تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۵۶۹۷۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی‌ استان خبر داد؛

بازرسی از عرضه گوشت قرمز دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
بازرسی از عرضه گوشت قرمز دولتی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
ماموران جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام پایانی هفته جاری، از بازار بازدید کردند، گشت‌های تغییر کاربری اراضی، مدیریت بحران جهاد و تیم کشاورزی قراردادی نیز بدون تعطیلی فعالیت می‌کنند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید علی معتمدی‌پور در حاشیه یکی از گشت‌های مشترک بازار و در جمع خبرنگاران گفت: رویکرد ما اعتماد به بازاریان و کاسبان امین است اما با گشت‌های متعدد، سرزده و پایش زنجیره تولید و بازارسانی، اجازه تخلف و لجام‌گسیختگی بازار محصولات کشاورزی را به متخلفین نمی‌دهیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی‌ کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روز سه‌شنبه که به دلیل برف و برودت شدید هوا ادارات تعطیل بودند، ماموران بازرسی این سازمان به همراه تعزیرات و بسیج اصناف به طور مداوم در بازار حضور داشتند.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد و حفظ امنیت غذایی مردم، تصریح کرد: رسالت جهاد کشاورزی بسیار سنگین و گسترده است و از تولید تا عرضه و مصرف محصولات کشاورزی را به عهده دارد.
معتمدی‌پور گفت: شرایط حاکم بر اقتصاد و معیشت مردم را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم که با مدیریت عرضه و تقاضا، التهاب و کمبود در بازار محصولات کشاورزی را به حداقل برسانیم.
وی همچنین از توزیع ۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد به منظور تعدیل قیمت‌ها و تنظیم بازار خبر داد و گفت: این توزیع در حال انجام است و تا زمانی که لازم باشد ادامه خواهد یافت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حمایت‌های مدیر ارشد استان و معاون اقتصادی او گفت: در برخی از این گشت‌ها، معاون اقتصادی استاندار حضور دارند و از نزدیک بر کار ماموران جهاد کشاورزی و تیم مشترک بازار نظارت دارند.
معتمدی‌پور از آمادگی این سازمان برای تامین و توزیع میوه شب عید مطابق با تصمیمات کمیته راهبری این طرح خبر داد و افزود: مسئولیت این طرح مهم با تعاون روستایی است.
وی با تاکید بر لزوم انسجام بین‌بخشی در همه سطوح مدیریتی ادامه داد: رویکرد ما توانمند کردن اتحادیه‌ها و بخش خصوصی است تا آنها که از جنس تولیدکنندگان و بازاریان هستند بتوانند بدون حالت دستوری و تحکمی، با تعادل‌بخشی به نظام عرضه و تقاضا، خودشان بازار را مدیریت کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی یادآور شد: اگر چه در روند اجرای قانون انتزاع و گسیل امکانات و نیروی انسانی به جهاد کشاورزی و همچنین سامانه گزارش‌دهی تخلفات نقایصی وجود دارد اما لازم است مردم تخلفات احتمالی را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند تا سازمان صمت موارد مربوط به کالاهای اساسی را در اختیار بازرسان جهاد قرار دهد.
وی از همه همکارانش در شهرستان‌ها به دلیل فعالیت مستمر در روزهای تعطیل در حوزه‌های مختلف از جمله گشت‌های بازار به ویژه در مرکز استان، گشت‌های تغییر کاربری امور اراضی، اجرای تعهدات کشاورزی قراردادی و مدیریت بحران جهاد کشاورزی قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

علاقمندان می‌توانند روز شنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان ...
1