کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان کل کشور:

با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخورد می‌کنیم

25 آبان 1398 ساعت 20:05

دادستان کل کشور گفت: با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخورد می کنیم.


دادستان کل کشور گفت: با اخلالگران و مسببان بی نظمی عمومی برخورد می کنیم.
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری با اشاره به اصلاح قیمت بنزین و اعتراض‌هایی که به این واسطه ایجاد شده است، گفت: اعمالی که‌ منجر به اخلال در نظم می شود به موجب قانون جرم است و قوه قضائیه با افرادی که اخلال می کنند طبق مقررات برخورد قانونی می‌کند.
دادستان کل کشور گفت: قطعا مردم خط خود را از تعداد اندکی که با راهبندان و حمله به اماکن، ضدیت خود را با نظام و مردم نشان می‌دهند، جدا خواهند کرد، مردم از این اعمال و رفتار بیزار بوده و به تعداد اندکی اخلالگر اجازه بهره‌برداری نمی‌دهند و مطمئن هستم  مردم سهم  خود را از اخلالگران جدا می‌کنند.
دادستان کل کشور تصریح کرد: خود مردم اجازه اخلال ندهند و مردم با همکاری بخش های امنیتی جلوی این بی نظمی‌ها را بگیرند.
منتظری در رابطه با افزایش قیمت ها گفت:  مسئولین امر موظف هستند از هر گونه افزایش قیمت ها جلوگیری کنند و امیدواریم مسئولان اقتصادی در این رابطه تلاش کنند.
وی در پاسخ به این سوال که قوه قضائیه در این زمینه چه اقداماتی خواهد داشت؟ گفت: اولا قوه قضائیه موظف است در چارچوب قانون با کسانی که اخلال می‌کنند برخورد کند در رابطه با قیمت ها هم تعزیرات با سایر نهادهایی که موظف هستند و همچنین اعمال همکاری ها باید از افزایش قیمت ها جلوگیری کند به طور کلی قوه قضائیه در چارچوب قوانین با بی نظمی و یا اخلالگران برخورد خواهد کرد.
منتظری افزود: اعتقاد ما این است که خود مردم بهترین نیرو هستند که بتوانند جلوی اخلالگران را بگیرند.(منبع: مهر)


کد مطلب: 414744

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414744/اخلالگران-مسببان-بی-نظمی-عمومی-برخورد-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1