تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۴۲۵۶۳۳
کبنا گزارش می‌دهد

فیش‌های جنجالی هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج + توضیحات یزدان‌پناه

۱۵
کبنا ؛عدم پرداخت حقوق نیروهای خدماتی، پرسنل، کارگران و کادر درمانی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و پرداخت کارآنه هیأت رئیسه دانشگاه رفتار تبعیض آمیز است.
به گزارش کبنا، هنگامی که سردار عوض شهابی‌فر فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بود، برای ملاقات او به این بیمارستان رفتیم که تعدادی از پرسنل، نیروهای حراست و... از عدم پرداخت حق و حقوق‍‌شان گلایه داشتند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.
بنا بر این گزارش، برخی از نیروهای حراستی بیمارستان شهید جلیل یاسوج می‌گویند: حدود 5 ماه است که حقوق دریافت نکرده‌ایم. و این در حالی است که در این ایام کرونا شبانه‌روز مشغول به کار هستیم.
همچنین بیش از 20 نیروی بیمارستان شهید جلیل یاسوج که عمدتاً از خانواده معظم شهدا و ایثارگر هستند، از عدم پرداخت حق و حقوق‌شان گلایه داشتند و بیان می‌کردند: متأسفانه رفتار مسئولان تبعیض آمیز است
4 مرداد ماه 99 نیز تعداد زیادی از کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج به دلیل عدم پرداخت کارآنه و اضافه کار خود جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند. آنها می‌گفتند که 20 ماه کارآنه و اضافه‌‌کار طلب دارند.
به گزارش کبنا، در حالی که تا تاریخ ( 26 شهریور ماه 99 ) بخشی از حقوق پرسنل و کارگران پرداخت نشده است، عکس‌های از فیش‌های حقوقی و  کارآنه کارکنان و هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منتشر شد که نشان می‌دهد، هیأت رئیسه دانشگاه کارآنه و حقوق بالایی دریافت می‌کنند و این در حالی است که پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند، کارآنه و پاداش کمتری دریافت می‌کنند. اگر پرداخت کارآنه و پاداش اینچنینی هم حق یزدان‌پناه، پورانفر و سایر هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است، نباید با انتشار فیش‌های حقوقی و کارآنه، روحیه مدافعان حقیقی سلامت مردم یعنی پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی را تنزل داد.
پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به انتشار فیش‌های پرداختی کارآنه کارکنان و هیأت رئیسه این دانشگاه اشاره می‌کند و می‌گوید: پرداخت کارآنه خلاف قانون نیست.
وی بیان می‌کند: «کارآنه حق قانونی بوده و در این رابطه تخلفی صورت نگرفته است.»
   رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا حقوق کارگران پرداخت نشده است، اظهار داشت: «شرکت‌های طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی که حقوق کارگران را پرداخت نکرده بودند با جریمه سنگین مواجه شدند. بخشی از حقوق کارگران پرداخت شد و تا چند روز آینده حقوق این کارکنان و کارگران پرداخت می‌شود.»
 یزدان پناه با ابراز گلایه از کسانی که به دنبال فضاسازی مسموم رسانه‌ای و دادن اطلاعات غلط به افکار عمومی هستند از شناسایی 2 نفر عامل انتشار این اسناد در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد.
  وی تاکید کرد: «بر اساس قوانین جمهوری اسلامی حقوق و کارانه پرداخت می‌شود و اگر تخلفی وجود داشته باشد به طور حتم نهادهای نظارتی و امنیتی برخورد می‌کنند.»
وی از بروز رسانی حقوق کارکنان تا چند روز آینده خبر داد و گفت: «کسانی که چنین فضایی را ایجاد کرده‌اند با آنها برخورد قانونی می‌شود.»
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: به زودی مطالبات عدیده پرسنل بهداشت و درمان شامل پزشکان و پرستاران، کارانه پرداخت می‌شود.
