تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۴۲۲۴۰۱
صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد چگونه گوی سبقت را از استان‌های بزرگ ربود / قدردانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عزم بانک‌ها در اشتغال‌زایی/ ایجاد اشتغال 5500 نفر در استان

۱۲
۱
کهگیلویه و بویراحمد چگونه گوی سبقت اشتغالزایی را از استان‌های بزرگ ربود
کبنا ؛شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون امور اقتصادی استاندار در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز ( دوشنبه 2 تیرماه 99 ) در این جلسه که با حضور مسئولان کمیته امداد و نمایندگان بانک‌ها برگزار شد، با تقدیر از نظام بانکی در استان، اظهار کرد: اگر امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد توسعه، اشتغالزایی و رونق اقتصادی هستیم به دلیل تلاش نظام بانکی استان است که بنده از آنها صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت:  با همت بانک‌ها واحدهای راکد راه‌اندازی شدند و همچنین با همت بانک‌ها تسهیلات در حد بسیار بالایی به مددجویان کمیته امداد برای اشتغال پرداخت شده است.
این مسوول گفت: به همین منظور باید بانک‌ها بیش از پیش با هم هماهنگ باشند و تیم‌های کارشناسی تشکیل دهند و ابهامات را برطرف کنند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نرخ بیکاری استان در سال 97 عدد 13.2 درصد و در سال 98 به 10.8 درصد رسید، اظهار کرد: با توجه به همه شرایط سخت اقتضادی که در کشور داشتیم و موضوع شیوع ویروس کرونا، استان ما جز استان‌هایی بود که در کاهش نرخ بیکاری از بسیاری استان‌های کشور از جمله؛ یزد، کرمان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، شرقی، خوزستان و البرز و... عملکرد بهتری داشت. این در حالی است که این آمارها را در سطح کشور اعلام می‌شوند و مسئولان استان هیچ دخالتی در آن ندارند.
 وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استان‌ها صنعت آنچنانی ندارد، اما در کاهش نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های صنعتی کشور مثل یزد، سمنان و... گوی سبقت را ربودیم که باید از دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی به جهت این موفقیت‌ها قدردانی کرد.
 صمیمی‌دوست ادامه داد: در سال 99 هم با برنامه جدیدی که وجود دارد با تسهیلات 160 میلیارد تومانی، کمیته امداد امام خمینی (ره) به تنهایی اشتغال 5 هزار و 500 نفری در استان را ان شاء الله ایجاد می‌کند.
 وی گفت: در سال گذشته از محل بند ب تبصره 16 سهم استان 81 میلیارد تومان بود که 49 میلیارد تومان معادل با 61 درصد از اعتبارات تسهیلات اشتغال ویژه مددجویان استان جذب شد.
 این مسوول ادامه داد: در تسهیلات اشتغال روستایی هم از سهم 73 میلیارد تومانی موفق به جذب 57.5 میلیارد تومان یعنی 78 درصد از این تسهیلات شدیم و در منابع داخلی امداد هم از 12 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال 100 درصد آن جذب شد.
 وی گفت: در جلسه امروز همه بانک‌های استان موظف شدند که تا پایان تیرماه همه آن چه را که تعهد داده‌ا‌ند 100 درصد جذب کنند.
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: باید تلاش کنیم که شغل‌های از رونق افتاده، احیاء و شغل‌های جدید اضافه شوند. همانطوری که در سال 98 نرخ بیکاری را کاهش دادیم، سال 99 باید مدافع این نرخ باشیم و اگر بتوانیم نرخ بیکاری را بیشتر کاهش دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کدوم اشتغال؟؟؟
میشه واضح و شفاف در موردش صحبت کنید؟؟
وام ۲۰ میلیونی رو پس از چن ماه دوندگی بگیری و بعد حداقل با سود ۱۸ درصد پس بدی هم شد اشتغال؟؟
سلامی
United States
ایجاد اشتغال 🤭🤭🤭🤭🤭🤭
مردم
United States
نرخ بیکاری در این دوره به صفر رسید وهیچ خانواده ای به برکت تسهیلات و.... هیچ نگرانی ندارد😃😃😃😃
علی
United States
بفرما اشتغال کیلو چند
راهی
United States
مردم را چی حساب کردی جناب
آزادی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مدیران خدوم و مردمی بخصوص مهندس صمیمی
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
جناب صمیمی تا 2 ماه آینده.و بعد تیم اقتصادی کامل باید عوض بشه چون نه مدیر جهادکشاورزی و مدیرکل صنعت ومعدن تجارت حسین پور توی همین ماه تا مرداد ماه جای خود را به برادر جوان کاردان خواهد داد حسین پور هنوز فکر می کند نماینده سابق زارعی هست که حمایتش کند بابا دوره ای شما دیگه تمام شد
آمار
Iran, Islamic Republic of
ما که کسی را از فامیل نزدیک، فامیل دور، آشنایان، دوستان و غریبه هایی که مواجه میشویم نمی بینیم و نمی شناسیم که جایی مشغول بکار شده باشند از آنطرف حضرت آقای صمیمی هم فرموده اند که صنعت و کارخونه هم نداریم حالا چطوری آمار بیکاری ما کاهش پیدا کرده نمیدانیم ، البته خودشون میدانند.
Iran, Islamic Republic of
شما فعلا دنبال فالور تو اینستاگرام باش
بی نام
Iran, Islamic Republic of
س...
اگه تعریف ندی کی تعریف ات بده...
همه بیکارند...
United Arab Emirates
بله گوی سبقت را ربود به وسیله کار در اسنپ برای جوونهای تحصیل کرده بیکار.چرا همش حرف میزنید .مگه حرف هم مالیات داره.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
تولید آمار بالایی داریم . شاهد رونق اقتصادی هستیم . داریم کارگر از یاسوج و دهدشت به ژاپن و هنگ کنگ و اروپا صادر میکنیم ما فقط مشکل مون اینه که فارسی صحبت نمیکنیم و الا همه مشکلاتمان حل شده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1