تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۶۵۰۸۲
در کمیته امداد استان؛

ثبت ۴۳۰۰ درخواست مردمی در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

۲
۳
ثبت ۴۳۰۰ درخواست مردمی در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛با استقرار میز خدمت سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در کمیته امداد استان با عنوان ستاد شماره ۲۷، بیش از ۴۳۰۰ مورد درخواست مددجویی و غیر مددجویی در میز خدمت این نهاد ثبت شد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم پایان کار میز خدمت سفر ریاست جمهوری با عنوان ستاد شماره ۲۷ در این نهاد، گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به جامعه هدف این نهاد و سایر اقشار نیازمند استان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان، میز خدمت کمیته امداد تحت عنوان ستاد شماره ۲۷،در محل اداره کل این نهاد استقرار یافت.
مبشری با اشاره به اینکه میز خدمت کمیته امداد به مدت سه روز پاسخگوی مددجویان و سایر اقشار نیازمند بود، افزود: از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ تیر ماه  از ساعت ۸صبح تا ۱۸ عصر، با حضور آقایان سوهانی مدیرنظارت و ارزیابی حوزه حمایت و سلامت مرکز و قاسمی مدیرحسابرسی کمیته امداد کشور، به عنوان دو نماینده تام الاختیار معرفی شده از کمیته امداد کشور در سفر ریاست جمهوری به استان، درخواست های مددجویان دریافت و مشکلات و نیازمندی های آنان بررسی شد. 
وی تصریح کرد: در این سه روز، بیش از ۴۳۰۰ مراجعه کننده اعم از مددجو و غیرمددجو، به میز خدمت کمیته امداد مراجعه و درخواست های خود را تحویل دادند.
مبشری تأکید کرد: درخواست های مراجعه کنندگان پس از بررسی توسط کارشناسان این نهاد و نظریه نمایندگان تام الاختیار کمیته امداد کشور در سامانه سامد ثبت گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Arab Emirates
بااین روش رسیدگی به مشکلات مردم واقعا جای تاسف داره
عبدالرضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
از این نامه ها زیاد نوشته شده،،دولت باید به فکر مردم باشد تا بیشتر این اسیب نبینند واقعا جای تاسف دارد برای دولت ایران چرا ملت ایران نباید مثل مردم حوزه خلیج فارس در رفاه باشد ایا فکر میکنید نامه. ها برای مردم تاثیر دارد مردم را گذاشتن سرکار وهیچ کاری انجام داده نمیشود البته خود مردم مقصر هستند که نامه مینویسند
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1