تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۳۱۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

بازگشت 5 واحد به چرخه تولید با اشتغالزایی 44 نفر

۰
بازگشت 5 واحد به چرخه تولید با اشتغالزایی 44 نفر
کبنا ؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۱۲.۵ هکتار در قالب ۳۲ قرارداد به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی و مجریان طرح‌های صنعتی خبر داد.
 به گزارش کبنا، سید هاشم موسوی عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همه ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی که عملیات واگذاری در آن انجام شده زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری اعم آب برق گاز خیابان کشی و جدول کشی و … را دارا بوده به گونه‌ای هیچ واحد تولیدی به دلیل نداشتن زیرساخت تاکنون تعطیل نشده است.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به جهش تولید تصریح کرد: در سال جهش تولید مجموعه شرکت شهرک‌های استان حسب منویات مقام معظم رهبری نسبت به انجام پایش و عارضه یابی و پالایش مشکلات و موانع واحدهای تعطیل و راکد و واحدهای زیر ظرفیت با هدف شناسایی موانع و معضلات و ارائه راهکار و نسخه متناسب با هرعارضه در واحدهای تولیدی با استفاده از توان مشاورین و همکاری دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های پیگیر حمایت کننده اقدام نموده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون قریب ۴۰ واحد راکد که امکان برگشت به چرخه تولید و راه اندازی مجدد را دارند شناسایی شده که ۲۵ واحد در هدفگذاری راه اندازی مجدد بعنوان تعهد در شاخص عملکردی تعریف شده و بحمدالله تاکنون ۵ واحد باز اشتغال ۴۴ نفر در ۵ ماهه سال جاری به چرخه تولید بازگشتند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424310-2.jpg
موسوی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توازن منطقه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای برنامه ریزی و پیگیری به منظور اختصاص زمین و احداث ۷ ناحیه صنعتی در ۷ شهرستان استان بوده تا از این منظر هم بتوان با جذب سرمایه‌های منطقه‌ای و بومی در هر اقلیم زمینه رشد و توسعه آن مناطق را ایجاد و آینده روشن آن چشم دوخت.
وی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فراهم کردن زمین و زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری به منظور استقرار و احداث واحدهای تولیدی است بیان کرد: در سطح استان ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی که واگذاری در ۱۳ شهرکان انجام شده و ۳۳۱ واحد تولیدی را که عمدتاً کوچک و متوسط هستند را شامل می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1