تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۵۲۱۳۹
کبنا گزارش می دهد؛

بخش اول) چرا بانیان وضع موجود در کهگیلویه و بویراحمد دوباره پست می‌گیرند؟ / بعضی‌ها دو دست از دوست هم قرض گرفته و صندلیشان را چسپیده‌اند / تیم‌هایی که اعضای ناهمگون دارند نمی‌توانند جهادی پای کار باشند

۳۲
۱
بخش اول) چرا بانیان وضع موجود در کهگیلویه و بویراحمد دوباره پست می‌گیرند؟ / بعضی‌ها دو دست از دوست هم قرض گرفته و صندلیشان را چسپیده‌اند / تیم‌هایی که اعضای ناهمگون دارند نمی‌توانند جهادی پای کار باشند
کبنا ؛همانطور که مستحضرید دولت حاضر معتقد به توزیع عادلانه خدمات در همه عرصه هاست. برای عملی شدن چنین شعار‌هایی به نیرو‌های تازه نفس جهادی و پای کار نیاز است که با‌ایده و فکر هماهنگ با دولت برنامه‌هایشان را پیاده‌سازی کنند.
برای همه روشن است که استان کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از انقلاب یک منطقه صعب العبور و دور افتاده بود و راه و شبکه‌های ارتباطی بسیار ضعیف بودند. شاید این صحبت برای جوانان دهه هفتاد و هشتاد پذیرفتنی نباشد اما عزیزان دهه ۵۰، ۴۰ و ۶۰ این مسأله را به خوبی لمس می‌کنند. القصه می‌دانیم که ۹۰ درصد راه‌های ارتباطی این استان بعد از انقلاب ایجاد شد که البته بسیار کمتر از حق طبیعی و مسلم مردم این استان است. اما پیشرفت چیزی نیست که‌امشب بنویسی جاده و فردا کوه‌ها شکافته شود و جاده‌ها باز شود. و هر زمان دوره چیزی است. اگر بعد از انقلاب کوچه و خیابان‌های آسفالت معجزه و نعمت بود الان ما نباید قانع به همان خدمات باشیم، خدمات باید به روز شوند. اکنون که اکثر استان‌ها با شتاب زیادی به سمت بزرگراه‌ها و جاده‌های ایمن‌تر حرکت می‌کنند  هنوز نیاز خیلی روستا‌های این استان آسفالت کوچه و خیابان است و بچه‌های استان ما سر کلاس‌های راهنمایی و رانندگی می‌پرسند بزرگراه چیست؟!
بی شک به روزرسانی خدمات به یک استان نیازمند به روزرسانی مدیران آن استان است. آیت الله رئیسی در ابتدای مدیریت خود بر همراه بودن مدیران با دولت تأکید کرد و گفت که در صورتی که مدیران با دولت همراه باشند تغییر نخواهند کرد.
اما متأسفانه در برخی از دستگاه‌های دولتی از جمله راه و شهرسازی که اداره‌ای بسیار پُر پروژه است و نیاز مبرم استان کهگیلویه و بویراحمد است، کار جلو نمی‌رود. نیرو‌های وابسته به دولت گذشته که در دولت کنونی انتصاب یافته‌اند، نه تنها کاری از پیش نمی‌برند بلکه فقط به سابقه مدیریتی خود می‌افزایند و مرهم به دست و مردم را مجروج می‌نمایند! راه و شهرسازی از آن اداراتی است که با این مدیران ناهمگونش عملکرد رضایت بخشی ندارد!
چطور ممکن است «محمد راستا معاون مدیرکل» دولت روحانی که همواره متهم به کم کاری بوده است، در این دولت ارتقا یافته و مدیرکل دوره فعلی آقای رئیسی می‌شود! حداقل بگذارید این افراد در دولت همفکر خودشان ارتقا رتبه پیدا کنند!
حال اگر مدیران دوره قبلی با این دولت همراه باشند گلایه‌ای نیست. ولی اینگونه که پیداست آقای مدیرکل، حکم انتصاب برای چند تن از دوستان و همفکران خودش را به عنوان مدیرکل بودجه اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حوزه نظارت و معاون مسکن و... امضا کرده است. این شائبه وجود دارد که مدیرکل بودجه اداره کل راه و شهرسازی نگاه عادلانه‌ای به پیمانکاران به عنوان بازوان کار عمرانی استان نداشته باشد و به دلیل عدم همفکری با دولت فعلی به سمت همفکران خود تمایل بیشتری داشته باشد.
استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز‌های مبرمی به کار‌های فزاینده در حوزه راه و شهرسازی دارد، آیا درست است مدیران دولتی که آقای رئیسی آن را «مسبب وضعیت نامطلوب فعلی» می‌داند، در این دولت ارتقاء پیدا کنند، آیا این افراد می‌توانند فعالیت درخور توجه و چشمگیری در دولت کنونی داشته باشند؟
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی خود در برزخی فرو رفته، مشاور او در معرض‌اتهام است و چند روز پیش بازداشت شد، این وزارت با این وضع، چنین مدیرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، که در دولت قبل پست  داشتند. مخاطبان خود قضاوت کنند که این چه قاعده و قانونی است و با کدام منطقی جور در می‌آید، دولت در این استان باید فکری به حال آمار و وضعیت کار و فعالیت نه چندان درخور توجه باشد، که کم کم وضعیت دولت را دارد وخیم می‌کند.
کبنا نیوز آمادگی پاسخ اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد و کسانی که به هر نحوی از آنها برده شده است را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.. بنگاهی است برای کسانی که مدیر می‌شوند می‌خواهند هم خدمتی به نماینده محترم کنند و هم یکه تازی کنند ،کسی را بزارید که کاربلد باشه کار کشته دلسوز به فکر استان باشه از بن بست رهاییش بده نه با یک ترک تشریفات خدمت به پیمانکار و نماینده نماید این یعنی عقب ماندگی و بیچارگی استان
Romania
/ یاد دارم چند سال ویش چند نفرش را که رش‌ه از پیمانکاران دریافت می کردند را چند روز باز داشت کردند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
ضمنا اینو هم بفرمایید چرا با حکم سرپرستی که از مدت قانونی ازش گذشته اداره راه و شهرسازی استان اداره میشه و دلیل عدم صدور حکم مدیرکلی چیست و چرا تاییده نامبرده از نهادهای متولی هنوز صادر نشده
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
چطور همین شرایط را برای غلام زاده علوم پزشکی قبول ندارید!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سری هم به آموزش و پرورش عشایر بزنیت اصلاحطلبل شیغون ایکنن
از اداره تا مدرسییل
دوره اصلاحات ایقده اصلاحطلبل پست نیاشتن
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
بعد از گذشت یکسال سه معاون اصلاح طلب محیط زیست استان همچنان جولان می دهند.مدیرکل محیط زیست باید پاسخگو باشد .نمی خواهد یا نمیتواند ،فرقی نمیکند در اصل موضوع.
کسانی که ۸ ساله برگرده جربان اصولگرا ستم کرده اند.قاه قاه به ریش همه می خندند.
دزفول
Iran, Islamic Republic of
اگه دل به محیطزیست گرم کردید ..
منصف
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز واقعاً متاسفم
شما در تدوین گزارش هاتون اصلأ کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارید فقط نیروهای ندای وحدت را هدف قرار می دهید.
با اینکه داعیه اصلاح طلبی دارید!! ولی رفتارتون هیچ سنخیتی با اصلاح طلبی که شاکله آن انصاف ، مردم سالاری ، حاکمیت قانون و غیره است ندارد.
اگه چنین ادعایی دارید کامنت را منتشر کنید،🙏🙏
Iran, Islamic Republic of
ایشان و امثال را خیلی جدی پیگیری و منصوب کرده اند، فقط متاسفیم برای این استان .......
Iran, Islamic Republic of
اگر انصاف داشته باشید بانیان وضع موجود همین افرادی هستند که در دولت رئیسی پست گرفتند .همین ها روحانی رو غربزده و جاسوس می دانستند و برجام را خسارت محض دانستند و با آمدن ترامپ پایکوبی کردند و هم صدا با ترامپ برجام را نابود کردند و دولت رو با روغن 80هزاری تحویل گرفتند و در کمتر از شش ماه به پانصد رسوندند و کاری کردند که همه چی 5تا10برابر شد .همین الان قیمت کالاها ثانیه ای میره بالا .توانایی و کفایت ندارند بعداز 14ماه هنوز میگن روحانی .