جلال پوران فرد، گفت: همچنین، مطالبات پرسنل ستادی شبکه و دانشگاه، حق مسکن، مهد کودک، لباس، غذا، اضافه کار، حقوق نیروهای شرکت خدماتی هم پرداخت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عجب قانون و عدالتی؟؟؟؟
آنکه افشاگری میکند و پرده از تخلفات روءسا و مدیران بر میدارد باید باهاش برخورد کنند و بدلیل اینکه موجی از نارضایتی عمومی بدلیل سفره های چرب و نرم و سفره های خالی عموم کادر درمانی ب راه می افتد مجبور به فیصله دادن قضیه و پرداخت مقداری از حق و حقوق کادر درمان میکنندتا دهانشان را بسته نگه دارند!!
آقایان مسئول؟؟
رییس محترم دادگستری استان؟
رییس محترم سازمان بازرسی استان؟
استاندار گرامی؟
آیا از این واضح تر وجود دارد که چشم بر روی آن بسته اید و کاری نمیکند؟؟
منتظرید که از آسمان فرود آید و عدل ایجاد نماید؟ خودتان اصلا تکلیفی بر اجرای عدالت و پیگیری ندارید؟؟
فکر شکم گرسنه خانواده های این کادر درمان را نمیکنید؟؟
شب را چگونه با خیالی آسوده میخوابید؟؟
عذاب وجدان تان چ میشود؟؟ اصلا ناراحتی هم در خود احساس میکنید؟؟
اینجاست که اگر مسلمانی از فرط ناراحتی از این بی عدالتی وتبعیض بمیرد نمیتوان خرده ای گرفت!!
آقایان کارانه خود را هم دریافت کرده اند اما کادر درمانش در پرداخت معوقات ۶ ماهه مانده است؟؟؟؟ چ جالب
Iran, Islamic Republic of
درسته که پرداخت کارانه قانونی هست.ولی اینکه پرستاران وپزشکان بین ۱۶تا ۲۰ماه کارانه نگرفته باشند و هیئت رئیسه کارانه تا آخر سال خود را گرفته باشند،خیلی با قانون و وجدان و حمایت از کادر درمان همخوانی ندارد.ایا برای پزشکان و پرستاران اعلام نشده که باید بعد از هر ماه ۶۰درصد کارانه خود را دریافت کنند و ۴۰ درصد مابقی را حداکثر دو ماه بعد؟فعاا به خودتان برسید جنابان هیئت رئیسه.بقیه هم خدایی دارند
اکبر
Iran, Islamic Republic of
خیلی ناراحت نباش دوست عزیز روسا و کدیران کل همه دستگاهها همینطورند سر ماه 175 ساعت اضافه کار و ماموریتهاشونو میگیرن و اگه اضاف اومد یه صدقه ای هم ناچیز میدن این است ...
Iran, Islamic Republic of
چرا واضح و بدون خط خوردگی تنتشار نمیدید؟
کلمه شفافبت به گوشتون خورده جنابتن کبنا نیوز؟
Iran, Islamic Republic of
مگه جرم کرده اند که اسمشان را لاک گرفته اید؟
Iran, Islamic Republic of
این حضرات از شمردن پولها فارغ نمیشن که به مشکلات پرسنل رسیدگی کنند؟
Mm
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا که همیشه طرفدار قشر آسیب پذیر بود جناب دکتر بزرگوار، بحث اصلی روی این مساله است چگونه پیگیر ی مطالبات حقوقی هیات رئیسه جواب می دهد اما بحث مطالبات کارگر خدماتی باید با فشار و سرو صدای رسانه ها انجام شود ، خود شکن ، آینه شکستن خطاست
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
ایشان راست میگویند.کارانه حق هیات رئیسه است ولی نفرمودند چرا کل کارانه سال ۹۸ رو هیات رئیسه در تاربخ ۲۸ اسفند دریافت میکنه ولی پزشکان و کارکنان با ۱۸ ماه تاخیر دریافت میکنند؟؟ ایشون نمیگن که سکه در اسفند ماه ۶ تومان بود و الان ۱۳ تومان و ۱۸ ماه پیش که هنوز کارانه اش رو نگرفتیم ۴ تومان....

