تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۶۸۹۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اماکن ورزشی لنده / سرانه ورزش لنده بسیار خوب است

۲
کبنا ؛معاون توسعه منابع انسانی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر به لنده از اماکن ورزشی و پروژه‌های ورزش این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ بهمن خوبی_ معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد_ در این سفر از اماکن ورزشی همچون سالن فوتسال، استخر لنده، سالن والیبال، سالن‌های رزمی، و چمنهای ورزشی بازدید و مشکلات و کمبود‌های ورزش لنده را مورد بررسی قرار داد.
همچنین در این سفر «خوبی» از دو پروژه بسیار مهم تجهیز روشنایی نور ورزشگاه و ساماندهی، تجهیز و آسفالت مجموعه ورزشی لنده بازدید و روند این پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد.
معاون توسعه منابع انسانی و ورزش اداره کل هم در این بازدید‌ها سرانه ورزش لنده را ۱/۹۱ سانتی‌متر به ازای هر نفر اعلام کرد و این سرانه را نسبت به جمعیت شهر بسیار خوب عنوان کرد.
در روز‌ها و ایام گذشته برق مجموعه ورزش لنده به فشار قوی تجهیز و سیستم سرمایشی سالن‌ها نصب کفپوش و روشنایی سالن جدید والیبال به کفپوش استاندار تجهیز و همچنین سالن بزرگ رزمی تعمیر و به روشنایی خوبی تجهیز شد.
چمن مصنوعی مینی فوتبال اداره ورزش هم در محل اداره خریداری و تخلیه شد که به زودی نصب خواهد شد و در روز‌های آینده روشنایی ورزشگاه بزرگ لنده و ساماندهی و آسفالت مجموعه ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.
مهندس خوبی در پایان این بازدید از روند پروژه‌ها و اماکن ورزشی اعلام رضایت کرد و از تلاش‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر جوان ورزش لنده در راستای کمک به ورزش شهرستان لنده تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1