تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۶۰۹۲۶
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تصرف اراضی ملی در مسیر پلیس راه یاسوج _اصفهان ( + تصاویر )

۳
۲
تصرف اراضی ملی در مسیر پلیس راه یاسوج _اصفهان ( +  تصاویر )
کبنا ؛مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: از تصرف اراضی ملی در مسیر پلیس راه یاسوج _اصفهان در کمترین زمان ممکن جلوگیری شد.
به گزارش کبنا، سعید جاویدبخت اظهار داشت: در ساعت ۱۷عصر امروزطی تماس مردمی با تلفن ۱۵۰۴یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مبنی بر تخریب وتصرف اراضی ملی در مسیر پلیس راه یاسوج-اصفهان بلافاصله اینجانب به همراه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد در کمترین زمان ممکن در منطقه حاضر شدیم و فردی به همراه یک دستگاه لودر بدون در نظر گرفتن اصل ۴۵ قانون اساسی و رعایت مواد ۱ و ۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حین اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی بود با همکاری دستگاه قضایی از این اقدام جلوگیری شد و برای فرد متخلف تشکیل پرونده صورت گرفت و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و همچنین دستگاه لودر پس از توقیف به پارکینگ منتقل شد.
جاویدبخت با اشاره به اینکه گشت‌زنی نیرو‌های منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر ادامه دارد اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی اداره کل و شهرستان‌ها کمترین تصرفات با جدیت دنبال و با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات قاطعانه برخورد می‌کنند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را مؤثر دانست و گفت: یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل هم آماده دریافت و بررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب و تصرف اراضی ملی است.
جاویدبخت افزود: انتظار می‌رود مردم در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قاطع و بازدارنده شود.
مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه عزم و اراده قوی و جدی در برخورد قاطع با امواج زمین خواری، کوه خواری، جنگل خواری وجود دارد، افزود: واقعیت امر زمین خواری به اشکال گوناگون خود در رواج پیدا کرده و بستر رودخانه‌ها، حاشیه شهر‌ها، حریم راه‌ها، دامنه کوه‌ها و جنگل‌ها در معرض جدی تجاوز قرار گرفته است.

















نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Iran, Islamic Republic of
بایدمحکومش کنن کل اون قسما که خاکبرداری شده بایدمث روزاولش بشه یا حبس ابدبهش بدهندتاعبرت بشه برای بقیه
Iran, Islamic Republic of
تصرف نیست حق السهم مسیولان پرداخت شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا از زمین خواری روستای تنگ سریز گزارش تهیه کنید
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
1