تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۴۲۷۱۷۹
علی اکبری تبار نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج می‌گوید

شهردار یاسوج توان اجرایی کردن مصوبات شورا را ندارد / فروش املاک شهرداری خلاف قانون است، مردم دقت کنند / تفکر تمامیت‌خواهی و کودکانه در شورای شهر یاسوج

۳۵
۵
بارک الله به شهردار یاسوج
کبنا ؛جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج عصر روز (یکشنبه 11 آبان ماه) در حالی برگزار شد که به دلیل غیبت متوالی سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، جلسه برای سومین بار از رسمیت افتاد.
 
به گزارش کبنا، در این جلسه علی اکبری تبار نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج به دستور کار جلسه پرداخت و اظهار داشت: احداث پارکینگ‌های عمومی، پارک‌های محله‌ای، سرویس بهداشتی دستورکارهای جلسه امروز بود و قرار بود که در این جلسه پیرامون این مسائل بحث و تبادل نظر کنیم، آیا اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند، دغدغه شهر، شهروندان و مسائل شهر را ندارند.
وی با بیان اینکه بهترین قاضی مردم هستند، افزود: مطابق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در قانون (تبصره ۸ ماده ۶ دفترچه عوارض و همچنین تبصره ۳ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها) هیئت رییسه شورای شهر با توجه به ضوابط و مقررات و کارهای کارشناسی شده که انجام داده، به دنبال این هستیم که برای معضلات ترافیکی شهر چاره اندیشی کنیم. جای تعجب است که آیا چنین دغدغه‌هایی برای این اعضا ارزش ندارد و رفاه عمومی مردم برای آنها مهم نیست.
اکبری تبار گفت: در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که پایتخت طبیعت نام دارد، سرویس بهداشتی نداریم. در یاسوج یک چشمه سرویس بهداشتی در بلوار امام خمینی (ره) وجود دارد که در طول ماه 20 روز خراب و 10 روز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی در ادامه گفت: شورای اسلامی شهر یاسوج، صدای مردم و شورای مطالبه گر است که مسائل به حق مردم را پیگیری می‌کند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: در شورای شهر یاسوج اختلافی وجود ندارد، بلکه برخی تحمل کار شورایی را ندارند، و تمامیت خواه هستند و آنها یا باید رئیس باشند و یا کمیسیون‌ها دستشان باشد. رفتار اینها آدم را یاد بازی کودکان می‌اندازد که یا ما بازی و یا هم بازی را خراب می‌کنیم. اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج هفت نفر عضو دارد که در طول 4 سال دوره پنجم شورا، 4 نفر از اعضای محترم شورا رئیس شدند و سه نفر دیگر رئیس نشدند. این کارها با تفکر شورایی مغایرت دارد، در واقع این تفکر، تفکر تمامیت خواهی و زیاده خواهی است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427179-2.jpg

