کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

بازگشت 5 واحد به چرخه تولید با اشتغالزایی 44 نفر

23 مرداد 1399 ساعت 0:55

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۱۲.۵ هکتار در قالب ۳۲ قرارداد به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی و مجریان طرح‌های صنعتی خبر داد.


 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۱۲.۵ هکتار در قالب ۳۲ قرارداد به متقاضیان احداث واحدهای صنعتی و مجریان طرح‌های صنعتی خبر داد.
 به گزارش کبنا، سید هاشم موسوی عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همه ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی که عملیات واگذاری در آن انجام شده زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری اعم آب برق گاز خیابان کشی و جدول کشی و … را دارا بوده به گونه‌ای هیچ واحد تولیدی به دلیل نداشتن زیرساخت تاکنون تعطیل نشده است.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به جهش تولید تصریح کرد: در سال جهش تولید مجموعه شرکت شهرک‌های استان حسب منویات مقام معظم رهبری نسبت به انجام پایش و عارضه یابی و پالایش مشکلات و موانع واحدهای تعطیل و راکد و واحدهای زیر ظرفیت با هدف شناسایی موانع و معضلات و ارائه راهکار و نسخه متناسب با هرعارضه در واحدهای تولیدی با استفاده از توان مشاورین و همکاری دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های پیگیر حمایت کننده اقدام نموده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون قریب ۴۰ واحد راکد که امکان برگشت به چرخه تولید و راه اندازی مجدد را دارند شناسایی شده که ۲۵ واحد در هدفگذاری راه اندازی مجدد بعنوان تعهد در شاخص عملکردی تعریف شده و بحمدالله تاکنون ۵ واحد باز اشتغال ۴۴ نفر در ۵ ماهه سال جاری به چرخه تولید بازگشتند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424310-2.jpg
موسوی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توازن منطقه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای برنامه ریزی و پیگیری به منظور اختصاص زمین و احداث ۷ ناحیه صنعتی در ۷ شهرستان استان بوده تا از این منظر هم بتوان با جذب سرمایه‌های منطقه‌ای و بومی در هر اقلیم زمینه رشد و توسعه آن مناطق را ایجاد و آینده روشن آن چشم دوخت.
وی با تاکید بر اینکه رسالت اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فراهم کردن زمین و زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری به منظور استقرار و احداث واحدهای تولیدی است بیان کرد: در سطح استان ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی که واگذاری در ۱۳ شهرکان انجام شده و ۳۳۱ واحد تولیدی را که عمدتاً کوچک و متوسط هستند را شامل می‌شود.
 


کد مطلب: 424310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424310/بازگشت-5-واحد-چرخه-تولید-اشتغالزایی-44-نفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1