تاریخ انتشار
شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۱۱۵۶
معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اختصاص یک میلیارد تومان برای مسکن مهر گچساران

۰
اختصاص یک میلیارد تومان برای مسکن مهر گچساران
کبنا ؛امروز نشست بررسی مشکلات مسکن مهر گچساران با حضور فرماندار، معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 در این نشست نوید موسوی بابیان اینکه طرح مسکن مهر در کشور بیش از 10 سال  است که در حال اجرا است، اظهار کرد:  در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد پنج هزار و 115 واحد برای اقشار کم‌درآمد جامعه در سه شهرستان یاسوج، دوگنبدان و کهگیلویه احداث‌شده است.
وی افزود: از مجموع این تعداد یک هزار و 551 واحد مسکن مهر در شهر یاسوج، 2 هزار و 652 واحد در گچساران و 912 واحد در کهگیلویه ساخته شد.
معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه  تعداد یک هزار و 440 واحد تا قبل از سال 1393 به متقاضیان مسکن مهر واگذارشده است، گفت: از مجموع این تعداد  774 واحد در یاسوج، 516 واحد در گچساران و تعداد 150 واحد در کهگیلویه واگذارشده است.
 وی اذعان کرد:  تعداد یک هزار و 917 واحد مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌اکنون در حال واگذاری است.
 موسوی بابیان اینکه این تعداد واحدها  دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد هستند، ابراز کرد: هم‌اکنون در استان تعداد یک هزار و 686 واحد آماده واگذاری است.
این مسئول خاطرنشان کرد: از مجموع این تعداد واحد برای واگذاری به متقاضیان مسکن مهر در سطح استان تعداد 146 واحد در یاسوج، 840 واحد در دوگنبدان و 700 واحد در کهگیلویه آماده واگذاری است.
وی بابیان اینکه عملیات ساخت پنج هزار و 115 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان در سال 87 آغازشده است، اذعان کرد:  بیش از 6 هزار مسکن  در شهرهای با جمعیتی زیر 25 هزار نفر در استان ساخته‌شده است.
 موسوی عنوان کرد: همچنین تعداد 7 هزار واحد مسکن  خود مالک که قرار داد پیمانکار با  اداره راه و شهرسازی بوده است  با دریافت تسهیلات 25 میلیون تومانی در سطح استان ساخته‌شده است.
معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مشکلات  848 واحد مسکن مهر در گچساران گفت:  یکی از مشکلات این واحدها مسئله تفکیک سند واحدها به‌صورت جداگانه است.
 وی ادامه داد: اخذ پایان کار از شهرداری، اجرای زیرساخت‌های لازم مانند انشعابات گاز، اجرای سیستم آب و فاضلاب، زیرسازی برای آسفالت و روشنایی محیط و واگذاری برق این مسکن‌ها ازجمله مشکلاتی است که موجب شده این واحدها  به متقاضیان واگذار نشود.
 موسوی بابیان اینکه  واحدهای مسکن مهر در یاسوج دارای سند رسمی و تفکیک‌شده هستند، گفت: تعداد دو هزار و 652 واحد مسکن مهر در گچساران احداث‌شده است که تنها 20 درصد از این واحدها دارای اسناد به‌صورت تفکیک‌شده هستند.
معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:  در سال جاری مبلغ یک میلیارد تومان به‌صورت اسناد خزانه برای اجرای زیرساخت برق و آب و فاضلاب  840 واحد مسکن مهر در گچساران اختصاص داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1