تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۲۵۷۲۳
در نشست ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فیش‌های کارآنه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / رسانه‌ها حق دارند آزادانه و شفاف بنویسند

۳۰
۰
واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فیش‌های کارآنه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / رسانه‌ها حق دارند آزادانه و شفاف بنویسند
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی معلوم نیست که در آستانه فصل پاییز با ترکیب «سرماخوردگی، آنفلوآنزا و کرونا» چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید

فیش‌های جنجالی هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج + توضیحات یزدان‌پناه

جوابیه‌ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به فیش‌های میلیونی هیأت رئیسه؛ هزینه مبارزه با فساد را می‌پردازیم


 
به گزارش کبنا، حسین کلانتری روز شنبه ۲۹ شهریورماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: در استان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و زدن ماسک و برگزار نکردن مراسمات پر جمعیت ضروری است چراکه ظرفیت بیمارستان‌های ما محدود است. اگر مردم رعایت نکنند خسارت زیادی می‌بینند. 
وی با بیان اینکه باید تلاش‌ها خود را جهت پیشگیری از سیوع کرونا مضاعف کنیم که گرفتار مشکلات و خسارات بعدی کرونا نشویم، اظهارکرد: در آستانه فصل پاییز هستیم که با سرماخوردگی و آنفلوآنزا همراه است این در حالی است که کرونایی هم وجود دارد، با ترکیب «سرماخوردگی، آنفلوآنزا و کرونا» معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنابراین باید سختگیرانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنترل و نظارت کنیم و با دقت و توجه بیشتری دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود تا وضعیت کرونا از این وضعیتی که هست نگران کننده تر نشود و از برزو تلفات انسانی و خسارات جدی پیشگیری و جلوگیری شود.
 کلانتری ضمن دستور به سازمان صمت جهت ساماندهی بازار ماسک و همچنین پارچه مورد نیاز استان جهت تولید ماسک خاطرنشان کرد: سازمان صمت استان نامه‌ای به وزارت بنویسد تا پارچه مورد نیاز تهیه ماسک با حداقل قیمت در دسترس قرار گیرد.
 وی با بیان اینکه خیلی‌ها برای مبازره با کرونا کمک کردند و باید تلاش بیشتری در استان شود تصریح کرد: کارگاه تولید ماسک در پارک علم و فناوری راه‌اندازی شده و تا روزی ۸ هزار ماسک توان تولید دارد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از برخی پایگاه‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد در انتشار برخی اخبار ناامید کننده مردم که بعضاً خطوط قرمز را هم رد می‌کنند، گفت: برخی رسانه‌های استان همنوا با رسانه‌های آن سوی آب‌ها خدمات نظام و دولت را تخطئه می‌کنند.
 
استعفای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در پی بی انصافی برخی رسانه‌ها
    
فیلم) صحبت‌های استاندار در باره کارآنه و سفر معاون وزیر 
کلانتری در رابطه با انتشار فیش‌های کارانه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ردبرخی رسانه‌های محلی و فضای مجازی عنوان کرد: بی انصافی برخی رسانه‌ها باعث شد که در این شرایط سخت کرونایی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دسته جمعی استعفاء دهند، حرف من اینست که دستگاه‌های نظارتی و مراجع قضایی فیش‌های کارانه دانشگاه علوم پزشکی را بررسی کنند و در صورتی که در این فیش‌ها اجحاف و خیانتی شده و کار غیرقانونی و غیرشرعی بوده برخورد شود.
 وی ادامه داد: پرداخت حقوق در کشور نرم و مدلی دارد که برای همه است و ما هم از برخورد قانونی با هر چه که تخلف باشد حمایت می‌کنیم و اگر هم این گونه نیست و مانند رویه کشور پرداختی صورت گرفته چرا در برخی رسانه و فضای مجازی خواسته یا ناخواسته دولت و نظام زیر سوال برود و برخی‌ها می‌گویند و می‌نویسند که مرگ و ننگتان باد.!
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه‌ها حق دارند که آزادانه و شفاف انتقاد دلسوزانه و کارشناسانه کنند و بنویسند هر چند که تاکنون هم رسانه‌ها در بحبوحه کرونا یاور مسئولان و سربازان سلامت بوده‌اند و حتی رسانه‌های اصولگرا هم بیش از اندازه کمک کرده‌اند.
