تاریخ انتشار
شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۶۳۹۵۲
در نشست شورای اداری شهرستان مطرح شد؛

دولت سیزدهم در شهرستان بویراحمد روی مناطق محرومی کار کرده که بی سابقه بوده است / اصلاح شبکه آب شرب یاسوج برای مردم تبدیل به آرزو شده بود / خواستیم گیت در ورودی آبشار نصب کنیم، سروصدایی شد؛ مافیا نمی خواهد این کار انجام گیرد

۲
۰
دولت سیزدهم در شهرستان بویراحمد روی مناطق محرومی کار کرده که بی سابقه بوده است / اصلاح شبکه آب شرب یاسوج برای مردم تبدیل به آرزو شده بود / خواستیم گیت در ورودی آبشار نصب کنیم، سروصدایی شد؛ مافیا نمی خواهد این کار انجام گیرد
کبنا ؛
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به جاده سازی در چند منطقه بسیار محروم شهرستان بویراحمد از جمله جاده مورنا لوداب، جاده تنگ آبشور، جاده زیر توت لوداب، جاده کمردوغ و پروژه گاز رسانی در منطقه بردپهن جلیل و تنگ تامرادی گفت: دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد روی مناطقی محرومی دست گذاشته و کار کرده که بی سابقه بوده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (3 تیرماه 1402) شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت درخصوص حادثه تصادف غم انگیز روز گذشته یاسوج گفت: جمعی از این افراد در بیمارستان بستری و رو به بهبود هستند.
مهدوی مطلق با بیان اینکه بخشی از این حادثه غیرقابل پیش بینی بوده، بیان کرد: ۱۵ خودروی در هم تنیده و بهم فشرده بود، همه دستگاه های خدمات رسان، نیروی انتظامی و اورژانس، پرسنل بیمارستان در صحنه حضور داشتند، و کار جهادی صورت گرفت که جای تشکر دارد.
مهدوی مطلق گفت: در بحث انتخابات دغدغه هایی وجود دارد، مقام معظم رهبری چهار محور مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را عنوان کردند که مشعل ما در حوزه انتخابات نیز همین محورها خواهد بود.
فرماندار شهرستان بویراحمد گریزی به پروژه های عمرانی شهرستان زده و خاطرنشان کرد: تاکید بر تکمیل پروژه ها و خودداری از تعریف پروژه های جدید داریم.
وی افزود: در شورای برنامه ریزی قطعا تجدید نظر می کنیم، عملکرد ادارات را در حوزه پروژه ها بطور کامل رصد می کنیم، فرمانداری دستگاه اجرایی می شود و چند دهیاری که عملکرد خوبی دارند برای بحث پیشبرد پروژه ها دستگاه اجرایی می شوند.
مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: اداراتی که نظر فرمانداری در خصوص اجرای پروژه ها و تعهدات را اجرا نکرده و خودسرانه عمل کرده اند، اعتبارشان را کسر می کنیم و به اداره دیگری می دهیم که کار کند.
فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: بخشداری ها همچون فرمانداری ها و استانداری نماینده دولت هستند، و باید پاسخگو باشند، ادارات هم تعامل بیشتری با بخشداری ها داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه وصول اعتبارات تملک و دارایی در سال گذشته بی نظیر بوده که این اعتبار به شهرداری تعلق گرفته، گفت: توقع داریم در حوزه شهرداری ها به مطالبات کارگری و بحث درآمد پایدار توجه بیشتری شود.
مهدوی مطلق افزود: باید در آبشار یاسوج گیت ورودی گذاشته شود و پول بصورت سیستمی وارد سیستم شهرداری شود و مشخص باشد که این پول کجا می رود.

وی گفت: خواستیم گیت در ورودی آبشار نصب کنیم ولی بعضی از عزیزان مخالفند، سروصدایی شده و گفته اند فرماندار می خواهد چکار کند؟ مافیایی وجود دارد که نمی خواهد این کار انجام گیرد، در حالی که باید با نصب گیت، درآمد شهرداری شفاف شود تا هزینه کرد هم شفاف شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه مشکلات یک شبه به وجود نیامده که یک شبه حل شود، افزود: دولت در دو سال گذشته اقداماتی انجام داده که بی نظیر بوده است.
مهدوی مطلق با بیان اینکه وصول اعتبارات در سال ۱۴۰۱ بی نظیر بوده، افزود: در سیل مانسون نیز اقدام دولت در جلوگیری از خسارت ها بی نظیر بوده، توزیع ۱۳ هزار لوله رایگان در میان کشاورزان از جمله این خدمات بوده است.
وی گفت: اصلاح شبکه آب شرب یاسوج برای مردم تبدیل به آرزو شده بود که در مدت اخیر انجام گرفته است.
وی با اشاره به جاده سازی در چند منطقه بسیار محروم از جمله جاده مورنا لوداب، جاده تنگ آبشور، جاده زیر توت لوداب، جاده گردنگه  تا کمردوغ و پروژه گاز رسانی در منطقه بردپهن جلیل و تنگ تامرادی بیان کرد: دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد روی مناطقی دست گذاشته که بی سابقه بوده است.
مهدوی گفت: جاده گردنگه و طراحی آن تا کمردوغ به عنوان جاده پدافند غیرعامل است که از جاده هایی بوده که مردم یک نسل منتظر احداث آن بوده اند و بظور کل از احداث ناامید شده بودند.
وی گفت: این مناطق از محروم ترین ها بوده اند و دولت تعمداً روی این مناطق محروم کار جاده سازی و گازرسانی را انجام داده است.
مهدوی در خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تسلط استاندار بر مشکلات ریز بخش ها و بسیاری از روستاها حتی بیشتر از بخش داران است،این نوع بازدید از تمام بخش ها و بسیاری از روستاها توسط استاندارا طی دو سال اگر نگوییم بی سابقه بوده ولی بسیار هم کم سابقه بوده است.
مهدوی مطلق افزود: در حوزه راهداری نصب نیوجرسی در سال گذشته به اندازه 10 سال اخیر بوده، تصویه خانه آب شرب یاسوج و شبکه آب لوداب جزو پروژه های مهمی بوده که انجام گرفته است.
وی گفت: بازگشایی جاده سپیدار جزو جاده هایی بوده که مردم انتظار آن را نداشتند و از جاده سازی ناامید بودند، همچنین پروژه سد تنگ سرخ در دو سال اخیر پیشرفت بسیار بالایی داشته و سرعت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علمدار
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار ازشما بعید بود می شود بفرمایید چکاری در مناطق محرم کارشده چه کاری انجام گرفته فقط فقط آقای حقیقت روستای چین را معاون سیاسی حضرتعالی شد شاید همین را گفته باشی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این که خدمت نشد تازه اون بنده خدا روزی اصلاحاتی و سید باقری محض بودن بعد با توجه به شرایطی هدایت خواهی دو اتیشه و الان هم سوپر انقلابی فردا را نونم
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1