تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۱۲۰۴۳

آشنایی با «سحر هاشمی» بنیان‌گذار کافی شاپ‌های زنجیره‌ای ریپابلیک

۱
۳
آشنایی با «سحر هاشمی» بنیان‌گذار کافی شاپ‌های زنجیره‌ای ریپابلیک
کبنا ؛سحر هاشمی، بنیان‌گذار کافی شاپ‌های زنجیره‌ای ریپابلیک در انگلیس، اکنون با ثروت ۳۵ میلیون دلار به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی شناخته می‌شود. این کارآفرین اکنون حدود ۱۱۰ شعبه از این کافی شاپ‌ها در بریتانیا تاسیس شده‌اند. وی در سال ۲۰۰۵ نیز برند اسکینی کندی را با تولید شیرینی‌های بدون قند بنیان گذاشت و در سال ۲۰۰۷ سهام آن را به شیرینی فروشی گلیستن فروخت.
سحر هاشمی همچنین تا به حال چند کتاب پرفروش در زمینه کاری خود نوشته است. وی در سال ۲۰۱۱ به انجمن کارآفرینان بریتانیا دعوت شد تا در مورد تدابیر کارآفرینی به دولت پیشنهاداتی را بدهد. در ژوئن سال ۲۰۱۲ نیز عالی‌ترین رتبه امپراتوری بریتانیا برای خدمت‌رسانی به اقتصاد و خیریه‌های کشور به هاشمی اعطا شد.
این بانوی کارآفرین پس از فارغ‌التحصیلی توانست به‌عنوان وکیل مشغول به کار شود. هاشمی ناگهان در سال۱۳۷۳خورشیدی پدرش را از دست داد؛ اتفاقی که شروع روزهای مهم در زندگی او بود.
پس‌ از این اتفاق سحر هاشمی تصمیم گرفت مدتی به آرژانتین سفر کند. او در این سفر قصد داشت ضمن فراگیری زبان اسپانیایی در آرژانتین به کار هم بپردازد.
او پس از مدتی حضور در آرژانتین به انگلستان بازگشت و مدتی به دنبال کار گشت. او در خلال تلاشش برای پیدا کردن کار مناسب برای دیدار با برادرش عازم نیویورک شد. در نیویورک اتفاقی جالب برای هاشمی رخ داد؛ اتفاقی که مسیر زندگی‌اش را دستخوش تغییر اساسی کرد.
سحر هاشمی روزی با برادرش در کافی‌شاپ نشسته بود و انتظار آماده شدن قهوه خود را می‌کشید. کوکی‌ها قبل از قهوه روی میز چیده شدند و بوی قهوه سراسر کافی‌شاپ را پر کرده بود؛ در همین حین سؤالی ذهنش را مشغول کرد: چرا چنین بوی قهوه‌ای در کافی‌شاپ‌های انگلیس نمی‌پیچد؟ پاسخ این سؤال ایده تأسیس یک کافی‌شاپ در انگلیس بود که ذهن این بانوی خلاق را حسابی درگیر خود کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عظیم رحیمی
Iran, Islamic Republic of
طراحی ورزشگاه 12 هکتاری جدید
که درنوع خود کم نظیراست دارای یک پیست قایقرانی به عرض 25 متر به عمق 2 متر و یک دورآن 500 متراست، تمرین و مسابقه ورزش کانوپلو، که بایک چاه عمیق پرمیشود،سه تا پیست دوچرخه سواری دارد ،کودکان،بانوان وآقایان که یک ساعت دوچرخه سواری ویک ساعت اسکیت انجام می شود،یک پیست ماسه ای کف پادرمانی دارد که یک دور آن 400 متراست ،دوتا استخرسرپوشیده بانوان وآقایان ودوتا سالن ورزشی، برای ورزشهای مختلف ،این ورزشگاه مثل یک دیس یا بشقاب بزرگ است ،پیست قایقرانی باسالن استخرها 5 متراختلاف ارتفاع دارد وبا یک نورافکن بزرگ کناراستخروسالن ها نسب شده ،کل ورزشگاه را روشن میگند ،با12 سرویس بهداشتی درشش محل، دارای پاکینگ 1080 ماشین سواری وجایگاه برای نشستن 5400 نفر، برای هرماشین ورودی دریافت میشود.پارکینگ کارکنان بیرون ورزشگاه است. ومغازه های مختلف دربیرون ورزشگاه و پنج سالن غذاخوری درداخل، وانجام جشن وعروسی روی قایق بزرگ ،به ثبت رساندم، برآورد هزینه شده به مبلغ 000/134/48 میلیارد تومان (چهل وهشت میلیارد و یک صدو سی و چهار میلیون تومان) این طرح جهت ساخت به ارگان های مختلف و افراد حقیقی وحقوقی واگذارمیشود.
با تشکرعظیم رحیمی کارشناس ورزشی
شماره موبایل 09905632655 و02636610505
ببخشید نتوانستم عکسهای ماکت هارا بفرستم اگر پسند کردید و مایل بودید یک شماره واتساب بفرستید تا ارسال کنم
باسلام آیا موفقیت خود دراین سه جیز میدانید اول اراده دوم پشتکار وسوم پیگیری آیا درست است ؟
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1