ودر آخر اینکه چرا حق مسکن سایر کارکنان در فیش ماهی ۱۳۰ هزار تومانه ولی حق مسکن جناب ج.پ در هیات رئیسه ۱۰ میلیون تومان است؟؟!!

تاسف فراوان برای نهادهای نظارتی
Iran, Islamic Republic of
نه مدیریت داری نه میتونی حرف بزنی چرا خودت استعفا نمیدی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت نوروز کمایی.
کارگران علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده در سال ۹۹هنوز هیچ گونه حقوق ومزایایی دریافت نکرده ام تا امروز که ۲۷شهریور ۹۹هست
Iran, Islamic Republic of
ممنونم کبنا نیوز، الحق که رسالت خودتو درس انجام میدی....
داورپناه
Iran, Islamic Republic of
در کل پرداختها وکارانه ها در شبکه بهداشت/ باور ندارید از خود پرسنل و مدارک آنان .و مخصوصا خانه های بهداشتی .که اصلا چیزی به نام حق رعایت نمی شود مسعولین بیان در شبکه های بهداشت ببینند چقدر پرسنلی زحمتکشند .اما توسط رده مافوق .اجحاف درحقشان میشود ما دیدیم خیلی راحت با فاکتور های آنچنانی وووو نباید گفت باید مسولین امر فکری به حال پرسنل درمان در تقسیم حقوق وکارانه کرد یا مدرک دررشته ای زحمت کشیده گرفته را قبول ندارند قانون بهداشت از تهران ناقص وخرابه ازاین قشر دفاع کنید که اکثرا هستند وازنظر روحی احتیاج به مساعدت ورافت بیشتری دارند ما باامراضی که داریم هر روز مزاحم آنهاییم می بینیم بی اد عایند تا آلان حق آنها ادا نشده است فقط شعار ست رسانه عزیز شما هم رسولان حقید واقعا درج کنید
Iran, Islamic Republic of
شما ها فرمودین ما وملت هم قبول کردیم
واقها مسیولین .
عباس
Iran, Islamic Republic of
خدایی یزدانپناه چکار کرده که اینقدر کارانه بگیره حق وحقوق پرستاران فقیر پرداخت نمیشه نه مدیریتی دارد ونه کارایی برای درمان استان ..
yyyy
Iran, Islamic Republic of
فقیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقیر ندیدی یه چیزی بگو که مردم باور کنند.
Iran, Islamic Republic of
بنظرتون چرا کسری بودجه در کشور داریم؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد // دچار بیماری است کرونا گرفته و اول باید خودش را درمان کند
مونسان
Iran, Islamic Republic of
هرچی باشه گویا آلزایمر داری که هفت بار جراحی کردی تازه مسلولیتت یادت رفته
ناهید
Iran, Islamic Republic of
هه، تنها چیزی که به ذهنم رسید همین بود....... هه
ولایی
Iran, Islamic Republic of
شما مخت تاب داره باید به مغز و اعصاب مراجعه کنی
Romania
علاوه بر این مزایا مزایایی پژوهشی و حق الزحمه کرونا و ...‌ هم در سایر معاونت ها دریافت میدارد و حتی حق جلسه بابت همه جلسات هیات امنا و هیات رئیسه هم دریافت میکنن
Romania
و جالبتر اینکه هر کدام از این مزایا را در امور مالی یکی از معاونت ها و یا بیمارستانها و یا کلینیک ها ثبت میشود و میگیرن و از آنجایی که امور مالی ها مستقل هستند این امر برای حسابرسان و ادارات نظارتی براحتی قابل ردیابی نیست
محمد
Netherlands
با تشکر از سایت شما لطفا در مورد موارد زیر شفاف سازی کنید .
1- ظاهرا حقوق تمام وقتی اعضای هیات علمی و رییس محترم دانشگاه در هر ماه بالای 35 میلیون تومان هست .این حقوق برای تمام وقتی ایشان و اعضای هیات رییسه هست در صورتی که ایشان و 7 معاون خود علاوه بر این حقوق تمام وقتی مزایایی به شرح زیر هم میگیرند . الف : حق مدیریت بالای شش میلیون تومان که معونین هم هرکدام 80 درصد ان را دریافت میکنند .
