تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۲۲۳۹۵
مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در گفت‌وگو با کبنا:

تقابل شهرداری یاسوج با مردم یا با اعضای شورا / چرا جلسات کمیسیون‌های شهرداری یاسوج برگزار نمی‌شود؟

۱۵
۱
تقابل شهرداری یاسوج با مردم یا با اعضای شورا / چرا جلسات کمیسیون‌های شهرداری یاسوج برگزار نمی‌شود؟
کبنا ؛شهرداری‌ها کمیسیون‌های تحت عنوان کمیسیون ماده 5، 77، 37، 100 و... دارد که هر کدام از این کمیسیون‌ها اعضا و وظایف مشخصی دارد. در شهر یاسوج نیز این کمیسیون‌ها در سال‌های گذشته تا کنون تشکیل می‌شود و اعضای آنها هم مشخص است که گه‌گاهی صحبتی از این کمیسیون‌ها می‌شود. اما هیچ گاه متولیان امر در باره عملکرد اعضای این کمیسیون و نحوه تصمیم گیری آنها پیرامون موضوعات مختلف گزارشی به مردم و رسانه‌ها ارائه نداده‌اند. در جلسات گذشته شورای اسلامی شهر یاسوج نمایندگان این شورا در کمیسیون‌های مختلف شهرداری یاسوج مشخص شده و علی رغم پیگیری‌های پایگاه خبری کبنا هیچ خبری مبنی بر برگزاری جلسات این کمیسیون با حضور رسانه‌ها نبوده، مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز از عدم برگزاری جلسات کمیسیون‌ها توسط شهرداری انتقاد می‌کند و می‌گوید: ما در جلسه رسمی شورای شهر یاسوج نمایندگان این شورا را برای حضور در کمیسیون‌ها مشخص کردیم. و کمیسیون تطبیق آن را هم تأیید کرد و به شهرداری یاسوج هم ابلاغ شد.
وی افزود: شهرداری ظرف دو هفته است بعد از ابلاغ اعضای جدید کمیسیون‌ها، اقدام به تشکیل جلسه نمی‌کند و از آن طرف مردم هم پیگیر هستند که مشکلات آنها در این کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار بگیرند.
خوبانی با اشاره به مشکلاتی که از قبل عدم برگزاری جلسات کمیسیون‌ها برای مردم پیش می‌آید، گفت: کار مردم عقب مانده است و پرونده آنها در کشوهای شهرداری یاسوج خاک می‌خورد. چرا نباید جلسات این کمیسیون‌ها برگزار نشوند؟
وی افزود: شهرداری یاسوج برای برگزاری جلسات کمیسیون‌ها مقاومت می‌کند؟ شهرداری حق اعتراض هم ندارد؟ چون بحث مالی که هم نیست. کمیسیون داخلی شورا است که مصوب شده و برگزاری این جلسات یه موضوع قانونی است.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه تاکید کرد: الان سه نامه به شهرداری یاسوج برای برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نوشته‌ایم، و همچنین با قضات مربوطه کمیسیون‌ها در این خصوص صحبت‌های لازم شده است. متأسفانه شهرداری یاسوج هیچ اقدامی تاکنون نکرده و دلیل این کار هم به ما اعلام نشده است.
وی گفت: کار مردم عقب مانده است و مردم اعتراض می‌کنند که چرا این کمیسیون‌ها برگزار نمی‌شود. به خاطر اینکه کار مردم عقب نماند باید هر چه زودتر جلسات این کمیسیون‌ها برگزار شود.
خوبانی گفت: عدم برگزاری جلسات کمیسیون‌ها تخلف است و شهرداری یاسوج باید پاسخگو باشد.
بنا بر این، شهرداری یاسوج باید علت عدم برگزاری جلسات کمیسیون‌ها را برای مردم توضیح بدهد، چرا مردم باید معطل بمانند تا آقایان هر زمانی که وقت کردند، جلسه تشکیل بدهند و به مشکلات و پرونده‌های آنها رسیدگی شود.
