تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۰۳۴۸۷

سالمندان بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام تجلیل شدند +عکس

۰
سالمندان بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام تجلیل شدند +عکس
کبنا ؛علی جعفری فر اظهار داشت:  45 نفر از بازنشستگان و همچنین پدر شهید جعفری از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان چرام به مناسبت روز سالمند تجلیل شد.
وی با اشاره به اینکه سالمندان مایه عزت و افتخار خود می‌دانیم، عنوان کرد: اگر ما امروز اینجا هستیم و به جامعه خود خدمت می‌کنیم، نتیجه سال‌ها زحمت و تلاش بازنشستگان بوده که امروز امانت خدمت به مردم به ما به ارث رسیده و امیدواریم بتوانیم از تجربیات شما بیشترین بهره را در جهت خدمت به مردم فهیم، دلیر و ولایتمدار شهرستان چرام محقق سازیم.
جعفری افزود: زندگی طبیعی انسان شامل مراحل مختلفی است که در نهایت به دوره سالمندی می‌رسد و اگر دوران قبل از سالمندی را به‌ خوبی طی کنیم، می‌توانیم دوران سالمندی مفید و فعالی داشته باشیم که در آن به‌ هیچ‌وجه احساس بیهودگی نداشته و یک سالمندی خوب و مثمر ثمر را تجربه کنیم.
وی تصریح کرد: رعایت سبک زندگی سالم و توجه  به‌سلامت جسمی و روحی دارای اهمیت بوده و نمی‌توان آنها را از هم تفکیک کرد زیرا روحیه فرد چه خوب و یا بد اثرات خود بر سلامت جسمی انسان را به طور حتم نشان می‌دهد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با تاکید بر اینکه سالمندی محدودیت نیست، ادامه داد: در این دوره نیز می‌توانیم به تحرک و فعالیت خود ادامه دهیم تا هم به روحیه خود و خانواده‌مان کمک کنیم.











 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1