کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نجات جان 3 جوان مادوانی از مرگ حتمی بر اثر گازگرفتگی

17 فروردين 1398 ساعت 9:03

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 نفر با گاز منواکسید کربن مسموم شدند که 3 نفر با تلاش تکنسین‌های اورژانس از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و ۱ نفر قبل از رسیدن اورژانس جان باخته بود.


 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت 4 نفر با گاز منواکسید کربن و نجات جان  3 نفر از مسمومین  از مرگ حتمی با تلاش تکنسین‌های اورژانس 115 در شهر مادوان خبر داد.
جلال پوران‌فرد افزود: خوشبختانه با تلاش تکنسین‌های اورژانس 3 نفر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و 1 نفر نیز قبل از رسیدن کد متاسفانه جان باخته بود.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: هر 3 مسموم گاز منواکسیدکربن که حدود 22 الی 24 سال بود با وضعیت بدحال تحویل بیمارستان امام سجاد ع شدند.
وی با بیان اینکه بلافاصله با اعلام این خبر 2 آمبولانس از منطقه 1 و 2 شهری یاسوج به محل اعزام شد افزود: 1 نفر از مسمومین قبل از رسیدن تکنسین‌ها هیچ گونه علایم حیاتی نداشت ولی  سه مسمومین جوان دیگر با تلاش سریع و به موقع تکنسین‌های اورژانس در باز کردن راه هوایی و اقدامات سریع پزشکی از جمله اکسیژن درمانی از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و به بیمارستان  امام سجاد یاسوج انتقال داده شدند.
مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همچنین از تصادف یکدستگاه خودروی سنگین (تک) با موتورسیکلت با یک کشته در لیکک خبرداد.
جلال پوران فرد گفت: این تصادف روز جمعه 16 فروردین ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقوع پیوست که متاسفانه راکب موتورسیکلت در جا جان باخته بود.
وی  ادامه داد این تصادف: به آدرس دوراهی پمپ بنزین لیکک رخ داد که بلافاصله کدمنطقه شهری لیکک به محل  اعزام شد
پوران فرد عنوان کرد: مصدوم به علت شدت ضربه و جراحات شدید قبل از رسیدن آمبولانس بر بالین مصدوم در دم جان باخته بود.


کد مطلب: 408420

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408420/نجات-جان-3-جوان-مادوانی-مرگ-حتمی-اثر-گازگرفتگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1