Iran, Islamic Republic of
حیف نباشه شجاعی را برداری
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اولا یکطرفه و بدون تحقیق تخصصی مقالعه ای نوشتن کار خدا و بشر پسندی نیست. همین آقای راستا که میفرمایید پاکدست ترین کارمند راه و شهرسازی استان هست و متخصص ترین نیز. راه های روستایی استان به تعهد همین شخص به اینجا رسیدند مدت اندکی هست که به راهداری منتقل شده اند. مگه در دولت روحانی کم بودتد مخالفان قسم خورده ولی در پست های حساس استان بودند چرا حرفی میزنید که میخواهید اندک نخبه های پاکدست استان را کنار زده و یه مشت حوان بیسواد بی تجربه را در راس حساس ترین ادارات بگمارید. همین مدیر بودجه ای که گذاشته نیاز به این پست نداشت چون ایشان جانباز و پست سازمانی داشته و مزایای آن را میگیرد و این پست اخیر هیچ تاثیری در حقوق و مزایای ایشان ندارد و به گواه سازمان مدیریت یکی از باسوادترین و باتجربه ترین در این حوزه هستند و نفوذ خوبی در تهران برای گرفتن حق استان دارد. در خصوص انتسابات اخیر اتفاقا اصلاح طلبان را برداشته و امثال مهندس عزیزی اصولگرا را کذلشته
میلاد
Iran, Islamic Republic of
همون جوان که میگین صد شرف داره به کسی که فقط امر بر نماینده هست و دوستان پیمان کارش برو ببین تو این مدت انتصاب سرپرستی ایشان چه فجایعی به راه و شهرسازی استان زده شده شما هم از اقوام و دوستان ایشان حق دارید دفاع کنید از ایشان
مسعود
Iran, Islamic Republic of
انصافا حرفدقشنگی زدی بانیان وضع موجود همیشه هم اینای است که دراین دولت پست گرفتن بابا چی میگی مملکت مال هم این دولته همیشه
Iran, Islamic Republic of
چون فامیل و بستگان..و خارج از چارچوب دولت انقلابی نه تنها عزل نکردند بلکه ارتقا هم دادند؛اصل ماجرا همین است.
راه
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه بنده از طرفداران ندای وحدت هستم ولی اقدامات سرپرست راه و شهرسازی استان را در خصوص انتصاب هایش قبول ندارم ، ایشان رییس بودجه که یه اصلاح طلب محض هست و در هست سال اصلاحات در همین منصب بود رو دوباره گذاشت همان جا در صورتیکه نیروهای انقلابی جوانتر و با انگیزه تری هستن که متاسفانه نگاهی بهشون نمیشه و همچنین انتصاب رییس اداره بحران و پدافند که ایشان هم از نیروهای اصلاح طلب بوده و هشت سال در جایگاه دیگری پست داشتن رو مجددا بهشون جایگاه داده
و این علامت سوال بسیار بزرگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه یکی نیست بپرسه چرا در دولت انقلابی نیروهای اصلاح طلب جایگاه دارن؟؟؟؟؟؟
اقای استاندار خواهشن رسیدگی کنید
Iran, Islamic Republic of
معاون املاک و معاون شهرسازی راه و شهرسازی هر دو از دولت گذشته و بانی وضع موجود شهرهای استان و ناکارآمدی در مسکن ملی هستند.
Iran, Islamic Republic of
معاون جدید مسکن. از هواداران تابلو دار دولت و نماینده اسبق بویراحمد.. که همه کاره جریان اصلا ح طلبی میباشد.
Iran, Islamic Republic of
گزارش دهنده نا محترم نمی داند که راستا و صبوری و بدخشان وخالدی از ستاد رییسی ابلاغ مسولیت دارند.
کارمند راه
Iran, Islamic Republic of
جدی 😂😂😂😂 بعد از برنده شدن رییسی یه ابلاغ برای خودشون زدن منم دارم
کی امضا کرده اون حکم ها رو
همه این آقایان تاریخ مصرفشون تموم شده
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اداره راه وشهرسازی از مدیریت راستا احساس رضایت دارند و معمولا هفته ای یکبار در مارگون و سپیدار با هم جلسه مشورتی دارند.
Iran, Islamic Republic of
صبوری جزء هسته اصلی اصلاح طلبان استان هست. در بیشتر جلسات آنان حضوری فعال دارد. دولت رییسی در استان توسط امثال صبوری زمین گیر خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
.امیدی به مدیر کل نیست
کارمند راه و شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
با سیاه نمایی و کلی گویی که نیست.!
با آمار و ارقام حرف بزنید و نه در حد حدس و گمان و تخریب های بی پایه و اساس..!