اکبری تبار به کلیپ‌هایی که از اعضای شورا در فضای مجازی منتشر شد، اشاره کرد و گفت: در این کلیپ‌ها اعضای شورا به راننده لودر، دستور می‌داد، کجای این کار درست بود. آیا وظیفه شورا دخالت در امور شهرداری است. وظیفه شورا قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای امور است. شورا نباید در امورات شهرداری دخالت کند.
وی افزود: در مرکز استان، خبری از خدمات عمومی نیست، نه پارکینگ نه پله برقی و... وجود ندارد. اما در کوچکترین امورات دخالت می‌کنند، ما می‌خواهیم جلوی اینها گرفته شود.
اکبری تبار گفت: کارشناسان شهرداری، انسان‌های منصف هستند، اما نمی‌گذارند که کارشان را خودشان انجام بدهند. دخالت در امور شهرداری به جایگاه شورا و قانون ضربه می زند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه به آگهی فروش املاک شهرداری گریزی زد و اظهار داشت: شهرداری یاسوج بر خلاف قانون به مصوبه دوره چهارم تکیه می‌کند و اموال شهرداری که متعلق به مردم و شهر است را به حراج گذاشته، این در حالی است که این مصوبه بنا بر ضرورت در آن زمان تصویب شد و برای پرداخت حقوق کارگران فضای سبز بود.
اکبری تبار تاکید کرد: آقای شهردار توان اجرای مصوبات دوره پنجم را ندارد، بعد از مصوبه دوره چهارم استفاده می‌کند. شهردار یاسوج در مصوبه ساماندهی آبشار یاسوج مانده، اینهمه مصوبه داریم که در آن مانده، مطالبه به حق جوانان در راه اندازی تیم فوتبال را نادیده گرفته، بعد می‌خواهد مصوبه دوره چهارم را اجرا کند. بارک الله.
وی افزود: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود این همه گردشگر سینما و حمام ندارد. چرا باید شهر از امکانات گردشگری محروم باشد.
این عضو شورای شهر یاسوج گفت: شهروندان فهیم شهر یاسوج باید از زیرساخت‌های مناسب نظیر پارک‌های محله‌ای برخوردار باشند، و از آقای شهردار سؤال داریم که سرانه فضای سبز در شهر یاسوج چه اندازه است؟ و در این راستا چه اقداماتی صورت گرفته است؟
اکبری تبار اضافه کرد: شهرداری یاسوج، در کمال ضعف مدیریتی دو حمام عمومی در بهترین نقطه‌های شهر یاسوج که از ملزومات یک شهر گردشگر پذیر است را بدون اطلاع شورا تخریب نموده و همین املاک را نیز در لیست املاک مزایده‌ای قرار داده است.
وی افزود: شهرداری یاسوج باید در زمینه ساماندهی جمعه بازار یاسوج جوابگو باشد، که در ازای عوارض ماهیانه بالغ بر 200 میلیون تومان از اصناف جمعه بازار، پاسخ بدهد که چه خدماتی را به این افراد ارائه می‌دهد؟
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج مزایده فروش املاک شهرداری را خلاف قانون دانست و از متقاضیان خواست در اقدام به شرکت در این مزایده توجه و تجدید نظر کنند.
اکبری تبار تاکید کرد: ما از شهروندان فهیم و سرمایه گذران می‌خواهیم که با ظرافت و حساسیت به این مسئله دقت کنند و از شهرداری یاسوج ملک خریداری نکنید. شهروندان با وسواس حقوقی و قضایی به این موضوع ورود نکنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
شما ۱۲ سال در شورا بودی حالا افتادی به فکر مشکلات
Iran, Islamic Republic of
حرفي از دايي عروس😂😂
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورا حالا از خواب بیدار شدند؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای اکبری تبار موقع انتخابات شد و شما و دوستانتان به فکر مردم افتادین دیگر حنای شماو دوستانتان رنگی ندارد
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام . آقای اکبری تبار تو را خدا بزار آقای شهردار کارش بکن چرا دورقبل پل برقی سرویس بهداشتی نزدید.چرا زمان آقای جاوید املاک به اشخاص خاص فروخته شد خبری نبود انشاالله این چندماه هم تموم میشه شرشما کم میشه سلطان دکه
مماتی
Iran, Islamic Republic of
نگو حاشیه ساز
اکبر
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی ....
علی
Iran, Islamic Republic of
من تعجبم این همه اختلاف بین شورا و شهردار وجود داره و شهر هم کاملا آسیب دیده از این رفتارها ولی کسی از مسولین استانی ورود نمیکنند و فقط نظاره گر هستند
Iran, Islamic Republic of
خدایی شما هم شورا هستید اینقدری که به فکر تخریب شهردار هستید اگه واسه شهر کار کرده بودین الان گلستان شده بود
حسن
United States
من نمیدونم چرا انتخاب شدن .اگه الان که باید بیان جلسات و از حق مردم دفاع کنن نمیان چن ماه دیگه هم برای حضور دوباره دو شورا نیان
حسن
United States
بخدا ظلمه اینکه آقای اکبری تبار و هیئت رئیسه رو تو یه کفه ترازو با بقیه اعضای شورا بزارن که فقططططط به دنبال منافع شخصی هستن
حسن
United States
دورد به شرفت اکبری تبار که همیشه حق رو میگی.تو هیچ چیزی مخفی و پنهانی نداری.برای همین همیشه زبانت به حقایق باز میشه
حسن
United States
آقای اکبری تبار واقعا گل گفتی.آقا این شهردار اصلا قفل کرده شهرداری رو.بخدا ظلمه در حق این مردم
Iran, Islamic Republic of
اخی چته مع جات تنگ وابیه بمیره سیت وه که ای روزل وت خواست ده زورت کم وابیه دلم سی ایندت ایسوزه حرفم با تو این است ایا اگه شهردار مطابق میل شما حرکت میکرد باز هم منتقد بودی
سعید
Iran, Islamic Republic of
به به
عجب فرمایشات قشنگی!!!!
شاخصه ها و کارهای که شما برای شورا انجام دادید را بفرمایید؟
کاربرد شما در این چند سال چی بوده؟ اگر بوده در چه حوزه های بوده؟
حرف زدن درمورد قانون قشنگ هست ولی مهم اینست که کی مرد میدان باشد و پای عمل بایستد.
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

