تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۱۹۰۵
با حضور رئیس آموزش و پرورش عسایر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آئین تجلیل از معلمان عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر و فیلم )

۵
۱
آئین تجلیل از معلمان عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر و فیلم )
کبنا ؛آئین تجلیل از معلمان عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه کوشک شهرستان بویراحمد با حضور رئیس آموزش و پرورش عسایر استان برگزار شد.
علی رحیمی‌انور_ رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد_
روز پنجشنبه ( 14 اردیبهشت ماه 1402)  در این آئین، اظهار داشت: معلمان عشایری در این استان در سرما و گرمای شدید رهسپار روستا‌های سخت گذر می‌شود و دشواری‌های زیادی به جان می‌خرند که تنها می‌توان درس از خودگذشتگی از آن‌ها یاد گرفت.
 رحیمی انور افزود: انگیزه و دلیل معلمان عشایری در مناطق عشایر صعب العبور و دور افتاده استان کهگیلویه و بویراحمد فراگیری علم و دانش برای دختران و پسران محروم در سایه عدالت آموزشی است.
وی گفت: برای برگزاری کلاس درس دانش‌آموزان کوچ‌رو همزمان با فصل کوچ عشایر معلمان نیز همراه آن‌ها کوچ کرده و کلاس درس را در همان چادر‌های عشایری برگزار می‌کنند.
      
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: معلمی کار بسیار دشوار است و کار کسانی است که می‌خواهند جان و روح خود را برای تربیت دیگران وقف می‌کنند و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، معلمی شغل انبیاست.
رحیمی انور ابراز کرد: در این آئین از معلمان استانی و شهرستانی عشایر استان که به طور جهادی پای کار آموزش و تدریس بودند تجلیل شد.


معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سر و كار داشتن با روح انسان‌ها، هنری است كه خداوند در اختیار معلم قرار داده است.
سبحانی تأکید کرد: به واسطه‌ی امر انسان‌سازی، مقام و بركتی در شغل معلمی وجود دارد كه با هیچ شغل دیگری قابل مقایسه نیست.
وی ادامه داد: روز معلم که مصادف با شهادت استاد مطهری نامگذاری شده حکایت از‌شان و عظمت آنان است، چرا که نظام ما یک نظام ارزشی بوده و معیار و ملاک ا نیز بر پایه سنت‌های الهی است.
معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: معلمان عرصه سختی خواهران و بردارانی هستند که به صورت ثابت و سیار در مدارس عشایری استان مشغول تعلیم دانش‌آموزان در مناطق محروم هستند.
تعداد دانش‌آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع مختلف سه هزار و ۷۵۶ نفر است که در ۲۳۴ مدرسه با ۳۶۵ کلاس درس تحصیل می‌کنند. هم اکنون بیش از ۴۶۰ معلم کار تعلیم و تربیت در مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند. دانش‌آموزان عشایری به صورت ثابت، نیمه ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی در مقطع ابتدایی قرار می‌گیرند. مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند. بیش از ۱۲درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۱۱هزار و ۱۲۰ خانوار از مجموع جمعیت ۷۱۳هزار نفری در مناطق عشایری سکونت دارند.

    








    
نام شما

آدرس ايميل شما

مارگون
Iran, Islamic Republic of
نخبگان😅🤣😆
همکار عشایری
Iran, Islamic Republic of
درود برمدیر توانمندآموزش وپرورش عشایر استان جناب آقای رحیمی انور
مستدام باشید
Iran, Islamic Republic of
نمیدانیم آقای دوست و آقای بهادران که تامرادی هستند چه ربطی به آموزش و پرورش عشایر داشتند که از آنها تجلیل شد
احمدی
Iran, Islamic Republic of
هرچه سیل ایکنم وکار بخر من لاشو نیسه
خدایی نگاه مدیرها کنید فقط برای خودنمایی نشستن
مارگون
Iran, Islamic Republic of
عاقبت به خیر😅
برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1