مدیریت و توانمندی مهندس راستا در تعریف پروژه ها و ارتقاء کیفیت به درجه بالاتر زیرساخت ها و فعال نمودن پروژه های به زمین مانده و بلاتکلیف سال های گذشته و همچنین استفاده از سرمایه های انسانی توانمند در مدیریت صحیح امور و مضافآ عدم واگذاری پروژه بنا به سلایق شخصی و گرایش های سیاسی و... که از نگاه مدیریتی و اخلاق مداری ایشان رد هستش، از خصوصیات حسنه و پایبندی به ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی و توان بالای مدیریتی ایشان می باشد.
ان شاءالله که روزی رسد که چشم بیدار جامعه، بینای حقایق و رسای فریادگوی آن باشد و نه با اهداف خاص سیاسی و سلایق شخصی و هزاران دیگر که نگارش آنها شایسته انسانیت نیست همراه باشد که همین بی اخلاقی ها مسبب محرومیت های بیش از پیش دیارمان شده و بازدارنده خدماتی که زائده فکری و عملکردی مدیران توانمندی همچون مهندس راستا می گردند شود.
در پایان، باز خدا رو شاکریم که بصیرت و آگاهی عمومی جامعه بحدی هست که هم این تخریب ها را خوب می شناسند و هم بانیان آن را...
انصاف به نمایش این کامنت، وجدان بیدار می خواهد.
یاحق"
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا فنی ترین مدیر مرتبط با حوزه کاری مهندس راستا میباشن هدفشون فقط وفقط خدمتگزاریه
Iran, Islamic Republic of
درزمان به قول خودتان بانیان وضع موجود .روغن بک کیلویی ۲۱هزار زمان فعلی ۱۱۰هزار گوشت مرغ ۳۰هزار فعلی ۶۳هزار برنج محلی شمیم ۲۵هزار فعلی ۶۰هزار ربع گوجه ۱۸هزار فعلی ۵۰هزارو........حالا خودتان بگویید وضع موجودکدوم بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
انصافا آقای مهندس راستا از نیروهای متخصص،پاکدست،پای کار وفنی اداره کل راه و شهرسازی استان هستند که تمام لایه های کارشناسی را تا رده مدیریتی طی سالیان متمادی کسب تجربه نموده اند،مردم این تحول وانقلاب در حوزه راهسازی بخصوص راههای روستایی را بنام مهندس راستا میدانند و میشناسند.
بی انصافی است عده ای مغرض،مریض الحال کم کار،که در همین واحدهایی که هستند هم توان و تعهد کاری ندارند و هم اینکه دایم دنبال بلوف زنی، وسیاه نمایی وشلوغکاری هستند شبانه روز به آسمان و ریسمان آویزون میشوند تا به منصب‌های بالاتر دست یابند تا از رهگذر جایگاه جدید به بیت المال چنگ اندازی نمایند قطعا چنین کارمند بی تکلف و بی تعهدی نه تنها در دولت جهادی،انقلابی جدید ،پایگاه وجایگاهی نباید داشته باشند بلکه مترود مردم و دوران های دیگر نیز هستند،چرا که جوانان و مردم مستحق،تشنه خدمتگزاری شبانه روزی بی منت هستند نه فرصت سوزی وسواستفاده وتلف کردن وقت جهت خدمت به آنها.
کاکان
Iran, Islamic Republic of
در اداره اموزش و پروروش بویراحمد از رییس تا معاونان اداره و پایین تر همه اصلاح طلب و نیروهای دولت قبل هستند هیچکس در این استان دلسوز نیست ..
سامان
Iran, Islamic Republic of
درود بر نمایندگان بی کفایت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام مهندس راستا از مدیران توانمند و شایسته استان پای کار با روحیه انقلابی خواهشاً دست ازاین تخریهای مغرضانه بردارید
Iran, Islamic Republic of
در استان ما فقط اسم رییس جمهور عوض شده و ضعف استاندار باعث شده هیچ تغییری در استان نبینیم وضعیف اموزش و پرورش بویراحمد تاسف باره اقای احمدزاده در حد استانداری نیست اگه نمیتونه تغییر بوجود بیاره جمع کنه از این استان بره
سعید
Iran, Islamic Republic of
امان از تنگ نظری و بد بینی ،همین حرفا باعث عقب افتادگی این استان شده مگه دولت قبل اجنبی بوده یا مدیرانش منافق ،نننگ بر شما باد که با این حرفا کشور را به لبه پرتگاه بردید و دارید هلش میدید برا سقوط .
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1