تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۲۹۶۴۲
پنجمین کتاب موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم؛

کتاب «در مسیر خاتم» به چاپ رسید

۰
کتاب «در مسیر خاتم» به چاپ رسید
کبنا ؛به گزارش کبنا، کتاب «در مسیر خاتم» توسط موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» و تألیف مشترک سید محمد حسین چاوشیان و زهرا ابراهیمی آزاد، مشتمل بر 270 صفحه و با محوریت اقدامات و فعالیت های علمی، پژوهشی و میدانی موسسه مردم نهاد «خاتم» تهیه و تدوین‌ شده است.
در این کتاب، ضمن معرفی اهداف و چشم انداز موسسه خاتم، چارت سازمانی و حیطه فعالیت های گروه های علمی پژوهشی به همراه مهمترین دستاوردها و تصاویر مربوطه با توضیحاتی مختصری در پایان هر فصل آورده شده است.
هم چنین فصل پایانی کتاب نیز به پوشش اخبار و اقدامات صورت گرفته در سفرهای استانی تیم رسانه ای و پژوهشی موسسه خاتم در سال های 99-98 اختصاص پیدا کرده است.
 
موسسـه خانـواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» بـا هدف ارتقای دانش اجتماعی و خانواده و توانمند سازی زنـان و دختـران در راسـتای کاهـش آسیب‌های اجتماعـی
بــا مجــوز رســمی از اداره کل امــور اجتماعــی و فرهنگــی اســتانداری قــم بــه شــماره ثبتــی٢٥٣١ تأسیس گردیـده اســت. ایــن موسســه جهــت نیــل بــه اهــداف مذکــور از ظرفیــت عظیــم اســاتید ســطوح عالــی حوزه‌های علمیــه و کارشناســان و نخبــگان دانشــگاهی بهــره می‌گیرد و در صدد اســت بــا به‌کارگیری روش‌های علمــی و هدفمنــد بــا رویکــرد معنــوی و اســلامی بتوانــد گام مثبتــی را در راســتای کاهــش آسیب‌های اجتماعــی بــه ویــژه در مناطــق محــروم و آســیب پذیــر شــهر مقــدس قــم و ســایر نقــاط کشــور بــردارد.
موسسه مردم نهاد «خاتم» علاوه بر ساختار سازمانی شامل بخش های مختلف: آموزش، پژوهش، گروه های علمی، ارتباطات و بین الملل، کار گروه های ویژه زنان و مشارکت های مردمی؛ دارای پنج مجموعه وابسته می باشد که شامل: خبرگزاری پیام خانواده، مجوعه نشریات خانواده و ارتباطات به پنج زبان بین المللی، انجمن روان شناسان و مشاوران(ارم)، گروه رسانه ای«خاتم مدیا» و گروه جهادی و محرومیت زدایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
فایل های مرتبط
1