 کلانتری با بیان اینکه انتقاد مرز دارد، افزود: بعضی از این‌ها علاوه بر تخریب، اصناف و گروه‌ها را علیه مسئولان تحریک می‌کنند که توجهی نمی‌کنیم اما بعضی اوقات برعکس فرمان رهبری و در جهت مایوس کردن مردم و در مقابل نظام جهت‌گیری می‌شود همان که دشمن می‌خواهد و می‌گوید نظام هیچ کاری نمی‌کند که این خط دشمن است.
 وی ادامه داد: کارانه‌ای که ۱۲ ماه در کشور و استان پرداخت نشده، یکجا پرداخت می‌شود و مبلغی بیشتر و بزرگ‌تر می‌شود آیا این تخلف و اجحاف است؟ برخی به دنبال این هستند که مردم را به کف خیابان بیاورند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: خوب است شرایطی فراهم کنند که ۳۹۰ نفر بیمار کرونایی آواره شوند و بمیرند؟ آیا سربازان سلامت جنایت کرده‌اند که حقشان را وزارت بهداشت داده است؟ بررسی کنید اگر یک ریال اجحاف کرده یا تخلفی شده قاطعانه برخورد می‌کنم اما اگر نبود با رسانه‌های متخلف برخوردی بازدارنده شود که دیگر این موارد تکرار نشود.
 کلانتری در خصوص سفر معاون عمرانی وزیر کشور به استان و اعتباراتی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف که برای استان در نظر گرفته شده خطاب به رسانه‌ها خاطرنشان کرد: آیا می‌شود اسم آن را گذاشت سفر آبکی؟ انصاف نیست و غیرقابل پذیرش است که برخی رسانه‌ها این سفر را زیر سوال ببرند و دل مردم را از نظام و دولت خالی کنند و باعث تحریک و مایوس شدن مردم شوند.
 وی در پایان خطاب به مردم استان ادامه داد: سه روز دیگر وارد پاییز می‌شویم با ترکیب کرونا و آنفلوانزا معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد مردم باید سخت گیرانه رعایت پروتکل‌ها را داشته باشند. 
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس استان عملکرد مطلوبی داشت و در برخی شاخص‌ها رتبه اول کشور را به دست آورد البته کمبودها و کاستی‌هایی وجود دارد که باید سختگیرانه تر در جهت رعایت پروتکل‌ها عمل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یا خدا
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار این روزها رسانه ها را دنبال کنید همش موضوع استخدامهای غیرقانونی در بنیاد مسکنه لطفا شما هم واکنش نشان بدید با تشکر
باشت
Iran, Islamic Republic of
خوب چرا 7ماه الان ما حقوق نگرفتیم نیروهای شرکتی باشت وهیچکس هم پاسخگو نیست
Iran, Islamic Republic of
/ نالایق ناکارمد و رفاه طلب آب به آسیاب دشمن می‌ریزند نه رسانه ها که افشاگر ظلم و کم کاری و تن پروری مدیران هستند.
کسانی که مردم را از انقلاب بدبین می کنند ...
شاهرخ زابلی
Iran, Islamic Republic of
باید به جناب هاشمی خسته نباشید .
