کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سالمندان بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام تجلیل شدند +عکس

12 مهر 1397 ساعت 22:16

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: به مناسبت روز سالمندان، بازنشستگان سالمند شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل شدند.


علی جعفری فر اظهار داشت:  45 نفر از بازنشستگان و همچنین پدر شهید جعفری از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان چرام به مناسبت روز سالمند تجلیل شد.
وی با اشاره به اینکه سالمندان مایه عزت و افتخار خود می‌دانیم، عنوان کرد: اگر ما امروز اینجا هستیم و به جامعه خود خدمت می‌کنیم، نتیجه سال‌ها زحمت و تلاش بازنشستگان بوده که امروز امانت خدمت به مردم به ما به ارث رسیده و امیدواریم بتوانیم از تجربیات شما بیشترین بهره را در جهت خدمت به مردم فهیم، دلیر و ولایتمدار شهرستان چرام محقق سازیم.
جعفری افزود: زندگی طبیعی انسان شامل مراحل مختلفی است که در نهایت به دوره سالمندی می‌رسد و اگر دوران قبل از سالمندی را به‌ خوبی طی کنیم، می‌توانیم دوران سالمندی مفید و فعالی داشته باشیم که در آن به‌ هیچ‌وجه احساس بیهودگی نداشته و یک سالمندی خوب و مثمر ثمر را تجربه کنیم.
وی تصریح کرد: رعایت سبک زندگی سالم و توجه  به‌سلامت جسمی و روحی دارای اهمیت بوده و نمی‌توان آنها را از هم تفکیک کرد زیرا روحیه فرد چه خوب و یا بد اثرات خود بر سلامت جسمی انسان را به طور حتم نشان می‌دهد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با تاکید بر اینکه سالمندی محدودیت نیست، ادامه داد: در این دوره نیز می‌توانیم به تحرک و فعالیت خود ادامه دهیم تا هم به روحیه خود و خانواده‌مان کمک کنیم.











 


کد مطلب: 403487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403487/سالمندان-بازنشسته-شبکه-بهداشت-درمان-شهرستان-چرام-تجلیل-شدند-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1