کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

معاون استاندار: به اندازه کافی انواع واکسن در کهگیلویه و بویراحمد ذخیر داریم

2 بهمن 1401 ساعت 13:41

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین خطر متوجه استان در شیوع سویه جدید کرونا را عادی انگاری دانست و تأکید کرد در خصوص رعایت دستورالعمل‌ها و تزریق دز یادآور نباید غافل شد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین خطر متوجه استان در شیوع سویه جدید کرونا را عادی انگاری دانست و تأکید کرد در خصوص رعایت دستورالعمل‌ها و تزریق دز یادآور نباید غافل شد.
سید جواد هاشمی‌مهر با بیان اینکه، انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید۱۹ بسیار مهم بوده با قدردانی از تلاش کادر درمان، پزشکی، پرستاری و خدماتی که در سنگر نخست مقابله با کرونا بوده و هستند، گفت: تزریق واکسن به معنای پایان بیماری کووید ۱۹ نیست.
 هاشمی‌مهر در ستاد کنترل ایمنی بیماری‌های بازپدید و نو پدید، اظهار داشت: ۲ شهر استان در وضعیت زرد قرار گرفته است و‌امیدواریم با رعایت شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن یادآور شاهد شرایط بهتر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شویم.
وی افزود: تداوم روند بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی قطعاً در موج کرونا اثر‌گذار است و انتظار داریم مردم و مسئولین با رعایت بیشتر، مانع شروع و شیوع سویه جدید و پیک کرونا شوند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون که به لحاظ واکسن و دارو و درمان شرایط کشور مطلوب است و شش نوع واکسن برای مقابله با کووید ۱۹ در کشور تولید می‌گردد باید همچنان شیوه‌نامه‌ها رعایت شود.
هاشمی مهر تصریح کرد: به اندازه کافی انواع واکسن در استان کهگیلویه و بویراحمد ذخیر داریم.
وی با تأکید به اینکه در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد شیوه‌نامه‌ها بیشتر رعایت شود، اظهار داشت: مردم همچنان با حساسیت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری را در راستای کاهش بیماری کرونا رعایت کنند.
هاشمی مهر گفت: انواع سویه بیماری کووید ۱۹، آنفلوآنزا و یا شبه سرماخوردگی وجود دارد و در صورت ابتلا و مشکوک بودن باید به پزشک مراجعه شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: مسأله کرونا در مدارس بیشتر مورد توجه باشد و صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص کووید ۱۹ و سویه‌های آن داشته باشند.


کد مطلب: 457386

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457386/معاون-استاندار-اندازه-کافی-انواع-واکسن-کهگیلویه-بویراحمد-ذخیر-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1