از روزی که ایشان سکان تر محیط زیست شده اند فعالیت های زیاد و فداکاری های زیادی در حفاظت از محیط زیست دنا شده
در حفاظت از محیط زیست تحصیل و مدرک مهم نیست
تجربه کاری مهم می‌باشد که چه مدیر کل و رییس های اداره و پارک ملی دنا و بویراحمد به صورت شفاف و واضع مشخص می‌باشد . محیط‌زیست با مردم می‌باشد
ایل بزرگ
Iran, Islamic Republic of
کم اوردی خبر کن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
. این قسمتش لو رفت خدا میدونه چقدر دریافت می کنید از انتشار چند فیش ناراحت شدی فردای قیامت که پرونده اتان در بارگاه الهی رو می شود چه توجیهی داری از خدا بترس رسانه ها که هیچند
علی حسینی
Japan
من فقط ۳ سوال دارم از جناب استاندار
آیا ایشون میدونن این فیش ها در حالی پرداخت شده که کارانه کادر درمان ۲۰ ماه عقب است؟
آیا ایشون میدونن که معاون علوم پزشکی با مدرک فوق لیسانس ۳۹ میلیون تومن فقط بابت حق مسکن گرفته اند؟
ایشون میدونن چرا در شرایط کرونا که طبعا وقت مطب رفتن نباید داشته باشن هیچ متخصص طب فیزیکی دیگری در شهرستان بویراحمد حضور پیدا کنه؟
پرستار
Iran, Islamic Republic of
سرباز سلامت ؟! پس ما پرستارا چی هستیم ، چرا ۱۴ ماه کارانه ما پرداخت نشده هیچ کدوم از مسئولین ککشون نمیگزه
دانشجو پزشکی
United States
آقای استاندار موضوع نگران کننده ادامه حضور کادر مدیریتی فعلی است نه استعفای ایشان، کادر ما با گذشت ها و گذشتشون در حال کار هستن و باید در اولویت باشن نه مدیرانی دفتری
پرسنل گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار دست خبر نگار و سایت خبری درد نکنه چون عین واقعیت رو زدن، فردای قیامتی هم هست که مسئولین دانشگاه هنوز یه بار به بیمار کرونایی نزدیک نشدن ایطوری پزکیس و حق مسکن و .... بگیرن و بعد بیان از اضافه کار و مرخصی و .. ما بزنن.واگذار اونا به خدا
حسین
Iran, Islamic Republic of
از همه ارزشها استفاده کردن برای دفاع از کسی که یه آیتم فرعی حقوقش بیشتر از کل دریافتی پرستاری که جونش کف دستشه و صبح تا شب شیفت میده!
رسانه ها خلاف نظر رهبر و مصلحت کشور عمل نکردن این مدیریت ناکارامد و سواستفاده هست که مردم باهاش مشکل دارند
Iran, Islamic Republic of
استعفای هیت رئیسه!!!! دست پیش گرفتن پس نیفتن، کبنا جان یه عذرخواهی و ببخشید از همه مردم بنویس، که برگردن سرکار، هه، به جای اینکه پاسخگو باشن استعفا میدن..... تو روخدا مارو ببخش،،، دیگه تکرار نمیشه..... توروخدا..... شما اگه نباشید تو دانشگاه این همه نظم. عدالت، مهار کرونا همه از بین میره تورو خدااااا!!!!!!
علی آقا
United States
اجازه بده برن صد مدیر لایق و پاک داریم که فوری نجات میدن علوم پزشکی یاسوج رو چه طوره که اضافه کار ما ۷ماهه پرداخت نشده ولی..... ول کنید این را استاندار با این موضع گیری های در واقع تکلیف ما رو روشن کرد چیزای که همه میدونن انکار می کند خدا ریشه ظلم و ستم را در بیاره ..
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا اقای استاندار فراموش کررن که ارزش پول ۲۰ ماه پیش با الان فرق ایکنه‌.‌..
الان دلار چنده اقای استاندار؟؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
چرا هر انتقادی را مخالفت اعلام می کنید اولا شان نظام را پایین نیارید لطفا دوما خودتان هم می دانید علوم پزشکی ///درمانش کنید ببینید در علوم پزشکی چه خبر است
پرستار
Iran, Islamic Republic of
تلاش و درد رنج را پرستارهای بخش کرونا می کشند و پولها را مدیران ای خدا چه حقی چه عدالتی چه حلال و حرامی. چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی تویه استان دریک روز باتماس فلان و بهمون یکشبه انتقالی میگیرندوبعضیها سالها درگیراین قضیه وتوجیه دکتر بعدازده سال کارصادقانه انصراف ازکاراست بایدهمگی برند و بعدشم درایچنین اداراتی...
