد از آن در شرکت برق از مدیرعامل خواستند که بنده را عزل کند، و همانجا ماند تا من را عزل کردند، در حالی که من و ایشان هر دو باشتی و هم ولایتی هستیم، مهم این است که فرد به کار خود تعهد داشته باشد، نه چیز دیگری.
یادمان نرفته گچساران هنوز به حق آلایندگی خود (حقی بیش از 1000 میلیارد تومان) دست نیافته و فراموش شده، اعتبار مسوولیت های اجتماعی گچساران سهم بهبهان شد، روزهای اخیر نیز درخصوص اعتبار یک سوم نفت گچساران شائبه بی عدالتی ایجاد شد، ولی حسینی پور بجای گرفتن حق و حقوق مردم از وزیران، برای تار و مار کردن نیروهای نماینده پیشین با وزرا تماس برقرار می کند!





 


کد مطلب: 465491

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465491/حسینی-پور-بست-نشست-معاون-شرکت-برق-استان-عزل-تماس-تلفنی-نماینده-گچساران-وزیر-برکناری-شمس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1