ب:کارانه ثابت بالای 16 میلیونی برای دانشگاه و 80 درصد این کارانه برای هر کدام از معاونین که رقم بلای صد میلیونی برای هیات رییسه در هر ماه میشود .
ج:حق ماموریت روزانه بالای یک میلیون تومان برای هر کدام از اعضای هیات رییسه
د:علاوه بر این مزایا//و بعضی از معاونین در تایم عصر در کلنیک ها کارانه غیر ثابت دریافت میکنند که تک نفره بودن طب فیزیکی و اجازه ندادن گرفتن نوار عصب به متخصصین این رشته و.... که خود حدیث مفصل دارد باعث شده ماهیانه کارانه ثابتی بالای 30میلیون و طبق شنیده ها گاها تا 50میلیون هم دانشگاه از این طریق دریافت میدارند .حال معاون درمان و اموزشی هم بعدا مفصلا بحث خواهد شد .
ه: علاوه بر مزایای بالا از سالها قبل و درزمان معاونت درمان ایشان برای اولین بار در کشور برای دو رشته اپیدمیولوزی و یب فیزیکی شیف های تمام وقتی شبانه در حداقل 24 شب از ماه تعریف و مزایای ماهیانه چند میلیونی از بیمارستان شهید بهشتی در این سالها دریافت کرده و همچنان این رویه ادامه دارد .
به راستی نهاد نظارتی و رسانه ها چرا در این خصوص شفاف سازی نمی کنند . ایا مصوب کردن هیات امنا که اکثرا هیات علمی هستند و ذی نفع قانون هست ؟ اگر حتی جنبه قانونی هم داشته باشد ایا با مصوبه ای که دولت و مجلس گذراندن که کل مزایای یک مدیر نباید بالای بیست میلیون باشد منافات ندارد ؟؟؟؟؟؟؟؟111
دانشگاه بخاطر درامد بالای در کلنیک شش ماهی یکبار به تهران برای پیگیری اعتبارت نمی رود و حتی به شهرستانها هم سرکشی نمی کند . اگر هم به شهرستانها سرکشی نماید در روزهای تعطیل و برای ماموریت های روزی حداقل یک میلیون تومان میرود .
نکته مهم و جالبی که وجود دارد این هست که مزایای نیروهای خدماتی و کارگران و پرستاران درگیر کرونا که حداکثر ماهی یک تا سه میلیون بیشتر نمی شوند بیش از یکسال هست عقب مانده ولی مزایای چند ده میلیونی و گاها صد میلونی هیات رییسه به موقع پرداخت میگردد .
Iran, Islamic Republic of
تو چرا جای اونا ننشستی
Iran, Islamic Republic of
مزایای هیات رئیسه دانشگاه هر چی باشه بیشتر از همه قانونیه و همیشه زیر ذره بینه. از خدا بترسید و حرف ناحق نزنید.
دکتر یزدانپناه از این شانتاژها نمی ترسه و به کسی باج نمی ده.
