تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۹۲۷۰
متن ارسالی

واکنش« بخشدار چاروسا» به صحبت های امام جمعه قلعه رئیسی؛ برای گرفتن حق مردمِ محروم، باید هم قدم شد!

۱
۰
واکنش« بخشدار چاروسا» به صحبت های امام جمعه قلعه رئیسی؛ برای گرفتن حق مردمِ محروم، باید هم قدم شد!
کبنا ؛علی محمودی بخشدار چاروسا با ارسال متنی به این پایگاه خبری به صحبت های اخیر امام جمعه قلعه رئیسی درحضور فرماندار کهگیلویه،که مدیریت بخش را به ویژه در خصوص طرح گازرسانی ضعیف خوانده بود (کلیک کنید) واکنش نشان داد،متن ارسالی به شرح زیر است:
به نام خدا
در پی انتشار صحبتهای امام جمعه محترم شهرقلعه رئیسی در دیدار با فرماندار روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۲/۱۰ در سایتها و خبرگزاریها که بطور مستقیم این حقیر را مورد خطاب قرار دادند.
امام جمعه محترم بخش چاروسا گفت:اگر مدیری در بخش بود که متولیان گاز را کنار هم جمع و در کنار مردم درد مردم را از نزدیک احساس می‌کرد نیاز به حضور فرماندار نبود ضعف مدیریت بود که ما را مجبور به دعوت از فرماندار کرد.
که صرفا به جهت روشن شدن اذهان عموم مردم و خوانندگان عزیز اقداماتی در جهت حل مشکلات و هماهنگی بیشتر متولیان گاز کشی بخش چاروسا با مدیریت بخشدار صورت گرفته است که لازم دانستم در پاسخ ایشان اعلام نمایم.
در اواخر سال گذشته به درخواست بخشدار چاروسا،جلسه ای جهت هماهنگی بین دستگاهای متولی با حضور فرماندار،بخشدار و شهردار بخش چاروسا ودیشموک،نماینده شرکت گاز،رئیس بنیاد مسکن و نماینده دهیاران چاروسا و دیشموک …در محل فرمانداری برگزار و مصوبات آن اعلام گردید.
در تاریخ ۱۹فروردین۹۸ جلسه جهت هماهنگی و لزوم تسریع در روند تشکیل پرونده برای نصب کنتور گاز باحضوربخشدارچاروسا،نماینده نظام مهندسی،رئیس امورصنفی بخش ،نماینده شرکت گاز شهرستان و مجریان لوله کشی گاز در منطقه درمحل بخشداری برگزار شد.
جلسه رئیس شورای بخش، دهیاران و نماینده نظام مهندسی با بخشدار برای برطرف کردن مشکلات تشکیل پرونده برای نصب کنتور و علمک گاز روستاهای بخش برگزار گردید.
مشکلات گاز رسانی و نصب کنتور در سطح روستاهای بخش با هماهنگی دستگاهای متولی از جمله نظام مهندسی،بنیاد مسکن،شرکت گاز مرتفع گردید.
و همچنین مصوب گردید که استشهادیه محلی مورد تأئید شورای اسلامی روستا به جای قولنامه در جهت کاهش هزینه‌های جانبی برای خانوار ها کفایت گردد.
در پایان با بیان اینکه نسخه نجات قلعه رئیسی و بخش چاروسا تعامل،وحدت وهمدلی می باشد و با تعامل وحدت و همدلی می توان در راستای حل معضلات منطقه محروم چاروسا اقدامات اساسی انجام داد و کارنامه قابل قبولی در محضر شهدای گرانقدر داشت.
و می توان با برگزاری جلسات درون بخشی چنین شبئه هایی را به راحتی برطرف نمود.
وضعیت فعلی بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی در شان مردم قدرشناس این بخش و شهر نیست،واگر به دنبال آبادانی و تحول هستیم و می خواهیم حق و حقوقی که در گذشته باید به این بخش و شهر داده می شده و نشده را بگیریم، باید همدل و همراه هم، قدم برداریم.
---------------------------------------
علی محمودی-بخشدار چاروسا
--------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

بغدادی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من حق با بخشدار است و برخی ها هم واقعا از منصب مسئولیت سوء استفاده می کنند و هر چه دلشان می خواهند می گویند متاسفانه دست عده ای قرار گرفت که فقط حرف می زنند ولی عمل نمی کنند و اگر پای عمل بیایند خودشان می فهمند چه خبر است و عده ای هم خیال می کنند رفع مشکلات فقط حرف زدن است و .
اقای از فعالان رسانه ای دوستان دارم خدایی به جای حرف زدن عمل کنید دیگران هم بدانند حکومت همیشه دستتان نیست عینهو باد می گذرد پس رعایت کنید
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1