آیا شهرداری یاسوج با مردم تقابل می‌کند یا با اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج؟
کبنا نیوز آمادگی انتشار توضیحات مسئولان شهرداری یاسوج را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناله
Iran, Islamic Republic of
ما شهرداری که هیچ خدماتی در منطقه سررود جنوبی انجام نمیده و فقط کوچه احمدی کیش و اشنا و هدایت را اسفالت میکند نمیخوایم.. استاندار یه کاری کن
سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعن باید به اقای خوبانی دست مریزاد گفت که پیگیر هستن ضعیفترین شهردار استان است که متاسفانه در این چند سال شهر یاسوج را به انداره ده سال عقب انداختن واقایان اکبری به خاطر اقای رمضانی جهت برکناری ایشان کاری نمیکنند و اقای اشنا را هم که همه میشناسیم چه طور ادمی است
Iran, Islamic Republic of
بخاطر ضعف شما اعضای شورای شهر هست که ازشون گزارش نمیخواید و ازتون حسابم نمیبرن..
واقعا جای تاسف هست که شماها اعضای شورای شهر هستید..
Iran, Islamic Republic of
شهردار ضعیف و سه نفر حامی شهردار،..
تامردادی
Iran, Islamic Republic of
مسئول کبنا چن مدتیه هست که داری علیه شهردار و سه نفر دیگه از اعضای شورا خبر منتشر ایکنی .فقط دارم بهت تذکر میدم در اولین بار.اگرررررررر یک بار دیگر سخنان این چهار شورا را علیه شهردار منتشر کردی امنیتی نداری ن خودت و نه خانوادت این اولین و اخرین هشدار حواست را خوب جمع کن
Iran, Islamic Republic of
این پیام باید پیگیری قضایی بشه دارن برا رسیدن به پست و مقام //
Iran, Islamic Republic of
این نوع حرف زدن مال زمان بوقه و قدیمه
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی که خانواده یه خبرنگار را تهدید میکنی ادم زرنگی هستی خودتو معرفی کن .وظیفه خبرنگار انتشار خبر هست .جهت اطلاع
م ب
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار، اینچنین دفاعی جز گل بخودی و تضرر و آسیب ماحصلی ندارد. بلی متاسفانه موضع گیری آقای رئیس شورا و دسته بندی جز آسیب به مرکز استان نتیجه ای نخواهد داشت. بجای اینکه جناب خوبانی بدنبال راه حل،چاره یا ارایه پیشنهاد باشند جز سنگ انداختن و فرافکنی اقدام دیگری تاکنون نکرده اند. و رسانه ها هم طرفداری جانبدارانه می کنند و بجای اینکه رسالت بزرگ و اندیشمندانه خویش را در باز نشر حقایق داشته اند فقط آتش بیار معرکه هستند.به امید شکوفایی
Iran, Islamic Republic of
ای خوبانی ده چشمت شوران نیبین پس دلخوش نباش
ایران
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما انشالله همینطوره
سید
Iran, Islamic Republic of
شهردار ضعیف یا باید عزل بشه یا هم خودش استعفا بده
سیدعماد
United States
اقای خوبانی شماودارودسته ات دنبال چی هستید؟چرابخاطرمنافع خودمردم راسپرمیکنید؟بس است دیگر
غظنفری
Iran, Islamic Republic of
/ فکر کنم یادش رفته کارگرانش بدهکارمغازه ها هستن فضای سبز که الحمدالله یه هفت هشت ماه طلبکارن نارنجی پوشان زحمتکش که واقعادرحقشون بسیار بی توجهی میشه مخصوصا که با ماشین سربازدارند زباله جمع آوری میکنند که کلا بی احتیاطی محض هست باید ماشین مخصوص پرس داشته باشندازیکی شون پرسیدم سال ۹۹حقوق دریافت نکرده سنوات سال قبل شون بهشون پرداخت نشده وضعیت خیلی آشفته دربین شون حاکمه عدم لوازم بهداشتی مثل لباس یه تکیه باید داشته باشندواقعابسیارمتاسفم برای شهرتون که پایتخت طبیعت گذاشتین اسمشون رو.شهرشیرازباجمعیتش اصلابااینجاقابل قیاس نیست اما بسیار منظم و زیباست.شماهاهمانطورکه ازکامنت هاتون دیدم میخواهیدباطایفه گرایی.. همه چیز رو حل کنید.طایفه گرایی شهرشمارو به روز سیاه می نشونه.
دلباز
Iran, Islamic Republic of
شورای قوی دارای برنامه بوده و یا برنامه ریزی مدون و قابل اجرا از شهردار منتخبش بخواهد، متاسفانه شورا نتوانسته یکی از این دو را عملی کند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1