مستقل
Iran, Islamic Republic of
اون افرادی از توی دانشگاه که قبلش فرصت داشتن و فقط دنبال بودن و پرونده سنگین دارن الان چون با اومدن دکتر یزدانپناه دیگه به منافع نمی رسن از این شایعات کذب با نام های مستعار و دروغکی می کنن
آفرین بر دکتر یزدانپناه و تیمش که دنبال شناسایی و رسوا کردن این افراد مریض که البته تابلو هم هستن
کسی از انتقاد بدش نمیاد اما کینه توزی و دروغگویی زشت و ناپسند است
دکتر یزدانپناه و تیمش همیشه آمادگی پاسخگویی به اعتراضات منطقی هستن
محمد
Netherlands
علاوه بر این مزایا مزایایی پژوهشی و حق الزحمه کرونا و ...‌ هم در سایر معاونت ها دریافت میدارد و حتی حق جلسه بابت همه جلسات هیات امنا و هیات رئیسه هم دریافت میکنن
الف
Germany
چرا کارانه شبکه ها و ستاد ها بیشتر از پرستارا باشه اونا چکار میکنن لطفا نظر منتشر کنید
محمد
Netherlands
و جالبتر اینکه هر کدام از این مزایا را در امور یکی از معاونت ها و یا بیمارستانها و یا کلینیک ها میکرد و از آنجایی که امور مالی ها مستقل هستند این امر برای حسابرسان و ادارات نظارتی براحتی قابل ردیابی نیست
محمد
Netherlands
کامنت را بگذار انتظار شفاف سازی داریم
امید
United Arab Emirates
خودکرده را تدبیر نیست
اون موقع ک // میدادیم باید هم انتظار این روزها رو می داشتیم
Iran, Islamic Republic of
سلام یه سوال اخر نفهمیدیم کارکنان بیمارستان شهید جلیل اعم از نگهبان و خدماتی و... دائمی هستن اگه هستن چرا میخان ازمون برگزار کنن اگه نیستن تکلیفشون بعد ازمون چی میشه
حق
Iran, Islamic Republic of
. که یکی مثه // که اسمشو الان با خط سفید و مشکی پاک کردن راحت ایقد پول میگیره و رو صندلیش تکون نمیخوره بعد ما که اینهمه درس خوندیم و مدرک گرفتیم یا بیکاریم یا حقوقمونوبعد از سه ماه هم نمیدن و بجاش اونا فامیلای خودشونو میزارن سرکار .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مگه کارانه پرسنل و بقیه پزشکان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی غیر قانونی که پرداخت نمیکنند فقط مال چند تا رییس و روسا قانونیه .واقعا جواب دکتر تازه یه جورای هم طلب کاره و دنبال عوامل لو دادن فیشها میگرده اخ تا قیموت
محمد
Netherlands
با تشکر از سایت شما لطفا در مورد موارد زیر شفاف سازی کنید .
1- ظاهرا حقوق تمام وقتی اعضای هیات علمی و رییس محترم دانشگاه در هر ماه بالای 35 میلیون تومان هست .این حقوق برای تمام وقتی ایشان و اعضای هیات رییسه هست در صورتی که ایشان و 7 معاون خود علاوه بر این حقوق تمام وقتی مزایایی به شرح زیر هم میگیرند . الف : حق مدیریت بالای شش میلیون تومان /که معاونین هم هرکدام 80 درصد ان را دریافت میکنند .
ب:کارانه ثابت بالای 16 میلیونی برای رییس دانشگاه و 80 درصد این کارانه برای هر کدام از معاونین که رقم بلای صد میلیونی برای هیات رییسه در هر ماه میشود .
ج:حق ماموریت روزانه بالای یک میلیون تومان برای هر کدام از اعضای هیات رییسه
د:علاوه بر این مزایا . دانشگاه و بعضی از معاونین در تایم عصر در کلنیک ها کارانه غیر ثابت دریافت میکنند که تک نفره بودن طب فیزیکی و اجازه ندادن گرفتن نوار عصب به متخصصین این رشته و.... که خود حدیث مفصل دارد باعث شده ماهیانه کارانه ثابتی بالای 30میلیون و طبق شنیده ها گاها تا 50میلیون هم . دانشگاه از این طریق دریافت میدارند .حال معاون درمان و اموزشی هم بعدا مفصلا بحث خواهد شد .
ه: علاوه بر مزایای بالا از سالها قبل و درزمان معاونت درمان ایشان برای اولین بار در کشور برای دو رشته اپیدمیولوزی و طب فیزیکی شیف های تمام وقتی شبانه در حداقل 24 شب از ماه تعریف و مزایای ماهیانه چند میلیونی از بیمارستان شهید بهشتی در این سالها دریافت کرده و همچنان این رویه ادامه دارد .
به راستی نهاد نظارتی و رسانه ها چرا در این خصوص شفاف سازی نمی کنند . ایا مصوب کردن هیات امنا که اکثرا هیات علمی هستند و ذی نفع قانون هست ؟ اگر حتی جنبه قانونی هم داشته باشد ایا با مصوبه ای که دولت و مجلس گذراندن که کل مزایای یک مدیر نباید بالای بیست میلیون باشد منافات ندارد ؟؟؟؟؟؟؟؟111
/// بخاطر درامد بالای در کلنیک شش ماهی یکبار به تهران برای پیگیری اعتبارت نمی رود و حتی به شهرستانها هم سرکشی نمی کند . اگر هم به شهرستانها سرکشی نماید در روزهای تعطیل و برای ماموریت های روزی حداقل یک میلیون تومان میرود .
