تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۲۲۰۳۳
خواسته یک بویراحمدی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد؛

چرا فرزندی که برای محرومیت کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرده، قصد زمین زدنش را دارند

۸
۳
چرا فرزندی که برای محرومیت کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرده،  قصد زمین زدنش را دارند
کبنا ؛دهیار روستای نقاره خانه از توابع کبگیان بویراحمد گفت: از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، تمنا داریم با همکاری دیگر همسنگرانشان در مجلس اعتبار نامه فرزندزاگرس را مورد تأیید قرار دهند تا ندای حق خواهی این مردم مظلوم در بهارستان خاموش نشود!
به گزارش کبنا از چیتاب، مسلم عباس زاده در گفت‌وگوبا کبنا نیوز با اشاره به اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون، گفت: وقتی برخورداری از نبوغ استثنایی و توانایی‌های ذهنی، فراتر بودن ازنمایندگان دیگر قدرت باور ومن بودن وخودشناسی، دکتر تاجگردون را رییس دوکمیسیون مهم مجلس می‌کند، نباید گذاشت براحتی کرسی داد خواهی زاگرس نشینان درمجلس راتضعیف کنند. مسلم عباسزاده، روی گشاده، مردمداری پیگیری پروژه‌های عمرانی بازدید سرزده از روستاهای دورافتاده و حضور در مناطق محروم را از دیگر خصیصه‌های اقای تاجگردون می‌داند و می‌گوید: همان گونه که مستحضرید همزمان با شروع کار مجلس محترم اعتبار نامه نمایندگان مجلس بایدتوسط خود نمایندگان تأیید بشود و این درهمه ادوار گذشته مجلس یک رویه قانونیست اماآن چیزی که الان موردتوجه  قرار گرفته اصرار و فشار شدید بر این موضوع و خارج کردن این رویه قانونی چیزی شبیه بازی سیاسی است چیزی که شاید در بعضی از مسائل قدیم هم به چشم می‌خورد.
 دهیارروستای نقاره خانه افزود: بعنوان مثال هنگامی که بحث داغ فیش‌های نجومی بود، تنها کسی که با آن مبارزه کردن فرزند زاگرس صفدر حسینی بوده و بعد از ان دیگر بحث فیش‌های نجومی دربایگانی های مجلس مثل بقیه قانون ها جا خوش کرد.
وی با اشاره به بحث بازنشستگان هم افزود: در شروع قانون منع بکارگیری بازنشستگان انگار تنها بازنشسته‌ای که در این پنهه خاکی بود و قرار شد بردارند، صرفا فرزند زاگرس جناب شهردار تهران بود که بعد از، برکناری دیگر انگار هیچ بازنشسته‌ای درمسند مسئولیت نبود و نیست!
کنایه عباس عبدی به قالیباف در پرونده اعتبارنامه تاجگردون - <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a>
عباس‌زاده باتوجه به وضعیت تاجگردون هم گفت: دوستانی که در لوایح قانون کمر به شکست فرزند دیگری از، زاگرس بسته‌اند که تنها به جرم فرزند زاگرس بودن و تلاش برای رفع محرومیتی که سالها بر صورت روستاییان زیلایی و سیلاب کلوار و استان کهگیلویه و بویراحمد نشسته بودتلاش کرد.
 وی افزود: استانی که نفت آن را زیر پای دستان پینه بسته روستائیانی که آرزوی پیشرقت را داشتند تا بقیه جاهارا آباد کنندبه نفع دیگرمناطق سرمایه گزاری می کنندوحالا که موقع گرفتن حق این مردم زجرکشیده توسط فرزند ناطق این مرزو بوم رسیده است دوباره کمر به زمین زدنش بسته‌اند.
عباس زاده گفت: در حیرتم چرا فرزندی که تمام تلاشش رفع محرومیت از این دیار و این استان بوده و هست عده‌ای قصد زمین زدنش دارند، باید در سکوت نمایندگان زاگرس نشین هم استانی مات و مبهوت بماند.
وی افزود: نمایندگان عزیزمان وقتی می‌بینند در حق فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد ظلم و ستم روا می‌کنند، نباید سکوت کنند! چون مردمان این استان وحدت سه فرزندشان در بهارستان را مایه مباهات و قدرت خود می‌دانند.
مسلم عباسزاده در آخرمی گوید: از نماینده گان استانمان، تمنا داریم با همکاری دیگر همسنگرانشان در مجلس اعتبار نامه فرزندزاگرس را مورد تأیید قرار دهند تا ندای حق خواهی این مردم مظلوم در بهارستان خاموش نشود!
نام شما

