تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۶۹۶۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

اجتماع بسیجیان گچساران / احمدزاده: مردم برای صیانت از آرمان‌های انقلاب در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جبهه مقاومت بخشی از قدرت بسیج است گفت: تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان تبدیل‌شده و امروز اقتدار بسیج همان به‌زانو درآوردن استکبار جهانی می‌باشد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده روز جمعه در اجتماع بسیجیان گچساران، افزود: بسیج در حالی شروع به کارکرد که کشورمان بعد از مدت کوتاهی مورد حملات دشمن بعثی قرار گرفته بود و بسیج از دل مردم شکل‌گرفته بود و مشابهی در دنیا هم ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نتیجه بینش، اعتقاد بسیحیان و ولایتمداری آن‌ها به همراه رهبری ولی فقیه کار به جایی رسید که دشمن در برابر نیروی مقتدر بسیج کم آورد و جنگ را واگذار کرد.
وی گفت: سپاه پاسداران ابتدا با کار فرهنگی و کار اعتقادی با این بینش که باید با فکر مردمی قدم برداشت و بر اساس باوری که داشتند به نیروی بی‌مثال در دنیا تبدیل شده‌اند.
احمدزاده بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی نیروی مقتدر بسیج به کار خود ادامه داد. کشور ما به جایگاهی رسید که هیچ نیرویی توان و قدرت جنگیدن با ایران و نیروی بسیج را ندارد و از جنگ با ما منصرف شدند.
وی ابراز کرد: امروز جوامع جهانی در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و شعار‌های ضد صهیونیستی سر می‌دهند.
احمد‌زاده تصریح کرد: گفت: امروز جبهه مقاومت بسیار قدرتمند‌تر از گذشته است و در حالی که سید حسن نصرالله فرمودند که برای جنگ با اسراییل خود حماس کافی است و نیازی به ورود حزب‌الله نمی‌باشد.
احمد‌زاده با بیان اینکه امروز قدرت جبهه مقاومت بر دشمنان لرزه انداخته گفت: استکبار جهانی در حالی از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند که بیش از ۱۴ هزار از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بسیاری از آن‌ها هم کودکان وزنان می‌باشد.
وی با بیان اینکه بسیج سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر داد اظهار کرد: بسیج علاوه بر اینکه آینده نظام اسلامی را تضمین از دستاورد‌های انقلاب صیانت کرده و می‌کند.
احمدزاده ابراز کرد: بسیج و سپاه باکار انقلابی و کار فرهنگی فعالیتشان را شروع و با باوری که به انقلاب و امام (ره) داشتند به‌عنوان نیروی کارآمد در عرصه‌های مختلف به میدان آمد.
وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که رژیم بعث عراق که از حمایت و پشتوانه کامل غرب برخوردار بود در برابر این نیروی معتقد شکست خورد و سر تعظیم فرود آورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون با جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم امروز انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده که هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.
احمد‌زاده اظهار کرد: امروز مردم مظلوم غزه با الگوبرداری از بسیج به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز میدان مقاومت در دنیا فراگیر شده و شاهد برافراشته شدن پرچم فلسطین را در سراسر دنیا می‌باشیم.
احمد‌زاده تصریح کرد: جبهه مقاومت بخشی از قدرت بسیج می‌باشد چراکه بسیج از دل مردم شکل‌گرفته است.
وی ادامه داد: هم اکنون تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان تبدیل شده و امروز اقتدار بسیج همان به‌زانو درآوردن استکبار جهانی است.
وی افزود: در غزه الگو گرفته از تفکر بسیجی با صهیونیست مبارزه می‌کنند و مردم در دنیا از مقاومت غزه نیز حمایت می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نیروی مقاومت در میدان نبرد گفت: این یک نیروی جدید به نام جبهه مقاومت است که بسیار قدرتمندبوده همانگونه که سید حسن نصرالله گفت نیاز نیست ما وارد جنگ با اسرائیل شویم نیروی حماس برای آن کافی است ما منتظر آمریکا و مقابله با آن‌ها هستیم.
احمدزاده اضافه کرد: دولت اسرائیل بیشتر از فلسطین به دنبال آتش بس است و برای او نیز این اقدام مهم است، بیش از ۱۳ هزار نفر از مردم غزه کشته شده که بیش از ۳ هزار نفر آن کودک بوده است.
