کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با جشنواره فیلم فجر

کارگاه آموزش فیلمسازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود/جزییات

10 بهمن 1399 ساعت 19:33

کارگاه آموزش فیلمسازی با حضور هوشنگ میرزایی(عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران) و محمد سلیمی راد(نویسنده و کارگردان سینما) همزمان با جشنواره فیلم فجر از ۱۴ لغایت ۲۰ بهمن ماه ۹۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.


 کارگاه آموزش فیلمسازی با دو موضوع “روایت در سینمای مستند” و “از ایده تا اجرا در فیلم کوتاه” با حضور هوشنگ میرزایی(عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران) و محمد سلیمی راد(نویسنده و کارگردان سینما) همزمان با جشنواره فیلم فجر از ۱۴ لغایت ۲۰ بهمن ماه ۹۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.
هوشنگ میرزایی از فیلمسازان منتخب در جشنواره های معتبر فیلم مستند هات داکس کانادا، شفیلد انگلستان، تامپره فنلاند، تورنتو کانادا و برنده جوایز معتبر از جشنواره های داخلی و خارجی است.
میرزایی عضو هیات انتخاب و داوری جشنواره های داخلی و خارجی و از اعضاء اصلی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند هستند که با کارگاه روایت و قصه گویی در سینمای مستند به کهگیلویه و بویراحمد می آید.
میرزایی مستندساز مورد تحسین “آنجلو پولوس” (فیلمساز شهیر جهان و برنده نخل طلا کن) و “ژان کلودکریر” از کارگردانان مطرح و بازیگر و فیلمنامه نویس فرانسوی است. هوشنگ میرزایی با فیلم با خدا می رقصم در تنها جشنواره معتبر مستند فرانسه (سینما دورئل) حضور داشته و فیلم های او در موزه معروف “سنتر پمپیدو” پاریس که دومین موزه معروف فرانسه بعد از موزه لوور است به نمایش در آمده و با فیلم هایش مهمان و سفیر فرهنگی کشور در بیش از چهل کشور اروپایی در اروپای شرقی و غربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای آسیایی بوده است.
دیگر کارگاه این دوره با عنوان از ایده تا اجرا در فیلم کوتاه است را محمد سلیمی راد فیلمساز مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارد.
سلیمی راد دانش آموخته دانشکده سینماست و با ساخت فیلم های کوتاه در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی از جمله: آلترناتیو رومانی، فیگاری ایتالیا، کلکته هندوستان، پاپی جاسپر کالیفرنیا، Abitibi کانادا حضور داشته و برنده تندیس بهترین فیلم از چهارمین دوره جشنواره بین المللی لیفت هندوستان و بهترین فیلمبرداری از جشنواره short+sweet فیلیپین شده است.
این کارگاه فیلمسازی از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ همزمان با جشنواره فیلم فجر و در هشت شهرستان زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۴ الی ۱۹ برگزار می گردد.

 


کد مطلب: 430210

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430210/کارگاه-آموزش-فیلمسازی-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود-جزییات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1