اعضای ذکر شده حتما از سورفتار شما متشاکی اند و می‌بینند که درست عمل نمی‌کنید، قانون اجرا نمی‌کنید، همه چیز رو برا خودتون میخواهید و اصلا به فکر مردم بدبخت و بدون سرنوشت نیستید، حضور پیدا نمی‌کنند تا در تصمیم گیری های اشتباه شما دخیل نباشند.
حمیدئ
Iran, Islamic Republic of
آفرین به افشاگری ونگرانی شمآبرای مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من کاملا آقای اکبری تبار رو میشناسم میدونم چرا ایشون مخالف شهردار شدن ایشون یه دکه داشتن روی فلکه جهاد این دکه تو حریم خیابون بوده و شهردار اونو برداشته؛ آقای اکبری تبار شما به واسطه همین فامیل شهردار شدی شورا اگه راست میگی دور بعد شورا شو!!!
United States
اگر مقام معظم رهبری از اختیارات قانونی خود استفاده نماید وشوراها را که جز ضرر برای شهرها ومردم خدمات مثبتی نداشته اند برداشته شوند مردم از این فرمان استقبال خواهند کرد وجلوی حیف ومیل وغارت اموال شهرداری گرفته میشود در همه شهرهای کشور فساد در شورا وجود دارد .
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
با چه رویی میایی صحبت میکنی ....... هر که جای تو بود استعفا میداد....
رضا
Iran, Islamic Republic of
بارک الله به خوت که کار خوب من شورا نکردی تا حالا
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر این شهر
شهرساز
Iran, Islamic Republic of
تحرکات اخیر اعضای شورا برای کسب رای مردم است.
مردم عزیز با با درایت برخورد کنند و فریب این بازی ها را نخورند.
مگر خود شماها شهردار را انتخاب نکردید.
بندعلی
Iran, Islamic Republic of
بارک الله بارک الله به مصوبات دکه ها
رحیم پور
Iran, Islamic Republic of
بنظر نمیاد از رو دلسوزی حرف زده باشه
شورایی که تو جلسه فکر تخریب شهردارش هست
معلومه دنبال چیزای دیگه هست
غلام
United States
اقای اکبری تبارکیوسکها چه شداوناراهم بگوکه چندتامتعلق به وابستگان درجه یک شماست،جمعه بازار رامردم نمیدانندکه خودت به دوستان وقوم خویشانت دادی،
نسرین
Iran, Islamic Republic of
واقعا چهره شهر تبدیل به یک خرابه شد با اینکه خیابانهای اصلی زیاد نیستند ولی فوق العاده کثیف وبه هم ریخته است .تمام جدولها شکسته ومنظره خیلی زشتی دارد .ورودیهای شهر واطراف آن پر از زباله شده .کمی به شهرهای نزدیک به یاسوج نگاه کنید ومقایسه کنید .
آدم منصف
Iran, Islamic Republic of
آقای اکبری تبار عزیز اگرشهردار ضعیف است
نتیجه انتخاب خودتان میباشد بیاییم همه باخدای خود معامله کنیم ومصلحت شهروشهروندان رادرنظر بگیریم.چرا موقع انتخاب دقت نکردید وبرنامه نخواستید ؟اگربرنامه خواستید چراحالا اعتراض میکنی؟
لطفا صادقانه جواب دهید؟
Iran, Islamic Republic of
.اصلا به تنها چیزی که اصلا توجه ندارد شهر یاسوجه.دیر یا زود به یه خرابه تبدیل میشه
Iran, Islamic Republic of
کبنا ریقو
چند ماه پیش بهت زنگ زدم گفتم وضعیت زندان یاسوج رعایت کرونا نمیکنند جرات نکردی پیگیری کنی
Iran, Islamic Republic of
بی ادب
محمد
Romania
واقعا شهرداری نیست
جناب اکبری تبار درست می فرمایند مطالب کامل و جامع گفتند
شهر واقعا به تاراج رفته خدا به دادمان برسه با این شهردار
خدایی خوت بزن ودر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلطان دکه
خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
برو بیرون از این شهر.! ثلاثی.....بویراحمد به تو چه دخلی دارد.برو بیرون ثلاثی
کارگرشهرداری
Iran, Islamic Republic of
حناب اکبری تبار بجای این سخنرانیها بیا کارگرانی که نه ماه حقوق معوق دارند رادریاب اون وقتی که نیروتزریق میکنید بفکر حقوقشون هم باشید
Iran, Islamic Republic of
قطعا در پیشگاه الهی شما اهالی شورا در کنار شهر دار در پیشگاه الهی محاکمه خواهید شد چون شما انتخاب کرده اید ولی نرود میخ اهنی در سنگ
مال حرام اجازه پذیرش حق را نمی دهد
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
فایل های مرتبط
1