نکته مهم و جالبی که وجود دارد این هست که مزایای نیروهای خدماتی و کارگران و پرستاران درگیر کرونا که حداکثر ماهی یک تا سه میلیون بیشتر نمی شوند بیش از یکسال هست عقب مانده ولی مزایای چند ده میلیونی و گاها صد میلونی هیات رییسه به موقع پرداخت میگردد .
Iran, Islamic Republic of
عمده این ارقام و ریالها ساختگی هست.
اینطوری با نام غیرواقعی سر هم کردن آسمون و ریسمون کردن نشون می ده که نیت فقط تخریب الکیه و تیرشون به سنگ می خوره.
اگه راست می گن مرد و مردونه با اسم واقعیشون بیان رو در رو حرف بزنن.
تهمت و افترا سر هم کردن زشت و ناپسنده و عاقبت بخیری نداره.
Iran, Islamic Republic of
آقا مگه ایلامی همه این مزایا و بیشترش را از مطب و بخش و بیمارستان و کلینیک و ریاست نمی گرفت اون موقع حرفی نبود حالا چیتون شده که افتادین دنبال یزدانپناه و همینطوری هر چی دلتون بخواد می گین. چی ازش خواستین که نداده؟
خودتون هم می دونید که هیشکی به این حرفای بی اساس توجه نمی کنه. خودتونه خسته نکنید.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ
Iran, Islamic Republic of
قصد حمایت از یزدانپناه ندارم ولی رسانه ها لطفا مراقب افراد باشید که همیشه دنبال منافعی هستند و وقتی به هدفشون نرسند شروع به تخریب می کنند کار همیشگیشون بوده. برای کل دانشگاه هم شناخته شده هستند.
لر
Iran, Islamic Republic of
چرا چرت میگین چ منافعی داره اونی ک اینا رو لو داده اتفاقا جرأتش ستودنیه
Iran, Islamic Republic of
نقد را باید جواب داد ولی شایعه پراکنی افراد مغرض ارزش جواب دادن ندارد
پردیس
Iran, Islamic Republic of
لطفا براشفافیت ک‌جناب روابط عمومی علوم پزشکی تاکیدبران دارن کلیه قراردادهای منعقدشده در ۱۵ماه اخیر رو اسم شرکت ومدیرعاملشون دراختیارتون قراربدن شما چاپ کنین.البته با راست ازمایی یکی رو بفرستین ک تومحل قراردادها هم اسم پیمانکاران بپرسن...چون ممکنه یک نفر ۱۰تاشرکت به ده اسم مختلف داشته باشه...ولی درواقع همش یه نفرباشع....وبا یه تحقیق ساده قابل اثبات هست....لیست بیمه شدگان در۱۵ماه اخیررو هم لطف کنن بهتون بدن و نسبت وطایفشون برسی کنین...جناب صفایی شترسواری دولا دولا نمیشه ک پسرخوب...لیست نقل وانتقالات کارمندان در۱۵ماه اخیرهم چاپ کنین....مبدا ومقصد وطایفه ان ها...لیست انتصابات کلی و طایفه ان ها...جناب شفاف سازی...
الف
Germany
یعنی ما خودمون هر چی بگیم اینجا آب در هاون کوبیدن ایشون از مسونیت سیاسی برخوردار هستن کسی هم به حرف من و شما اعتنایی نمیکنه
تاسف
Iran, Islamic Republic of
سلام من یه نیرو بهداستی که این مدت به شدت خسته شدیم مدام شیفت بازرسی کارمون زیاد بود کرونا ده برابرش کرد درحالی که یه عده تو مرکز ما تواین ایام فقط رو صندلی نشسته یاتوخونه بودند .
