تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۶۹۶۵۶
کبنا گزارش می‌دهد

نمایش اقتدار بسیجیان در یاسوج + ( تصاویر)

۱
کبنا ؛جمع زیادی از بسیجیان اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج، مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تأسیس بسیج در ۵ آذرماه دور هم جمع شدند.
به گزارش کبنا، در این مراسم باشکوه لبیک گویی به رهبر انقلاب اسلامی مسئولان ارشد نظامی و دولتی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیران دستگاه‌های دولتی، بسیجیان مرکز استان، اساتید دانشگاهی، خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد بااشاره به اینکه بسیج پایان یافتنی نیست گفت: یکی ازدستاورد‌های انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذارانقلاب اسلامی بود که ازدوران دفاع مقدس تا به امروز درقالب‌ها وگرو‌های مختلف نقش آفرینی نمودند.
سردار حمید خرم دل افزود: امروز شاهدحضور وتجمع اقشار وصنوف مختلف درمصلی بزرگ شهریاسوج هستیم تادشمن بداند درجنگ‌های ترکیبی وشناختی که راه‌اندازی کرده به اهداف خودنمی‌رسد.
وی ادامه داد: امروز هم بسیج درقالب جهادتبین وبسیج سازندگی درخدمت مردم و درمسائل سیاسی واجتماعی حضورپررنگ دارد.پ
مقاومت حماس نشأت گرفته از تفکر بسیجی است
رئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور گفت: فرهنگ بسیجی سبب ایجاد گروه‌های مقاومت همچون حماس شد و اکنون استکبار را از پا درآورده‌اند.

سردار اسداله بادفر در این همایش با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: سکوت آمریکا و اروپا در برابر خون‌های به ناحق ریخته شده، ماهیت رژیم صهیونیستی در دنیا را برای همه جهانیان مشخص می‌کند که چقدر بی‌رحم و کودک کش هستند.
وی افزود: تانک‌های مرکاوا یکی از پیشرفته‌ترین تانک‌های جهان است اما در مدت ۴۰ روز اخیر بیش از ۳۰۰ فقره از تانک‌های این رژیم توسط حماس نابود شده است.
رئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه تمام مردم دنیا از رژیم جعلی صهیونیست بیزاری می‌جویند، تصریح کرد: راهپیمایی مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همین مسأله را نشان داد و حرکت آن‌ها در این مقطع زمانی بی‌نظیر بود؛ چرا که بیشتر مردم برای دفاع از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند.
وی ابراز کرد: هژمونی آمریکا شکست خورده است و پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه مورد حمله نیرو‌های مقاومت است و دیگر در تمام دنیا کسی از آمریکا نمی‌ترسد.
رئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور گفت: امروز انقلاب اسلامی ناجی دنیا است و هیچ کسی در دنیا همچون ایران حامی حقوق بشر نیست.
سردار بادفر تأکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بر سه پایه بنیان‌گذاری شد.
وی افزود: ابتدا دین مبین اسلام به عنوان محور همگرای ملت ایران، دوم رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) و سوم حمایت ملت بزرگ ایران از امام راحل بود.
رئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور تصریح کرد: امام راحل با دستور شکل‌گیری بسیج مستضعفین شروع بسیج در ایثار و شهادت را آغاز کرد و حضور بسیج در جنگ هشت ساله باعث شد سرنوشت جنگ تغییر کند.
وی ابراز کرد: امروز بسیج دارای فرهنگ تلاش، کار در تمام عرصه‌های انقلاب است و این فرهنگ به تمام دنیا صادر شده است.
گفتنی است بسیجیان استان کهگیلویه وبویراحمد دراین تجمع جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم‌ کردند.
همچنین در این آیین از فرماندهان پایگاه‌های برتر استان و شهرستان بویراحمد تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
عجب اقتداری
تن استکبار لرزید
احسان
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1