تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۴۶۴۹۳۱
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید وزیر کشور از مارگون و لنده / معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد: 3 هزار میلیارد ریال مصوباتی که برکت سفر وزیر بود

۵
کبنا ؛در سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد وزیر کشور، معاون‌عمرانی و معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت کشور به شهرستان‌های محروم مارگون و لنده سفر کردند.
به گزارش کبنا نیوز، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در پی سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان، وزیر محترم کشور به عنوان وزیر معین به شهرستان‌های مارگون و لنده سفر کردند.
علی محمد روستا با بیان اینکه حضور وزیر کشور در این دو شهرستان بسیار هوشمندانه بود، اظهار کرد: این دو شهرستان تازه تأسیس و کم برخوردار هستند، و با حضور وزیر کاری و جهادی کشور در این دو شهرستان مصوبات خوبی را داشتیم.
روستا گفت: مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال برای شهرستان مارگون شامل یک هزار میلیارد ریال برای راه‌های روستایی، ۵۰۰ میلیازد ریال برای شهردادی و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک به فرمانداری و بخشداری اختصاص داده شد.
معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: مبلغ هزار میلیارد ریال برای زیرساخت‌های آب روستایی، برق و... در شهرستان لنده در نظر گرفته شد.
روستا گفت: این اعتبارات مضاف بر مصوبات بود، که از برکات و دستاورد‌های سفر یک روزه وزیر کشور به این دو شهرستان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به کلنگ زنی سد سقاوه به دست وزیر کشور گفت: کلنگ زنی سد سقاوه با ارتفاع ۴۴ متر، عرض تاج ۱۰ متر، حجم کل مخزن ۹. ۷۵ میلیون متر مکعب و متوسط آورد سالانه ورودی به مخزن ۷. ۳۴ میلیون متر مکعب بوده و دارای مجوز‌های تخصیص آب، زیست محیطی، ماده ۲۳ و پدافند غیر عامل است.
روستا با بیان اینکه افقهای خوبی از ساخت سد دیده می‌شود، افزود: این سد اثربخشی مهمی در توسعه صنعت، کشاورزی، رونق اقتصادی، گردشگری و تأمین بخشی از آب شرب و آب کشاورزی زمین‌های اطراف خواهد داشت.
وی گفت: یکی از نگرانی‌های مردم متصرف شدن اراضی و زمین‌ها و املاکشان بودند، که در این خصوص دکتر وحیدی دستور دادند که طبق روال قانون و فرایند‌های قانونی استیفای حقوق مالکین انجام گیرد.
معاون عمرانی استاندار تأکید کرد: ما نیز نظارت خواهیم داشت که حقی از مالکین و دامداران ضایع نشود.
روستا در انتها گفت: از حسن‌نیت و بذل توجه وزیر محترم‌کشور، معاونین‌همراه‌ایشان و دکتر ممبینی قایم‌مقام سازمان‌برنامه و بودجه تشکر می‌کنم.
علی محمد روستا گفت: جا دارد از طریق این رسانه از حضور و تشریف فرمایی مقام عالی وزارت برادر انقلابی جناب دکتر وحیدی، جناب دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و  جناب دکتر راسخی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت و بقیه همکاران وزارت خانه در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت پاتاوه بی صحاب
پرهام
United Kingdom
درود بر دکتر روستا خدا قوت دکتر جان
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
ولله اگه یه مسئول تا حالا درست حرف زده باشد در طی این دیدار فقط دکتر روستا بوده
امید است مردم قدر شناس باشند و شما هم پیگیر و مصر و مصمم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1