تاسف داره که برای ما کارانه ۵۰۰ هزار میریزن اونایی که کارنکردن بسا بیشتر والان هیت ریسه ۱۶ میلیونی واقعا مگه کاراونا از ی نیروی بازرس که هزاربار بامردم سرو کله وصحبت واموزش خطر انتقال بیماری گرما وسرما وهمه چی هم بود چقدر بیشتر بوده
ب
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی یاسوج م.
Iran, Islamic Republic of
حق التدریس اعضای هیئت علمی هم از سال 97 تا حالا پرداخت نشده چرا با اینهمه تبعیض که می کنن کسی کاری به کارشون نداره
تمشاچی
Iran, Islamic Republic of
سلام من دراول انقلاب درصف اول تظاهرات بودم و۲۱ سالم بود یادمه که چقد مردم باجان ودل شعار میدادند وحاضر بودند هستی بالاخص جانشان را درراه پیروزی انقلاب بدهند و من با ان همه شوروتلاش درتظاهرات حضور مستمر داشتم اگر فکر میکردم نه در۴۲ سالگی پیروزی انقلاب بلکه درصدمین سال انقلاب قراربود .. را دراختیار بگیرند اصلا درتطاهرات شرکت نمیکردم الان هم مردم بویراحمد نگران نباشند کلیه اعمال امثال ایشون زیر نظر دستگاههای نظارتی است وبه حسابشون رسیدگی خواهد شد ولی دستگاهها وافرادی که برای مدیریت امثال اورای وتایید میکنند که چنین افرادی مدیر یشوند دارند ..
تماشاچی
Iran, Islamic Republic of
چرانظر مارا درسایت خودتان بخش نکردید برای شمامتاسفم
مهدی
United Kingdom
بله ایطوریه .کارکنان بیمارستانها اکثرا به کرونا مبتلا شدن و خانوادهاشون هم گرفتار کرونا میشن که آقای یزدانپناه.
بختیار
Iran, Islamic Republic of
برایدرسیدن به این صندلی خودش رابه آب وآتش زدفک می کنیدبرای هیچ پوچ بودنه بابااین یه طرفش خدمت یه طرف دیگرش نعمت هست مردم بدبخت هم فک می کنندبرایدخدمت اینقدرحق نفس می زد
امیم
Iran, Islamic Republic of
کد ملی ا رو حذف نکردی زرنگ ‌. با کد ملی میشه فهمید چقد گرفتن
اشنا
Iran, Islamic Republic of
حق مدیریت خودش فرمول داره و مشکلی نداره ولی اجاره منزل فقط برای پزشکان هست و آقای پوران فر پزشک نیست
قانون
Iran, Islamic Republic of
سلام
شما مثل اینکه یا نمیدونید هیات علمی چیه و یا اصلا متوجه نیستید که اینها هر کدوم سوابق کاری بالا و مرتبه علمی بالایی دارند، بر اساس قانون و همانند همخ دانشگاه های علوم پزشکی، یک درصد بر خلاف قانون نیست ، قطعا حق این عزیزان از این مبالغ بالاتر هست
قانون
Iran, Islamic Republic of
شما هم درس میخوندی، تلاش میکردی، هیات علمی میشدی تا اینقدر تحت فشار نمیبودی، ذره ای خلاف قانون نیست
ش ش
Iran, Islamic Republic of
کاش کمی ادب داشتید اونم هیات علمی. تحت فشار معلومه کیه با این ادب
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی هم نیست بداد مردم برسه
امید
Iran, Islamic Republic of
چرا در شرایطی که حقوق یک کارگر 2 میلیون حقوق یک مهندس نهایتا 4 الی 5 میلیون باشه و کفاف 10 روز زندگی را نمیده حقوق یک پزشک باید طوری باشه که لاکچری خود و طایفه اش زندگی کنند اگر بر اساس درس خواندن و زحمت کشیدن است خیلی ها از دانشگاههای ملی مدارج بالا و عالیه دارند!!!! حقوق پزشکان هیچ تناسبی با سایر افراد در جامعه ندارد و این قشر خود را فراتر از سایرین می بینند و باعث بالا رفتن هزینه های درمان و عدم تناسب آن با حقوق سایر افراد جامعه شده اند!!!!!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1