Iran, Islamic Republic of
درود بر خبرنگاران که صدای مظلومان شده اند
محمد
Iran, Islamic Republic of
. دوره ایلامی اینقد بهتون ظلم میشد دهنتون باز نمیشد و سرماه کارانه پرداخت میکردند برا خودشون .الان دکتر یزدانپناه میخواد تمام مطالبات ستاد و درمان رو با هم پرداخت کنه .اما شما نمک نشناسین
الف
Iran, Islamic Republic of
کارانه خودت چقدر بوده . چه پستی داری تو این سازمان اگه از مایی که ما چیزی دریافت نکردیم حاضرم هیچی نگیریم اما عدالت صورت بگیره شما چرا بهتون برمیخوره دکتر یزدانپناه که خودشون با این مسئله مشکلی ندارن و میگن رسیدگی میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چه طور کارانه ما رو ۱۸ ماهه ندادند؟ در صورتی که هر روز مجبوریم چند تا بیمار کرونایی ببینیم ،اگه قرار به دادن کارانه باشه، اول باید مال ما پرداخت بشه نه اونایی که فقط پشت میز نشستند
الف
Iran, Islamic Republic of
چرا استعفا اینا بایستی دستگیر بشن و به تخلفاتشون رسیدگی بشه به نظر شمای استاندار ایا رواست که در این روزهای سخت که پرسنل درمان دارن تلف میشن بعضی به فکر پر کردن جیب هایشان باشند آیا اطلاع دارین از دغدهای افرادی که در مراکز درمانی کار میکنن آه آه از این فساد من و همه پرسنل درمان که هر جا و هر نهادی حرفمون رو میبردیم گوش کسی بدهکار نبود و کسی پیگیر حقمون نبود از انتشار دهنده این خبر کمال تشکر را داریم خدا از شما راضی باشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید اقای استاندار استعفا اونها خیلی جدی نگیرید تا زمانی که شما از اونها حمایت میکنید اونها این کارانه ها از دست نمیدن
به جای حمایت از خانم باردار پرستاری که بالای سر بیمار کرونایی است و مادر ی که فرزندان دوقلو یش را از ساعت هفت صبح تا هشت شب تنها میگذارد و پدری که مدتهاست فرزندان خودش را ندیده شما از پشت میز نشینهاحمایت میکنید چرا قبل از پرداخت کارانه خود حق پرسنل پرداخت نکردند این نانها خوردن ندارد
دانشجو
Canada
کاری کرده که همه تو دانشگاه میگن یاد ایلامی بخیر! من قبول دارم باغات سیسخت .ولی اش خیلی شور شده، کسی که با رکورد دار دوران سرپرستیه و ۱۵ ماه طول کشیده حکمش با واسطه سیاسیون تایید بشه نگران استعفاشید؟
Iran, Islamic Republic of
ما کادر بهداشت و درمان داریم از صبح تا شب خیلی ببخشید جون میکنیم اخر یا کارانه نمیدن یا اگر بدن صد هزار تومان میدن
بعدیه گروه دیگه..
خسته شدم دیگ از این همه بی عدالتی واقعا نمیدونم ادم باید حرفشو شکایتشو پیش کی ببره
Iran, Islamic Republic of
آره دیگه وقتی فیش های نجومی اومد بیرون و داره همچی رو میشه میخوان دسته جمعی استفعا بدن ک باهاشون برخورد قانونی نشه!!!
دست رو پیش میگیرید که پس نیفتید؟؟؟
مردم رو چی فرض کردید؟؟ فک میکنید مردم دلیل این کارتونو نمیدونن ؟؟
سعید م
United States
ایلامی کجایی که یادت بخیر
هر دفعه میگیم قبلی بهتر بود وقتش نرسیده یه پزشک مردمدار و دلسوز غیر سیاسی و غیر قبیله ای رییس دانشگاه بشه؟ اقایون سیاسی یه علوم پزشکیو برا مردم بذارید
امید
Iran, Islamic Republic of
چرا در شرایطی که حقوق یک کارگر 2 میلیون حقوق یک مهندس نهایتا 4 الی 5 میلیون باشه و کفاف 10 روز زندگی را نمیده حقوق یک پزشک باید طوری باشه که لاکچری خود و طایفه اش زندگی کنند اگر بر اساس درس خواندن و زحمت کشیدن است خیلی ها از دانشگاههای ملی مدارج بالا و عالیه دارند!!!! حقوق پزشکان هیچ تناسبی با سایر افراد در جامعه ندارد و این قشر خود را فراتر از سایرین می بینند و باعث بالا رفتن هزینه های درمان و عدم تناسب آن با حقوق سایر افراد جامعه شده اند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
س اقای استاندار یک پاک بان خیابان را جارو می کند آیا حق کارانه دارد . هر کس حقوق می گیرد باید کار کند حقوق جدا اضافه کار جدا ماموریت کارانه جدا این همه جدا از هم ایا درست است یک بازنشسته ۲۰۰۰۰۰۰ می گیرد برای چند رای وام گرفتار هستیم حال شما از آنها حمایت می کنید دگتر وظیفه دارد بیماری معالجه کند لطفا حمایت نکنید با تشگر
Iran, Islamic Republic of
اقای یزدانپناه باید پاسخگوی خیلی از مسائل دیگر باشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1