تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۷۱۹۳۳
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

۷۶ مدرسه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد وسایل گرمایشی استاندارد

۲
۰
۷۶ مدرسه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد وسایل گرمایشی استاندارد
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۲۲ مدرسه مدرسه عشایری استان، ۷۶ مدرسه فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است.
به گزارش کبنا، علی رحیمی افزود: بیش از ۱۲ درصد دانش‌آموزان عشایری استان معادل ۴۰۰ نفردر مدارس سیار و نیمه سیار بدون وسایل گرمایشی استاندارد هم اکنون مشغول به علم‌آموزی هستند.
وی اضافه کرد: از ۷۶ مدرسه عشایری استان که فاقد ساختمان هستند، ۴۳ مدرسه در چادر و ۳۳ مدرسه در کانکس دایر شده است.
رحیمی تعداد مدارس چادری مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد را ۴۳ مدرسه عنوان کرد و گفت: برای این مدارس که دسترسی به گاز طبیعی ندارند، نفت سفید مورد نیاز تأمین و در مخازن ایمن ذخیره‌سازی شده است.
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این راستا به ازای هر یک از مدارس سالانه ۵۰۰ لیتر نفت سفید بر حسب تعداد دانش‌آموزان اختصاص یافته است.
رحیمی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه تأمین و ذخیره‌سازی سوخت در این استان انجام شده و تا پایان زمستان امسال مدارس عشایری این استان در زمینه تأمین سوخت هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.
وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مناطق عشایری استان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشغول به علم‌آموزی هستند افزود: بیش از ۵۰۰ نیروی آموزشی و اداری، کار آموزش دانش‌آموزان عشایری این استان را برعهده دارند.
رحیمی اضافه کرد: بیشترین چالش آموزش و پرورش عشایر استان در مقوله فضای آموزشی در مناطق زیلایی، تنگ تامرادی و پشتکوه جلیل است.
از جمعیت استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۷۰هزار نفر عشایر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید
Romania
اولا: این مدیر خبر از عشایر ندارد چرا که مدارس عشایری حوزه گچساران اکثرا چادری هستند ولی چالشها را در زیلایی می بیند(یعنی هر امکاناتی باید در مدارس زیلایی توزیع شود که عملکرد ایشان دال بر این واقعه تلخ می باشد).
دلیل اصلی کمبود امکانات و وسایل گرمایشی، عدم تغییر و تحول بین مدیران مدارس است و این امر باعث حیف و میل شدن اموال و بیت المال می شود.
امیدواریم طی ماه های آینده شخصی انقلابی، جهادی، ولایی و آشنا به امر مهم آموزش و پرورش سکاندار آموزش و پرورش عشایر شود و عقب ماندگی که رئیس جدید و همچنین رئیس سابق این اداره بر آن تحمیل کرده اند را جبران نماید و شاهد پیشرفت فرزندان غیور عشایر باشیم .
ثانیا: جناب آقای رئیس،چطور میتوانی خودت را مدیر بدانی ولی ۷۶ مدرسه تحت مدیریت شما در این سرمای طاقت فرسا وسایل گرمایشی نداشته باشد.آیا مدرسه بچه خودت وسایل گرمایشی ندارد.آیا قبول می کنی فقط یک روز بچه خودت در مدرسه بدون وسایل گرمایشی درس بخواند(مدرسه چادری یا کانکسی عشایری).تا الان چکار می کردی که الان خبردار شدی وسایل گرمایشی نیست.سرما رو به پایان است.کمبودها را همه می دانیم عملکرد شما چه بوده و چه اقدامی انجام داده اید آن هم در فصل سرما و بدتر از همه سرما در مدرسه چادری و کانکسی....
در نهایت، مدیریت کت و شلوار اتو کشیده و عینک آفتابی زدن نیست.
مدیریت علاوه بر پرستیژ، سواد میخواهد
معلم عشایر
Iran, Islamic Republic of
پشتکوه جلیل مربوط به استان فارس است
(بخش سورنا شهرستان رستم)
نباید از سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد چه مادی و چه معنوی در استانهای دیگر هزینه شود

متاسفانه آموزش و پرورش عشایر نمی تونه یا نمی دونه که باید با آموزش و پرورش استان فارس در جهت رفع مشکلات مدارسی که در استان های دیگر مثل اصفهان و فارس اند ، ارتباط بگیرد
البته بهتر است این مناطق را آموزش و پرورش همان استان خودشون پوشش بدهند که این موازی کاری ها یا بی عدالتی ها حذف شود
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1