تاریخ انتشار
جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب : ۴۶۷۵۳۹
با حضور مسئولان کشوری و استانی:

دومین یادواره سرداران و ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

۰
کبنا ؛دومین یادواره سرداران و ۱۵۲۱ شهید والامقام تیپ سرافراز ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه شب در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار شد.
سرتیپ دوم پاسدار حکمتیان راز، فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان در این مراسم گفت: زمانی که خوبان ما را به شهادت رساندند، منابع حیاتی ما را از بین بردند، خیلی‌ها را بی‌خانمان کردند و بخشی از خاک ایران عزیز را تصرف کردند ملت بزرگ ایران به سخنان امام راحل لبیک گفتند و لباس رزم پوشیدند.
وی افزود: شهدای ما رفتند و سر دادند تا ایران سرافراز باشد و درس آزادگی را به همه جهانیان دادند. در دفاع مقدس مردانی بودند که از سیم خارداران درون خود گذشتن تا ایران سرافراز و پایدار باشد.
حکمتیان‌راز اظهار کرد: رزمندگانی که امروز سخت راه ‌می‌روند و سخت نفس می‌کشند تا ما آسایش داشته باشیم، امروز ما به برکت رشادت‌های این بزرگان دارای سیلو‌های موشکی هستیم و هیچ قدرتی جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی ندارد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درود فراوان بر آن‌های که در زندان‌های رژیم بعث مقاومت کردند و آن‌ها را الگوی خود قرار می‌دهیم. ۴۳هزار رزمنده داریم.
سردار حکمتیان‌راز ادامه داد: امروز تیپ ۴۸ فتح در مرز‌ها با سوداگران مرگ، قاچاقچیان و همچنین با گروهک‌های تروریستی در حال مبارزه هستند.
               
دومین یادواره سرداران و ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
وی عنوان کرد: اگر امروز گرفتار یک جنگ ترکیبی و قتل عام فرهنگی همچون جنگ سایبری از طرف دشمن هستیم امروز این تیپ کنار مردم است و مردم همه قدرت جمهوری اسلامی هستند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در همه بلایای طبیعی تیپ ۴۸ فتح در کنار مردم بوده و خدمت‌رسانی به مردم کرده است.
سردار حکمتیان راز بیان کرد: امروز که ما اینجا هستیم فرزندان شما از تیپ ۴۸ در شمال غرب در حال خدمت‌رسانی هستند.
همچنین آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این یادواره گفت: امروز عزت سرزمین ما از همان ۸ سال دفاع مقدس است و همه دیدند که ملت ایران در برابر همه جنگ‌افزار‌هایی که از سراسر دنیا برای صدام ارسال می‌شد‌ایستادند و پیروز شدند.
وی با اشاره به ناتوی فرهنگی غرب برای ضربه زدن به اسلام افزود: افکاری که در غرب ریشه دوانده بود و دین را به عنوان افیون بشری معرفی می‌کردند. این ناتوی فرهنگی دین را جلوگیری‌کننده از پیشرفت جامعه بشری معرفی می‌کرد. این تفکر شیطانی به جامعه اسلامی هم سرایت کرده بود و دین را مانع توسعه و پیشرفت میدانستند و فساد و فحشا را نشان تمدن میدانستند.
حسینی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ملت بزرگ ایران از همه نقاط ایران به فرمایش امام خود، روانه جبهه‌های جنگ می‌شدند و آن‌هایی که سنشان نمی‌رسید با تقلب در شناسنامه خود سعی می‌کردند وارد جبهه شوند، زیرا عشق دفاع از ملت و سرزمین را داشتند. یک شور عظیمی در کشور ما به وجود آمد که همه عاشقانه با عشق به سمت جبهه‌ها می‌رفتند.
نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز عزت ما از همان ۸ سال دفاع مقدس است و همه دیدند که ملت ایران در برابر همه جنگ‌افزار‌های که از سراسر دنیا برای صدام ارسال می‌شد‌ایستادند و پیروز شدند. همه فهمیده‌اند که نمی‌توانند در برابر ملتی که آن رشادت‌ها را انجام داده بایستند، امروز قدرت ما چند برابر شده است و موشک‌ها و پهپاد‌های پیشرفته‌ای داریم.
حسینی تصریح کرد: همه بدانند که ملت ایران هرگز از راه شهیدان جدا نخواهد شد و این پرچم به دست صاحبش حضرت مهدی(عج) داده خواهد شد.
وی ادامه داد: امروز اگر دشمنان کوچکترین خطایی بکنند گردنشان خواهد شکست، در صورتی که اسرائیل غلطی کند در کمترین زمان موشک باران خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آن‌هایی که امروز به دستور بی‌بی سی و اینترنشنال به خیابان‌ها می‌آیند و اغتشاش می‌کنند را نام شهید بر روی آن‌ها می‌گذارند در حالی که این‌ها کشته‌های در راه شیطان هستند. کسی که در مقابل ولی فقیه و انقلاب اسلامی می‌ایستد حتماً در راه شیطان است و اگر زخمی و کشته شود در راه شیطان است.
حسینی بیان کرد: برخی‌ها سال گذشته غلط‌های کردند اما همان موقع نیز بنده گفتم هیچ غلطی نمی‌توانند بکند. امروز این مزدوران خارج نشین همچون مسیح پولی نژاد اعتراف می‌کند که آمریکا به او می‌گویند نمی‌توانیم امنیت تو را تأمین کنیم.

              
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1