وی گفت: امروز میدان مقاومت همه گیر شده چون مردم در جای جای دنیا به میدان آمده و پرچم فلسطین را بالا می‌برند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عده‌ای شیعه می‌شوند و عده‌ای نیز در مذاهب خود می‌مانند ولی پرچم مقاومت را بر سر خود می‌گیرند، امروز به قدرت رسیدن مستصعفان را مشاهده می‌کنید و قدرت در صحنه‌های جهانی از آن مقاومت است.
احمدزاده اضافه کرد: هیچ دولتی در دنیا جرات موشک زدن به پایگاه‌های آمریکا را ندارد، این ارتش در مقابل جبهه مقاومت مستاصل است.
وی ادامه داد: آن‌ها پیک می‌فرستند تا ایران به پایگاه‌های آن‌ها حمله نکند. غلط به خورد مردم داده نشود کسانی که حقوق بگیر دشمن و غرب هستند بدانند غزه تا کنون سقوط نکرده است، بیمارستان کوچکی در گوشه‌ای از غزه گرفته شد تبلیغات کردند که غزه سقوط کرده اگر این اتفاق رخ داده بود اسرائیل نیرو‌های خود را بمباران نمی‌کرد.
احمدزاده بیان کرد: حزب الله قهرمان هنوز وارد جنگ نشده و فقط دشمن را زمین گیر کرده است هنوز مقاومت تمام توان خود را به کار نبرده و آثار پیروزی در حال نمایان شدن است، این راهی که بسیج شروع کرده در دنیا هم اکنون خود را نشان داده است.
احمدزاده تصریح کرد: با وجود اینکه هزینه اقتصادی ارتش آمریکا در هرسال، ۱۵ برابر هزینه کشور‌های اروپایی است. ایران اسلامی توانست بعد از ۷۰ سال پایگاه آمریکایی‌ها را موشک باران کند که و تا قبل از آن هیچ کشور حتی جرات اینکار را نداشتند که این خود اوج اقتدار ایران اسلامی را می‌رساند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماس تنها بخش کوچکی از جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت هم بخشی از قدرت بسیج است.
احمدزاده با بیان اینکه بسیجیان زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی خواهید بود افزود: راه نجات همه مردم تبعیت از ولایت است و همه باید قدردان ولایت باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی به نوک قله‌ها خواهیم رسید دشمن شما را نا‌امید نکند، به مردم‌امید دهید دولت مستضعفین در دنیا پیروز خواهد شد. این مردم به فرماندهی بقیه الله وارث زمین خواهند شد.
احمد راده افزود: از همه مؤمنین و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند می‌خواهم که وحدت را سرلوحه کار خود قرار داده که ما را سربلند نگه داشته وحدت می‌باشد عامل این وحدت ولی فقیه است.
وی گفت: وحدت بین همه آحاد مردم مهم است، امسال انتخابات را پیش رو داریم و دشمن به حضور نیافتن مردم در انتخابات‌امید بسته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای مشارکت مردم پای صندوق‌ها تلاش کنید برای رقابت مشکلی نیست و ما جزء امن‌ترین کشور‌های دنیا محسوب می‌شویم حضور مردم بسیار مهم است زیرا نشان‌می دهد که پشت حاکمیت هستند.
احمدزاده ادامه داد: از مردم می‌خواهم برای دفاع از خون شهدا و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت پای صندوق‌های رای بیایند و برای حضور آن‌ها در این رویداد تلاش خواهیم کرد، حضور مردم یعنی دموکراسی.
وی تصریح کرد: امسال سال انتخابات است سالی است که دشمن‌ امید بسته که حضور مردم کمرنگ باشد اما حضور باشکوه مردم درصحنه می‌توانند همچون گذشته بازهم توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
وی اظهار کرد: برای رقابت در عرصه انتخابات مشکلی وجود ندارد و یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان هستیم و آنچه مهم است مشارکت حداکثری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه مردم خواست که برای صیانت از آرمان‌های انقلاب در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند.
وی افزود: امروز دولت با تمام توان پای‌کار است شهرستان‌های گچساران و باشت نیرو پرور و دارای استعداد‌های کم‌نظیری در کشور هستند اما این شهرستان‌ها مدتی است که دچار آسیب جدی در این خصوص شده که از همه مسئولین می‌خواهم که برای تربیت و کارآمدی جوانان این شهرستان‌ها مایه و وقت بگذارند.
احمد‌زاده گفت: نیرو‌های با‌اندیشه و با استعداد بسیاری در گچساران وجود دارد و گچساران باید به جایگاه واقعی خودش برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1