آدرس ايميل شما

فرزند اریو برزن
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده دکتر شجاع و نترس کاشکی نمایندگان و مدیران کل از،شما یاد میگرفتن و دفاع میکردن از،نماینده محترم گچساران
ناشناس
United States
اقای دکتر یامهندس عباس زاده ماهم برای تاجگردون ناراحتیم دوست داریم تایید شود اما برای تاج گردون گریه نکن تاجگردون چند دور نماینده مجلس است این پستها به هیچ کس وفا نمیکند اعتبارنامه ها حق قانونی مجلس است با اه واشک هم حل نمیشه خداکنه که دکتر تاییدبشه ومشعول اما کاش بحال بخش کبگیان گریه میکردی کاش برای جاده یاسوج ونقاره خانه گریه میکردی کاش برای پل دارشاهی وجاده ان بطرف نقاره خانه گریه میکردی کاش برای انهمه ادم فقیر ومستمند که دربخش کبگیان ونقاره خانه وجود دارد هم اشک میریختی کاش انهایی که دربخش کبگیانند ودلشان برای نمایندگان مجلس میطبد وگریه میکنند برای احداث سد چیتاب هم گریه میکردند کاش بذای جاده چیتاب پاتاوه اشک میریختند جناب دکتر اقای تاجگردون هرجاباشه کارخودشو میکنهونیاز به گریه من وتوندارد جناب دکتر بنشینیم وبه حال محرمیت بخشمان درطول ادوارمختلف مجلس که هیچ توجی بهس نشده گریه کنیم واحساس مسیولیت کنیم انشالله که گریه ات واشکهایت دراین سو وجهت باشه تاجگردونها وزارع ها وبهرامیها هاشمیها و.....بقیه دوستان نبازی به گریه منو توندارند.
همدرد
Iran, Islamic Republic of
درود
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتر عباس زاده
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر عباس زاده ما به نیابت از مردم فهمیم گچساران و نماینده محترم دکتر تاجگردون از اینکه برادرمان در شهرستان بویراحمد چنین دلسوز در دفاع از دکتر تاجگردن تلاش میکنند سپاسگزاریم و تقدیر و تشکر میکنیم و انشالله موفق و سر بلند باشی
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر عباس زاده ما به نیابت از مردم فهمیم گچساران و نماینده محترم دکتر تاجگردون از اینکه برادرمان در شهرستان بویراحمد چنین دلسوز در دفاع از دکتر تاجگردن تلاش میکنند سپاسگزاریم و تقدیر و تشکر میکنیم و انشالله موفق و سر بلند باشی
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس
واحساس میشود به حال شماوامثال شما باید گریست
بله تاجگردونها به تنهایی گریه نیازندارند ولابد شما هم نمیدانید تاجگردون رائ چند هزارنفر رادرسبد دارد
درود بر دکتر تاجگردون شجاع دل
حسن
Iran, Islamic Republic of
اقای عباس زاده لر چیزی به چشم ندیده انگور نرسیده ان ازصفدر حسینی و هزار میلیاریش ان هم ازدخترش ان هم انکه شهرداری تهران رامی رفت این هم ازمرد هزار هکتاری بزارید تاکیفش رابردارد بیایید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1