کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پنجمین کتاب موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم؛

کتاب «در مسیر خاتم» به چاپ رسید

23 دی 1399 ساعت 22:34

کتاب «در مسیر خاتم» به همت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم به چاپ رسید.


به گزارش کبنا، کتاب «در مسیر خاتم» توسط موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» و تألیف مشترک سید محمد حسین چاوشیان و زهرا ابراهیمی آزاد، مشتمل بر 270 صفحه و با محوریت اقدامات و فعالیت های علمی، پژوهشی و میدانی موسسه مردم نهاد «خاتم» تهیه و تدوین‌ شده است.
در این کتاب، ضمن معرفی اهداف و چشم انداز موسسه خاتم، چارت سازمانی و حیطه فعالیت های گروه های علمی پژوهشی به همراه مهمترین دستاوردها و تصاویر مربوطه با توضیحاتی مختصری در پایان هر فصل آورده شده است.
هم چنین فصل پایانی کتاب نیز به پوشش اخبار و اقدامات صورت گرفته در سفرهای استانی تیم رسانه ای و پژوهشی موسسه خاتم در سال های 99-98 اختصاص پیدا کرده است.

 
موسسـه خانـواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» بـا هدف ارتقای دانش اجتماعی و خانواده و توانمند سازی زنـان و دختـران در راسـتای کاهـش آسیب‌های اجتماعـی
بــا مجــوز رســمی از اداره کل امــور اجتماعــی و فرهنگــی اســتانداری قــم بــه شــماره ثبتــی٢٥٣١ تأسیس گردیـده اســت. ایــن موسســه جهــت نیــل بــه اهــداف مذکــور از ظرفیــت عظیــم اســاتید ســطوح عالــی حوزه‌های علمیــه و کارشناســان و نخبــگان دانشــگاهی بهــره می‌گیرد و در صدد اســت بــا به‌کارگیری روش‌های علمــی و هدفمنــد بــا رویکــرد معنــوی و اســلامی بتوانــد گام مثبتــی را در راســتای کاهــش آسیب‌های اجتماعــی بــه ویــژه در مناطــق محــروم و آســیب پذیــر شــهر مقــدس قــم و ســایر نقــاط کشــور بــردارد.
موسسه مردم نهاد «خاتم» علاوه بر ساختار سازمانی شامل بخش های مختلف: آموزش، پژوهش، گروه های علمی، ارتباطات و بین الملل، کار گروه های ویژه زنان و مشارکت های مردمی؛ دارای پنج مجموعه وابسته می باشد که شامل: خبرگزاری پیام خانواده، مجوعه نشریات خانواده و ارتباطات به پنج زبان بین المللی، انجمن روان شناسان و مشاوران(ارم)، گروه رسانه ای«خاتم مدیا» و گروه جهادی و محرومیت زدایی است.


کد مطلب: 429642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429642/کتاب-مسیر-خاتم-چاپ-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1