کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد عنوان کرد؛

صاحبان عزا و عروسی از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند

27 بهمن 1399 ساعت 16:06

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: صاحبان مراسمات عزا و عروسی به منظور حفظ سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید از فرمانداری بویراحمد مجوز دریافت کنند.


فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه وضعیت نارنجی کرونا محدودیت های کرونایی جدیدی را در مرکز استان ایجاد کرده است، تاکید کرد: صاحبان مراسمات عزا و عروسی به منظور حفظ سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید از فرمانداری بویراحمد مجوز دریافت کنند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، شاهرخ کناری روز دوشنبه (27 بهمن ماه) تصریح کرد:  همه سردفتران ثبت اسناد رسمی همچنین پزشکی قانونی برای جواز دفن، پس از مراحل قانونی لازم می بایست اشخاص را به فرمانداری ارجاع تا تعهدات لازم اخذ و مجوز برگزاری مراسم را دریافت نمایند.
بنابراین گزارش افراد در فرمانداری متعهد می‌شوند تجمعی بیشتر از ۳۰ نفر نداشته و در صورت تجمع و ازدحام جمعیتی بالاتر از ۳۰ نفر و عدم رعایت پروتکل ها به مراجع قضایی معرفی و مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
کناری با بیان اینکه مخالف شادی مردم نیستیم اضافه کرد:  هرگونه موسیقی در مراسم های عروسی و حضور مداح در تشییع جنازه ها ممنوع است که در صورت عدم رعایت، اقدام قانونی لازم به عمل خواهد آمد.
 فرماندار بویراحمد افزود:  یکی از وظایف اصلی ما در زمینه مقابله با ویروس کرونا تأمین سلامت شهروندان است و برگزاری اجتماعات از جمله مراسم های عروسی و ترحیم سلامت عمومی مردم را دچار مخاطره می کنند.


کد مطلب: 430811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430811/صاحبان-عزا-عروسی-فرمانداری-بویراحمد-مجوز-بگیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1