تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۵۷۳۸۶
در نشست ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

معاون استاندار: به اندازه کافی انواع واکسن در کهگیلویه و بویراحمد ذخیر داریم

۱
معاون استاندار: به اندازه کافی انواع واکسن در کهگیلویه و بویراحمد ذخیر داریم
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین خطر متوجه استان در شیوع سویه جدید کرونا را عادی انگاری دانست و تأکید کرد در خصوص رعایت دستورالعمل‌ها و تزریق دز یادآور نباید غافل شد.
سید جواد هاشمی‌مهر با بیان اینکه، انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید۱۹ بسیار مهم بوده با قدردانی از تلاش کادر درمان، پزشکی، پرستاری و خدماتی که در سنگر نخست مقابله با کرونا بوده و هستند، گفت: تزریق واکسن به معنای پایان بیماری کووید ۱۹ نیست.
 هاشمی‌مهر در ستاد کنترل ایمنی بیماری‌های بازپدید و نو پدید، اظهار داشت: ۲ شهر استان در وضعیت زرد قرار گرفته است و‌امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن یادآور شاهد شرایط بهتر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شویم.
وی افزود: تداوم روند بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی قطعاً در موج کرونا اثر‌گذار است و انتظار داریم مردم و مسئولین با رعایت بیشتر، مانع شروع و شیوع سویه جدید و پیک کرونا شوند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون که به لحاظ واکسن و دارو و درمان شرایط کشور مطلوب است و شش نوع واکسن برای مقابله با کووید ۱۹ در کشور تولید می‌گردد باید همچنان شیوه‌نامه‌ها رعایت شود.
هاشمی مهر تصریح کرد: به اندازه کافی انواع واکسن در استان کهگیلویه و بویراحمد ذخیر داریم.
وی با تأکید به اینکه در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد شیوه‌نامه‌ها بیشتر رعایت شود، اظهار داشت: مردم همچنان با حساسیت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری را در راستای کاهش بیماری کرونا رعایت کنند.
هاشمی مهر گفت: انواع سویه بیماری کووید ۱۹، آنفلوآنزا و یا شبه سرماخوردگی وجود دارد و در صورت ابتلا و مشکوک بودن باید به پزشک مراجعه شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: مسأله کرونا در مدارس بیشتر مورد توجه باشد و صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص کووید ۱۹ و سویه‌های آن داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1