کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اماکن ورزشی لنده / سرانه ورزش لنده بسیار خوب است

14 آبان 1402 ساعت 18:51

معاون توسعه منابع انسانی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر به لنده از اماکن ورزشی و پروژه‌های ورزش این شهرستان بازدید کرد.


معاون توسعه منابع انسانی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر به لنده از اماکن ورزشی و پروژه‌های ورزش این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز؛ بهمن خوبی_ معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد_ در این سفر از اماکن ورزشی همچون سالن فوتسال، استخر لنده، سالن والیبال، سالن‌های رزمی، و چمنهای ورزشی بازدید و مشکلات و کمبود‌های ورزش لنده را مورد بررسی قرار داد.
همچنین در این سفر «خوبی» از دو پروژه بسیار مهم تجهیز روشنایی نور ورزشگاه و ساماندهی، تجهیز و آسفالت مجموعه ورزشی لنده بازدید و روند این پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد.
معاون توسعه منابع انسانی و ورزش اداره کل هم در این بازدید‌ها سرانه ورزش لنده را ۱/۹۱ سانتی‌متر به ازای هر نفر اعلام کرد و این سرانه را نسبت به جمعیت شهر بسیار خوب عنوان کرد.
در روز‌ها و ایام گذشته برق مجموعه ورزش لنده به فشار قوی تجهیز و سیستم سرمایشی سالن‌ها نصب کفپوش و روشنایی سالن جدید والیبال به کفپوش استاندار تجهیز و همچنین سالن بزرگ رزمی تعمیر و به روشنایی خوبی تجهیز شد.
چمن مصنوعی مینی فوتبال اداره ورزش هم در محل اداره خریداری و تخلیه شد که به زودی نصب خواهد شد و در روز‌های آینده روشنایی ورزشگاه بزرگ لنده و ساماندهی و آسفالت مجموعه ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.
مهندس خوبی در پایان این بازدید از روند پروژه‌ها و اماکن ورزشی اعلام رضایت کرد و از تلاش‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد و مدیر جوان ورزش لنده در راستای کمک به ورزش شهرستان لنده تشکر کرد.


کد مطلب: 468914

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/468914/2/بازدید-معاون-اداره-کل-ورزش-جوانان-کهگیلویه-بویراحمد-اماکن-ورزشی-لنده-سرانه-بسیار-خوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1