تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۴۳۰۲۱۰
همزمان با جشنواره فیلم فجر

کارگاه آموزش فیلمسازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/جزییات

۰
کارگاه آموزش فیلمسازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/جزییات
کبنا ؛ کارگاه آموزش فیلمسازی با دو موضوع “روایت در سینمای مستند” و “از ایده تا اجرا در فیلم کوتاه” با حضور هوشنگ میرزایی(عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران) و محمد سلیمی راد(نویسنده و کارگردان سینما) همزمان با جشنواره فیلم فجر از ۱۴ لغایت ۲۰ بهمن ماه ۹۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.
هوشنگ میرزایی از فیلمسازان منتخب در جشنواره های معتبر فیلم مستند هات داکس کانادا، شفیلد انگلستان، تامپره فنلاند، تورنتو کانادا و برنده جوایز معتبر از جشنواره های داخلی و خارجی است.
میرزایی عضو هیات انتخاب و داوری جشنواره های داخلی و خارجی و از اعضاء اصلی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند هستند که با کارگاه روایت و قصه گویی در سینمای مستند به کهگیلویه و بویراحمد می آید.
میرزایی مستندساز مورد تحسین “آنجلو پولوس” (فیلمساز شهیر جهان و برنده نخل طلا کن) و “ژان کلودکریر” از کارگردانان مطرح و بازیگر و فیلمنامه نویس فرانسوی است. هوشنگ میرزایی با فیلم با خدا می رقصم در تنها جشنواره معتبر مستند فرانسه (سینما دورئل) حضور داشته و فیلم های او در موزه معروف “سنتر پمپیدو” پاریس که دومین موزه معروف فرانسه بعد از موزه لوور است به نمایش در آمده و با فیلم هایش مهمان و سفیر فرهنگی کشور در بیش از چهل کشور اروپایی در اروپای شرقی و غربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای آسیایی بوده است.
دیگر کارگاه این دوره با عنوان از ایده تا اجرا در فیلم کوتاه است را محمد سلیمی راد فیلمساز مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارد.
سلیمی راد دانش آموخته دانشکده سینماست و با ساخت فیلم های کوتاه در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی از جمله: آلترناتیو رومانی، فیگاری ایتالیا، کلکته هندوستان، پاپی جاسپر کالیفرنیا، Abitibi کانادا حضور داشته و برنده تندیس بهترین فیلم از چهارمین دوره جشنواره بین المللی لیفت هندوستان و بهترین فیلمبرداری از جشنواره short+sweet فیلیپین شده است.
این کارگاه فیلمسازی از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ همزمان با جشنواره فیلم فجر و در هشت شهرستان زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۴ الی ۱۹ برگزار می گردد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1