تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۵۱۹۸۴
کبنا گزارش می دهد؛

استارت خروج یاسوج از تنش ابی زده شد / تحقق یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد / معاون سیاسی استاندار: عدم حضور مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد قابل پذیرش نیست؛ ایشان هیچ وقت حتی تلفن خود را جواب نمی دهند

۵
۱
استارت خروج یاسوج از تنش ابی زده شد / تحقق یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد / معاون سیاسی استاندار: عدم حضور مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد قابل پذیرش نیست؛  ایشان هیچ وقت حتی تلفن خود را جواب نمی دهند
کبنا ؛
آیین کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری پروژه های اصلاح، بهسازی و توسعه شبکه توزیع آب شهر یاسوج و مادوان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرماندار شهرستان بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400 مصوبات زیادی تدوین شد که از این مصوبات، 220 میلیارد تومان به توسعه شبکه توزیع آب شهر یاسوج و مادوان اختصاص یافت، بخشی از این مصوبات تحقق یافته است و بخش دیگری نیز در سال جاری تحقق می یابد. بخشی از آیین بهره برداری امروز حاصل مصوبات سفر هیئت دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی از استان است.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت هفته دولت گفت: از کسانی که در این پروژه تلاش کرده اند تشکر می کنم.
هاشمی اظهار کرد: عدم حضور مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به هیچ وجه برای من قابل پذیرش نیست.
وی گفت: ایشان هیچ وقت حتی تلفن خود را جواب نمی دهند، مشکلات هم زیاد است و این ایرادی است که به مجموعه آبفا وارد است.
هاشمی بیان کرد: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان به دلیل کثرت جمعیت و مشکلات خاص، نیازمند توجه ویژه همه مدیران استان است.
وی گفت: سطح انتظارات در این شهر بالا است، حضور گردشگران که جمعیت شهر را دو برابر می کند، ایجاب می کند که خدمات چند برابری باشد.
هاشمی گفت: نگرانی های مردم زیاد است و ما شاهد مراجعات حضوری و تلفنی مردم در خصوص شبکه های آب و حوزه آبفا هستیم، امیدواریم که بتوانید نگرانی های مردم را حل کنید.
وی گفت: با نگاه بسیار خوبی که فرماندار شهرستان بویراحمد داشتند و از ابتدا روی این موضوع حساس بودند و پیگیری کرده اند، همچنین اعتبارات سفری که ریاست محترم جمهور تخصیص داده شد خدا رو شکر امروز شاهد اصلاح شبکه آب هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: امیدواریم این شکل توسعه و اصلاح در حوزه های مختلف را بیشتر شاهد باشیم. وظیفه ما خدمتگذاری به مردم است، مردم حق زیادی به گردن ما دارند، پشت گرمی و حمایتی که مردم در برهه های مختلف از نظام داشته اند باعث اقتدار نظام بوده است.
وی گفت: بالغ بر 470 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح شد، بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبارات در حال هزینه شدن یا اجرا شدن است. ان شاء الله این روند فعالیت و کار برای مردم و گردشگران یاسوج انجام شود، بسترها فراهم شود تا به توسعه استان کمک کنیم.
علمدار آرمین رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: 2200 میلیارد ریال از محل اعتبارات ریاست جمهوری به پروژه اصلاح، بهسازی و توسعه شبکه توزیع آب شهر یاسوج و مادوان اختصاص یافت که 531 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه «30 درصد شبکه آب یاسوج فرسوده است» گفت: 1800 میلیارد ریال دیگر نیز برای اصلاح و توسعه شبکه آب این دو شهرستان اختصاص می یابد.
وی گفت: 90 هزار مشترک در این دو شهرستان وجود دارد، در حالی که کل حجم مخازن ما 33 هزار متر مکعب است، قانوناً هر خانوار باید 1 متر مکعب داشته باشد، با در مدار قرار گرفتن دو منبع آب و تصفیه خانه اضطراری که تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه است، مشکل تنش های آبی شهر یاسوج حل خواهد شد.
آرمین اظهار کرد: 13 پروژه از بلوار 45 متری، خیابان های شاهد، گلستان، شهرک امام حسین، کوی شهرداری زیرتل، تلخسرو، خلف آباد و روستاهای اطراف به متراژ 8 هزار و 385 متر انجام گرفته است، این پروژه ها فعال هستند و تا پایان سال مالی 20 کیلومتر دیگر نیز باید مورد اصلاح و بهسازی قرار بگیرد.
وی گفت: با تخصیص 1800 میلیارد ریال و اصلاح شبکه، و همچنین در مدار قرار گرفتن تصفیه خانه اضطراری مشکل تنش آبی شهرستان بویراحمد حل خواهد شد.
آرمین گفت: 2200 میلیارد ریال با پیگیری های استاندار محترم، آقای دکتر مهدوی، آقای دکتر روشنفکر مصوب گردید که 531 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
آرمین اظهار کرد: کل پروژه های آبفا فعال هستند و تا پایان سال مالی باید تعهدات ما تکمیل شود.
وی گفت: تشکر ویژه ای از دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی داریم که توجه ویژه ای به بخش آب داشتند، بطوری که در طول عمر شرکت آب و فاضلاب روستایی چنین اعتباری تخصیص داده نشده است.
بیش از 1800 میلیارد ریال نیز باید تخصیص اعتبار شود تا مشکل قطعی و تنش آبی شهر یاسوج مرتفع شود.
آرمین بیان کرد: ما در طول شبانه روز دو بار، 11 و نیم شب تا موقع اذان صبح و بعدازظهر قطعی آب را داشتیم، ولی با پیگیری های آقای مهدوی، همکاری و تأکیدات زیادی که داشتند، جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر کنیم.
آرمین بیان کرد: مشکلی با شهرداری در خصوص استعلامات تپه نورالشهداء داریم که امید داریم فرماندار بویراحمد در این خصوص به کمک آبفا بیایند.
در حال تکمیل ...


نام شما

آدرس ايميل شما

کریم
Iran, Islamic Republic of
ایشون جوابگوی هیچ کس نیست واقعا زشت هست برای دولت مردمی که مدعی مردم داری هست و مدیری داره که پاسخگوی مردم هم نیست!
Iran, Islamic Republic of
اخراجش کنید
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
برخه مورد حمایت شدید معاون عمرانیه
گوشی شما رو جواب نمیده حتما
برنو
Iran, Islamic Republic of
برخه عملکردش در شهرداری دهدست منفی بود و آقای موحد باعث ارتقای ایشان شد مدیران موحد همه ناتوانند.
Iran, Islamic Republic of
کی گفته ضعیف بوده
بلوار جلو خونه اش درست کرد
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1